Kan mij nog een wedstrijd herinneren van mijn cluppie tegen Porto, volgens mij heeft Scholten toen de hele wedstrijd warmgelopen zonder in te vallenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeez stel je niet zo aan zeg![]()
dat zeg ik, men moet hier eens leren autorijden op drukke snelwegen. Maar dat geprop en geprak in Nederland, dat heeft alleen maar een tegengesteld effect.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggen) ik vind het niet netjes dat je een speler de hele tijd laat warm lopen en dan niet in zet...
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Maar ben jij blij met die ene punt dan?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik doe met de keuze van borisz mee er is nog hoop.
oooo jawel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog niet
btw kan je toch van tactiek veranderen in een wedstrijd?
op zich jammer dat dat een positief punt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
Goede scheidsrechter vanavond, dat wel.
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
wtf ook alquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
Ga even mee cooling-downen met Liverpoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.
Zie je mij niet rennen dan ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga even mee cooling-downen met Liverpool
misschien kun je dat beter op je vriendin afreagerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijt
Door veel te typen
Mijn beeld is spontaan op zwart gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie je mij niet rennen dan ?
Die ligt al te slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien kun je dat beter op je vriendin afreageren![]()
wat let je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die ligt al te slapen
....
..
..
![]()
Ik snap niet dat men die mensen nog zoveel spreektijd geeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
De Pedo partij nu op Ned-1 bij Pauw en Witteman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |