Kans van 1 op 5quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar met regen toch?
Werkend...quote:
Succesquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Werkend....
Dat ga ik nu ook maar weer eens doen.
Dan kan je thuis lekker bij de open haard zitten, berevelletje om je heen, warme chocolademelk, snert met worst, gluhwein erbij .... wordt het toch nog een topdag!quote:
Klinkt wel als een koeien kut.quote:
Als Clau pauze houdt, dan valt gelijk heel Hools stilquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:28 schreef clauwheee het volgende:
Die uitspraak dan hè
Ik ga ff van het weer genieten in m'n pauze![]()
heb je niets nuttigers te doen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Dadelijk even in het zonnetje gaan slapen
eigenlijk nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
heb je niets nuttigers te doen?![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:31 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag
Dadelijk even in het zonnetje gaan fietsen
Fietsenquote:
Vrij zijnquote:
Ik mis je ze ook... is Danny nou nog niet afgekoeld?quote:
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie danquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik mis je ze ook... is Danny nou nog niet afgekoeld?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie dan
mogen ze definitief niet terug? Is onze Danny nog niet afgekoeld?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je vraagt of je unbanned mag worden krijg je er zo nog een jaar bij, zoiets roept ie dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |