wtf ook alquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
Ga even mee cooling-downen met Liverpoolquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
Te triest voor woordenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Erg vervelend dat Sport 1 de rechten heeft van de CL-dinsdagavond, moeten we tot morgen wachten op alle samenvattingen..
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijtquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.
Zie je mij niet rennen dan ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga even mee cooling-downen met Liverpool
misschien kun je dat beter op je vriendin afreagerenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nee ik zit nog een beetje vol adreline van de wedstrijd (ondanks dat deze niet de beste wedstrijd was) moet een beetje mijn energie kwijt
Door veel te typen
Mijn beeld is spontaan op zwart gegaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zie je mij niet rennen dan ?
Die ligt al te slapenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien kun je dat beter op je vriendin afreageren![]()
wat let je?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die ligt al te slapen
....
..
..
![]()
Ik snap niet dat men die mensen nog zoveel spreektijd geeftquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:03 schreef tong80 het volgende:
De Pedo partij nu op Ned-1 bij Pauw en Witteman
die "mensen" moesten maar is normaal antwoord geven op die vragen, vooral die normertquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:14 schreef Eilanden het volgende:
Journalistiek gezien een ontzettend slecht interviewIk verafschuw die partij, maar ik vond het interview niets toevoegen
Ik vind dat ze die 'partij' niet uit hadden moeten nodigenquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
die "mensen" moesten maar is normaal antwoord geven op die vragen, vooral die normert
als femke of wouter bij spuiten en slikken zou zitten dan welquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die 'partij' niet uit hadden moeten nodigen
En ze stelden vragen waarvan ze vantevoren wisten dat er toch niet op geantwoord zou worden... of zou men Femke Halsema of Wouter Bos ook gaan vragen wanneer ze voor het eerst sex hadden of op welk type ze vallen
SG gaat ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook maar es richting bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |