dat die geen vvd stemmenquote:
En op d'n Bels zenden ze niks uit. Kloten, kan je niet overschakelen naar een ander potje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik viel bijna in slaap. Wat een baggerwedstrijd.
Ik had ook moeite om de eerste helft mijn ogen open te houden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ach moeite om wakker te blijven heb ik niet...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een CL wedstrijd, ik zie Kluivert warmlopen: dat wordt nog interessantquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga stemmen op de gene die de snelwegen wil gaan verbreden....
Geen idee wat het gaat worden dus..
In ieder geval geen rode
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:35 schreef borisz het volgende:
tja rondje van de eindhovenaren dan maar dat een punt binnen is![]()
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
snelwegen verbreden helpt geen ruk in dit land zolang er hier hele volksstammen zijn die niet normaal op een drukke snelweg kunnen rijden![]()
jeez stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
Kone moest eruit.. wat een drama die gast en nee ik ben niet blij met die ene punt.
wij gaan donderdag gewoon wat puntjes pakken voor NLquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar moeten jullie nog minimaal een jaar op wachten![]()
Kan mij nog een wedstrijd herinneren van mijn cluppie tegen Porto, volgens mij heeft Scholten toen de hele wedstrijd warmgelopen zonder in te vallenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef appelsientje het volgende:
bah laffe koemand... echt laf.. je laat geen speler de hele 2e helft warm lopen...
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeez stel je niet zo aan zeg![]()
dat zeg ik, men moet hier eens leren autorijden op drukke snelwegen. Maar dat geprop en geprak in Nederland, dat heeft alleen maar een tegengesteld effect.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook dat.. maar wat ook irritant is... is dat het eerst een 3 baans wordt... dan weer een 2 baans dan weer 3 .... mensen kunnen daar ook niet echt mee om gaan..
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vind je ? Ik heb me echt onwijs zitten irriteren aan kone... liet gewoon niks zien en (laat ik het dan anders zeggen) ik vind het niet netjes dat je een speler de hele tijd laat warm lopen en dan niet in zet...
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld
Maar ben jij blij met die ene punt dan?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik doe met de keuze van borisz mee er is nog hoop.
oooo jawel hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk, het hele team moet nog op elkaar worden ingespeeld, of zie je dat nog niet
btw kan je toch van tactiek veranderen in een wedstrijd?
op zich jammer dat dat een positief punt is tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:46 schreef golfer het volgende:
Goede scheidsrechter vanavond, dat wel.
Appelsientje heb je gedronken ? Je maakt zo veel zinnen in één post.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oooo jawel hoorer zit ook genoeg potentie in... maar ik vind het gewoon jammer dat Kluivert er niet in kwam... had toch wat verwacht van hem...
Misschien moet ik eerst ff 5 min. afkoelen voordat ik post na een wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |