Zie MSN-chatquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef Mikkie het volgende:
En nogmaals mijn vraag: voor die herinschrijving heb je toch iets van een code nodig die opgestuurd is?
Maar wel een beetje vreemd dat jij en die post niet gekregen hebt, en blijkbaar het mailtje ook nietquote:Je kunt inloggen met je studentnummer en het KISS-wachtwoord. Met deze applicatie is het mogelijk om je ongewijzigd her in te schrijven voor het studiejaar 2006/7.
Voor wanneer moet dat gebeurd zijn? Ik ga namelijk zaterdag op vakantie en heb weinig zin om er van tevoren nog naar te kijken, 8 juli kan ook nog?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Brammie1 het volgende:
vandaag hebben we een mailtje gehad met de link voor herinschrijvensupermakkelijk!
Uit de brief die daarover verstuurd is:quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:30 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Voor wanneer moet dat gebeurd zijn? Ik ga namelijk zaterdag op vakantie en heb weinig zin om er van tevoren nog naar te kijken, 8 juli kan ook nog?
Antwoord op jouw vraag lijkt mij dus 'ja' te zijnquote:Wil je gebruik maken van onderwijsvoorzieningen, dan dien je voor 1 september 2006 aan alle inschrijvingsplichten te hebben voldaan.
niet miepen over mijn wuppie ja?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Volgens het mailtje moet alles voor 31 augustus binnen zijn, maar normaal gesproken moet het gloof ik voor half juli, wil je alles op tijd krijgen (collegekaart enzo)
@Brammie: wordt het geen tijd die Oranje wuppie van je beeldscherm af te schoppen
Wij hadden laatst een vrij groot kampvuur gestookt in Lent langs de Waal (waar iedereen de rookpluimen dus kon zien) maar bij ons is de brandweer niet gekomenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:21 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb nog een mededeling voor alle nijmeegse studenten, dus het is ontopic:
als je een vuurkorf gebruikt komt de brandweer niet. Vanavond niet tenminste.
Het was weer gezellig.
Trusten he
Zo'n soort enthousiast verhaal had ik de vorige keer ook maar de keer erop was het toch misquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wij hadden laatst een vrij groot kampvuur gestookt in Lent langs de Waal (waar iedereen de rookpluimen dus kon zien) maar bij ons is de brandweer niet gekomen![]()
Dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Zo'n soort enthousiast verhaal had ik de vorige keer ook maar de keer erop was het toch mis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |