Nee, niks engs (naalden, bah! Ik zit bij letteren...)quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef DerBolle het volgende:
wat voor tests? naalden enzo?
Ga er eerst maar heen denk ikquote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Aloise het volgende:
Wat schuift het?
Kijk even in mijn topichistory en je had dit geweten...quote:Op maandag 20 november 2006 18:43 schreef Aloise het volgende:
Wat schuift het?
Thanks, donequote:Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef Renesite het volgende:
Zet evt. ook eventjes een linkje hierHet RU topic, deel XXIX: Een nieuwe start
Omdat commerciele oproepen niet mogen mag ik dat hier dus niet zeggen. Als je me nu even mailt, dan vertel ik je dat wel. Of je zoekt wel die topichistory op dus....quote:Op dinsdag 21 november 2006 04:22 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb geen zin in topichistory etc.. maar in bier, dus wat schuift het?
ben vanaf 21 december weer in NL, als je zolang kan wachtenquote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, niks engs (naalden, bah! Ik zit bij letteren...)
Het is een taalexperiment waarje naar korte filmpjes moet kijken en waarbij dan je oogbewegingen worden geregistreerd. Klinkt heel high-tech, maar valt allemaal wel mee...![]()
Dusse doe mee, doe mee! is leuk, en misschien nog wel leerzaam ook (hmz, al weet ik niet of dat een positief iets is)![]()
Idd, of mail mequote:Op dinsdag 21 november 2006 10:04 schreef Renesite het volgende:
Euh... dit gaat een beetje de foute kant uit![]()
Loop gewoon heen als je in de buurt bent!
Ja 't was een zware nacht, maar nu nuchter heb ik 't wel gevonden, ik zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Omdat commerciele oproepen niet mogen mag ik dat hier dus niet zeggen. Als je me nu even mailt, dan vertel ik je dat wel. Of je zoekt wel die topichistory op dus....
Al weet ik niet of ik wel zulke lamme mensen in m'n onderzoek wil....
Vanaf volgende week dinsdag elke dag, en dat drie weken lang. Wanneer het jou uitkomt dus. Mail maar een paar dagen en evt. tijd en dan kijk ik of ik dan nog vrij ben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:34 schreef Nuna het volgende:
Wanneer is het?
Hmm, ja a.s. dinsdag kan ik ik al niet. De andere dinsdagen moet ik even bekijken, aangezien ik dan met mijn stage begin. Mijn diensten weet ik nog niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Vanaf volgende week dinsdag elke dag, en dat drie weken lang. Wanneer het jou uitkomt dus. Mail maar een paar dagen en evt. tijd en dan kijk ik of ik dan nog vrij ben.
Zie startpost. FF zelf de @ en de . invullen natuurlijk!quote:Op woensdag 22 november 2006 12:17 schreef Kopstoot het volgende:
Uhm wat is je mailadres dan, of kijk ik er helemaal langs?
Thanks, done....quote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef lj_lightning het volgende:
Maby hier ook ff spammen? zitten met name Nijmegenaren![]()
Nijmegen, het centrale topic deel #15!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |