quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:13 schreef Sab-ine het volgende:
Hey mensen, allemaal weer bekomen van de 1e studieweek? Zijn er donderdag nog leuke feestjes in de stad?
Oh Jordy, ben inmiddels op de campus geweest....geweldig!! Ik wil daar ook heen!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
[offtopic]
hehe
Heb je je telefoon nog terug gevonden?
[/offtopic]
het is donderdag natuurlijk weer gezellig in de kelder van de 3
Maar van speciale feestjes komende donderdag heb ik nog nix opgevangen
niemand wil mee vanaafquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet ook niks van feestjes donderdag. Allemaal een after-intro-dipje?
Vanavond nog wel ff naar 't Bascafé, nog meer mensen?
hé ben jij een vriendin van eline? Zij vertelde vandaag dat ze gister ook naar de inferno, malle babbe, van buren en merleyn is geweestquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben zó gaar... gister mini-kroegentocht gehouden, voor het eerst in de inferno geweest en de malle babbe, en daarna naar van buren en merleyn waar ik wel al vaker was geweest. Ik weet wel dat ik niet meer gewend ben om te drinken![]()
Jaaa! We waren met zijn tweeënquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:34 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
hé ben jij een vriendin van eline? Zij vertelde vandaag dat ze gister ook naar de inferno, malle babbe, van buren en merleyn is geweest
Hihi, ben alleen thuis gekomen! Maar maandag komt het gezelschap wel langsquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey Sabine, ben je gister alleen thuis gekomen of met gezelschap
ze zit bij mij in het jaar en ik doe samen met haar practicum plantenfysiologiequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:50 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Jaaa! We waren met zijn tweeënJij kent haar zeker van biologie?
Haha, wat toevallig ook weer! It's a small world...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
ze zit bij mij in het jaar en ik doe samen met haar practicum plantenfysiologie
Ja, ik heb weer lekker gewerkt jaquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb de helft van de tijd buiten bij m'n mentorkindjes gestaan
Daarna alleen maar in Van Buren blijven hangen, aangezien de meeste bekenden daar waren en ik het prima naar m'n zin had. Binnenkort maar eens dat bier testen, als ik een zuipavond inplan
Jij nog lekker gewerkt? 'T viel mee met laat thuis zijn hè?
Mijn klanten zitten over de hele campus, maar kantoor zit op het UCI.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:01 schreef Gutnre het volgende:
waar werk je dan, op welke verdieping of zo
Ehm, je gaat de hoofdingang in van de medische faculteit. Dus als je naar binnenloopt zie je aan de rechterkant de portier. Dan loop je helemaal rechtdoor, nog voorbij de trappen. Op een gegeven moment zie je het anatomische museum, en dan moet je rechtsaf. De hele lange gang uitlopen en aan het einde zit links Huygen A t/m F.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef Lexie het volgende:
Daar ben ik ook weer eens. Iemand bekend op de medische campus? Ik heb maandag college in Huygen E, en geen idee waar het is
. Tis niet het Huygens-gebouw op de B-faculteit, die naamgeving is anders.
Sadistquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:45 schreef DonStefano het volgende:
Ugh... is het buiten gewoon gvd 25 graden, moet ik de hele dag tentamen Strafrecht 2 van morgen leren...![]()
Inderdaad. Vriendin van me volgt t bij psychologie en die had geen tentamen dus ik had als zoiets van 'huh?' maar goed. Voortaan maar vanaf het begin van een collegereeks opletten en niet alleen aan het eindquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's diagnostiek! Echt relaxt, daardoor heb ik nog maar één tentamen dat ik kan verkloten
Ik ben altijd liefquote:Enne... wel lief blijven doen tegen mij, anders bestel ik geen boeken voor je
Ik ook al... ben ik bij vriendlief op bezoek, moeten we allebei leren. Zit nu dus in de bibliotheek van de rechtenfaculteit van Leiden... en ik wil naar het strandquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:45 schreef DonStefano het volgende:
Ugh... is het buiten gewoon gvd 25 graden, moet ik de hele dag tentamen Strafrecht 2 van morgen leren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |