My god...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:02 schreef depax het volgende:
Ik heb de vader van mijn ex gemailed
Je bent niet verliefd, je hebt een rebound-jochie gevonden. Arme kerel, hij helemaal verliefd, en jij wilt alleen maar iemand om zo snel mogelijk die ex te vergeten die jou liet zitten.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik kan er ook niks aan doen dat ik verliefd word. Het gebeurt gewoon. En we hebben het hier over gehad.
Sorry hoor maar hoe kun jij nou weten of zij verliefd is? Je bent iemand anders dan zij. Wat voor jou geldt, hoeft voor haar helemaal niet te gelden. Gun iemand anders haar plezier toch, de wereld wordt er echt niet beter van als er nog iemand thuis blijft zitten mokken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent niet verliefd, je hebt een rebound-jochie gevonden. Arme kerel, hij helemaal verliefd, en jij wilt alleen maar iemand om zo snel mogelijk die ex te vergeten die jou liet zitten.
Ik persoonlijk zou nog niet eens kunnen dénken aan een nieuwe relatie, die van mij duurde ook 3 jaar net zoals die van jou... Bijzonder dat het jou wel lukt om alweer verliefd te worden.![]()
Maar hee, als jij er gelukkiger van wordt om op harten te gaan stampen omdat jou pijn gedaan is, vooral doen!![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe kun jij nou weten of zij verliefd is? Je bent iemand anders dan zij. Wat voor jou geldt, hoeft voor haar helemaal niet te gelden. Gun iemand anders haar plezier toch, de wereld wordt er echt niet beter van als er nog iemand thuis blijft zitten mokken.
Amen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Je bent niet verliefd, je hebt een rebound-jochie gevonden. Arme kerel, hij helemaal verliefd, en jij wilt alleen maar iemand om zo snel mogelijk die ex te vergeten die jou liet zitten.
Ik persoonlijk zou nog niet eens kunnen dénken aan een nieuwe relatie, die van mij duurde ook 3 jaar net zoals die van jou... Bijzonder dat het jou wel lukt om alweer verliefd te worden.![]()
Maar hee, als jij er gelukkiger van wordt om op harten te gaan stampen omdat jou pijn gedaan is, vooral doen!![]()
Kan aan mij liggen maar de link doet het nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:02 schreef depax het volgende:
-knip-
en voor mensen die het niet lukt lees mijn verhaal misschien helpt dat
http://forum.fok.nl/topic/920048
Een mens is niet te veranderen hoor dus die illussie kun je je besparen al hoewel ik je wel heel goed begrijp. Het doet verschrikkelijk veel pijn. Neem de tijd... tijd heelt de wonden en laat alleen wel een litteken achter maar daar leer je van. Sterktequote:Op zaterdag 30 september 2006 08:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
bleeeeeeeeeeeeh, wat voel ik me godskleren verneukt. na 2 jaar is het sinds gisteren over, ze maakte het uit. ze houd niet meer van me en is niet meer verliefd op me zeg ze. ze kwam er dinsdag al mee dat ze even rust wilde na een ruzie, gisteren vertelde ze dat ze er goed over had nagedacht en ze me niet miste die paar dagen. ik vind het zo raar, ineens zonder vriendin... we deden alles samen, vulde elkaar aan... vorige week hadden we het gewoon nog goed, en nu is het ineens voorbij. ik wil het niet, het mag niet, het kan niet. ze vertelde me ook dat de ruzie de laatste druppel was, we hadden vaak ruzie en ze vertelde me steeds dat ik moest veranderen. nooit geweten dat het dan zo zou aflopen, dat dit de gevolgen zouden zijn. ik heb haar gevraagd om mijn fouten goed te laten maken, dat ik voor haar kan veranderen omdat ik nog zoveel van d'r hou. "dat is nu nog te vroeg" zei ze. ik weet het, het is allemaal valse hoop. maar als ik me niet aan hoop kan vasthouden, voel ik me helemaal fucked up
Dit is zo waar dat ik er gewoon om moest lachen. En om mezelf dusquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:22 schreef Disorder het volgende:
Volgens mij is er niet echt een kunst. Je neemt plaats in de rollercoaster en wacht gewoon rustig af tot de rit vol misere en verdriet is afgelopen.
Ja heb ik precies hetzelfde. Daarom bel ik steeds andere mensen om erover te praten. Maar als er niemand beschikbaar is, dan ga ik heel rap de fout in. Gisteren bijna een uur met m'n ex zitten praten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:28 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
hadden jullie het ook zo dat je heel erg veel behoefte had aan het contact met je ex? ik wil namelijk heel graag weten wat ze gaat doen de komende dagen, wat ze gedaan heeft, etc.
gisteravond ook nog met haar gesproken, het is voor haar echt helemaal voorbij. ik moet haar sowieso een week met rust laten, ook al vind ik dat heel erg moeilijk. ik wil haar namelijk elke minuut bellen, en vragen hoe het met haar gaat... gewoon even haar stem horen.
wees op je hoede voor het lezen van allerlei mooie intenties, HiZ, sommige intenties zijn oppervlakkiger of opportunistischer dan je wil zien, hè...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. nee.. niet echt want ik heb het best wel een tijd na afloop (de vorige keer) niet over hem gehad. Maar dat net niet af was was kennelijk wel een wederzijds spelend iets, want anders kan ik niet verklaren dat 'hij' twee maanden terug plotseling out of nowhere terug was met wat niet meer of minder dan een poging was om helemaal terug te komen.
Oh, ik heb 'm gezegd dat ik inderdaad vond dat hij een grote fout heeft gemaakt vorig jaar, maar dat ik inmiddels doorgegaan was met mijn leven en dat er dat leven geen plek meer was voor hem.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:38 schreef milagro het volgende:
[..]
wees op je hoede voor het lezen van allerlei mooie intenties, HiZ, sommige intenties zijn oppervlakkiger of opportunistischer dan je wil zien, hè...
goh, ik zie mijn vader en moeder soms ook 2 a 3 maand niet, ik mis ze ook niet, maar dat betekent toch niet dat ik niet van ze houdt?? Kennelijk kan ze van niemand houden en draait het bij haar puur om verliefdheid...verliefdheid weg=relatie weg. Ze moet nog een hoop leren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:31 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
bleeeeeeeeeeeeh, wat voel ik me godskleren verneukt. na 2 jaar is het sinds gisteren over, ze maakte het uit. ze houd niet meer van me en is niet meer verliefd op me zeg ze. ze kwam er dinsdag al mee dat ze even rust wilde na een ruzie, gisteren vertelde ze dat ze er goed over had nagedacht en ze me niet miste die paar dagen. ik vind het zo raar, ineens zonder vriendin... we deden alles samen, vulde elkaar aan... vorige week hadden we het gewoon nog goed, en nu is het ineens voorbij. ik wil het niet, het mag niet, het kan niet. ze vertelde me ook dat de ruzie de laatste druppel was, we hadden vaak ruzie en ze vertelde me steeds dat ik moest veranderen. nooit geweten dat het dan zo zou aflopen, dat dit de gevolgen zouden zijn. ik heb haar gevraagd om mijn fouten goed te laten maken, dat ik voor haar kan veranderen omdat ik nog zoveel van d'r hou. "dat is nu nog te vroeg" zei ze. ik weet het, het is allemaal valse hoop. maar als ik me niet aan hoop kan vasthouden, voel ik me helemaal fucked up
je hebt helemaal gelijk... en nu is er nog iets ergers bij gekomen... ze heeft gewoon zondagavond afgesproken met een andere jongen, nu al! ze zegt dat ze verliefd op em is... wat vreselijk! hoe disrespectvol kan je zijn na 2 jaar, jezus.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:20 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
goh, ik zie mijn vader en moeder soms ook 2 a 3 maand niet, ik mis ze ook niet, maar dat betekent toch niet dat ik niet van ze houdt?? Kennelijk kan ze van niemand houden en draait het bij haar puur om verliefdheid...verliefdheid weg=relatie weg. Ze moet nog een hoop leren.
sommige vrouwen![]()
Oh god, dit is echt zo herkenbaar. Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen waar ie eigenlijk mee bezig is. Gisteren zat ie zowat te huilen aan de telefoon, en rare opmerkingen te maken over dat hij bijna tegen me had gezegd dat ie van me hield omdat hij dat zo gewend was, maar dat hij dat nu natuurlijk niet meer kon zeggen. Ik voel me er flink kloten onder weer, maar eigenlijk heb ik ook zoiets van 'ja, jezus, wat moet ik hier nou mee? Iemand die zo stom bezig is om koppig een besluit door te drijven waar ie helemaal niet echt achterstaat, daar kun je beter geen relatie mee hebben'. Maar goed, een ander stukje van me wil 'm gewoon terug.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:04 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik heb het er nog wel moeilijk mee, ik word misselijk als ik er aan denk dat ze met die ander in bed ligt. en die gast zie ik nog regelmatig ook, nog erger. ik verwijt hem niks natuurlijk, mijn ex is gewoon te impulsief. maar dat maakt het natuurlijk niet minder kut.
Jeetje HiZquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh god, dit is echt zo herkenbaar. Ik kan er inmiddels geen touw meer aan vastknopen waar ie eigenlijk mee bezig is. Gisteren zat ie zowat te huilen aan de telefoon, en rare opmerkingen te maken over dat hij bijna tegen me had gezegd dat ie van me hield omdat hij dat zo gewend was, maar dat hij dat nu natuurlijk niet meer kon zeggen. Ik voel me er flink kloten onder weer, maar eigenlijk heb ik ook zoiets van 'ja, jezus, wat moet ik hier nou mee? Iemand die zo stom bezig is om koppig een besluit door te drijven waar ie helemaal niet echt achterstaat, daar kun je beter geen relatie mee hebben'. Maar goed, een ander stukje van me wil 'm gewoon terug.
Eh, haal je geen dingen door elkaar ? Dit is niet die toestand van vorig jaar in reprise. Dit gaat om een ander persoon en het is pas een paar dagen uit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Jeetje HiZ
Waarom wil je hem terug, omdat je het alleen zijn zat bent, heimwee naar toen, of gewoon écht omdat je nog steeds van hem houdt?
Als hij jou nu oprecht overkomt, en jij echt nog van hem houdt, tja....mensen maken fouten, doen domme dingen, als het weer goed voelt zou die ene domme fout van hem je niet tegen moeten houden, toch?
Dat je ms alsnog je neus stoot moet je incalculeren, maar dat moet iedereen met iedere nieuwe relatie, dus .....
oooooh, nou, dan kappen gewoonquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, haal je geen dingen door elkaar ? Dit is niet die toestand van vorig jaar in reprise. Dit gaat om een ander persoon en het is pas een paar dagen uit.
Ja ja, ik ga ook wat sneller door de 'rouwperiode' heen, hoewel er ook deze keer allerlei rare emoties aan te pas komen. Ik heb deze keer gezegd (op zijn verzoek) dat ik wil proberen om bevriend te blijven. Maar ik heb bij ieder contact dat we hebben het gevoel alsof hij het er nog veel moeilijker mee heeft dan ik (aan de telefoon huilen, nadrukkelijk zeggen dat hij niet kan zeggen dat hij van me houdt omdat je dat niet kunt zeggen tegen een vriend. Dat soort shit. En dat terwijl hij het heeft uitgemaakt.quote:
ik wil dat ook heel erg graag, vrienden blijven. na 2 jaar is ze gewoon nog steeds mijn beste maatje. maar ik vind het erg moeilijk, ik wil liever dat heel mijn liefde voor haar weg is... dan zal het makkelijker gaan. en nou natuurlijk altijd nog de gedachte dat ze bij een ander in bed ligtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ja, ik ga ook wat sneller door de 'rouwperiode' heen, hoewel er ook deze keer allerlei rare emoties aan te pas komen. Ik heb deze keer gezegd (op zijn verzoek) dat ik wil proberen om bevriend te blijven. Maar ik heb bij ieder contact dat we hebben het gevoel alsof hij het er nog veel moeilijker mee heeft dan ik. En dat terwijl hij het heeft uitgemaakt.
Makkelijk zal het wle nooit worden voor mij, zo'n verbroken relatie.
Nou ja, ik weet niet precies of ik het wel wil. Ik ben eigenlijk een alles of niets type. Dit is meer een expirement dan iets anders. Ik voel niet zo heel veel anders over 'm en eigenlijk is het feit dat het uit is ook weer niet zo verrassend; hij had het erg moeilijk met het feit dat we elkaar alleen konden zien als ik naar Istanbul ging en soms zelfs dan niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
ik wil dat ook heel erg graag, vrienden blijven. na 2 jaar is ze gewoon nog steeds mijn beste maatje. maar ik vind het erg moeilijk, ik wil liever dat heel mijn liefde voor haar weg is... dan zal het makkelijker gaan. en nou natuurlijk altijd nog de gedachte dat ze bij een ander in bed ligt![]()
ik heb ook liever alles of niets hoor, en voor mij is dit ook een experiment... maar ik heb liever dat ik haar nog zo af en toe spreek en zie, dan nooit meer. daar ken ik haar te goed voor...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet precies of ik het wel wil. Ik ben eigenlijk een alles of niets type. Dit is meer een expirement dan iets anders. Ik voel niet zo heel veel anders over 'm en eigenlijk is het feit dat het uit is ook weer niet zo verrassend; hij had het erg moeilijk met het feit dat we elkaar alleen konden zien als ik naar Istanbul ging en soms zelfs dan niet.
ja, woorden (tranen) en daden, hè..... sommige mensen gebruiken ineens een hoop (mooie) woorden als het over is.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:04 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ja, ik ga ook wat sneller door de 'rouwperiode' heen, hoewel er ook deze keer allerlei rare emoties aan te pas komen. Ik heb deze keer gezegd (op zijn verzoek) dat ik wil proberen om bevriend te blijven. Maar ik heb bij ieder contact dat we hebben het gevoel alsof hij het er nog veel moeilijker mee heeft dan ik (aan de telefoon huilen, nadrukkelijk zeggen dat hij niet kan zeggen dat hij van me houdt omdat je dat niet kunt zeggen tegen een vriend. Dat soort shit. En dat terwijl hij het heeft uitgemaakt.
Makkelijk zal het wle nooit worden voor mij, zo'n verbroken relatie.
Ach, het verhaal is simpel. Het is heel erg leuk als je bij elkaar bent, maar het is moeilijk dat je niet altijd wanneer je het nodig hebt bij elkaar kunt zijn.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:17 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, woorden (tranen) en daden, hè..... sommige mensen gebruiken ineens een hoop (mooie) woorden als het over is.
niet echt een idee wat je moet doen, ik ken die knul niet, het verhaal erachter niet, maar van de weinige info zou ik zeggen kappen ermee, dit komt meer over als die lastige gewenningsperiode van elkaar of die ander loslaten, wat nog wel eens verward wordt met elkaar of die ander terugwillen.
hij houdt ms graag zijn opties open, geen idee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ach, het verhaal is simpel. Het is heel erg leuk als je bij elkaar bent, maar het is moeilijk dat je niet altijd wanneer je het nodig hebt bij elkaar kunt zijn.
Laat ik maar duidelijk zijn; het is uit, game over.
Waar ik het nu over heb is dat ik niet wilde dat het uit is en dat dat mijn gevoelens bepaalt. En dat ik verdrietig ben en zo. Maar wat ik zie aan zijn kant is een overgevoeligheid die ik niet verwacht had gelet op de stelligheid waarmee hij mij mededeelde het uit te willen maken en het feit dat hij nadrukkelijk vroeg of we vrienden konden blijven.
Het geeft zo'n soort effect van 'Ja hallo, wie wilde het hier zo nodig uitmaken?'
Eh, nee. Niet echt terug te lezen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:12 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
[..]
ik heb ook liever alles of niets hoor, en voor mij is dit ook een experiment... maar ik heb liever dat ik haar nog zo af en toe spreek en zie, dan nooit meer. daar ken ik haar te goed voor...
is jouw verhaal ergens terug te lezen?
Tja, dat zou kunnen, dat hij zijn opties open wil houden. Maar daarvoor hoeft ie het niet uit te maken. Want laten we wel wezen. Ik woon op 3000 km afstand en hij kan uithalen wat ie wil zonder dat ik daar ooit achterkom en dan even vrolijk weer bij me terugkomen. Daarvoor hoeft ie het dus niet op zo'n dramatische manier uit te maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:17 schreef milagro het volgende:
[..]
hij houdt ms graag zijn opties open, geen idee.
ik begrijp je reactie, zou ik ook hebben, maar ja on the other hand, een ieder heeft het recht zich te verkijken, zich te bedenken, niets menselijks is ons allen vreemd tenslotte
het is aan jou dan om te bepalen of het verstandig is, of het oprecht is, of je op je trotse strepen blijft staan (als daar sprake van is tenminste).
ik kan wel zeggen wat ik ws zou doen, maar ja, dat zou zomaar wel eens niet het verstandigste kunnen zijn
da's bij mij steevast zoquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Tja, dat zou kunnen, dat hij zijn opties open wil houden. Maar daarvoor hoeft ie het niet uit te maken. Want laten we wel wezen. Ik woon op 3000 km afstand en hij kan uithalen wat ie wil zonder dat ik daar ooit achterkom en dan even vrolijk weer bij me terugkomen. Daarvoor hoeft ie het dus niet op zo'n dramatische manier uit te maken.
Wat verstandig is weet ik natuurlijk wel; maar dat is nou net iets anders dan wat mijn gevoel me zegt.
Dit zijn trouwens wel de momenten waarop ik echt baal van het feit dat ik niet wat meer geld hebquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:34 schreef milagro het volgende:
[..]
da's bij mij steevast zo
en meestal wint toch eerst het gevoel, en stoot ik dan mijn neus, dan zij het zo, niet klagen maar dragen dan en effe weer door de mangel , wachten tot het over gaat
ja en over het waarom van zijn doen en laten, wij zijn hem niet, dus onze logica de zijne niet, soms doen mensen dingen zonder erover na te denken, en juist daarom is het zo onlogisch
we hebben dan als andere partij de neiging er allerlei hidden agenda's achter te zoeken, en soms is daar dus gewoon geen sprake van, doet de ander het puur omdat hij het kan, het zo uitlkwam etc.
is ook zo, al is elkaars stem horen al beter dan mail of dat hoerige msnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens wel de momenten waarop ik echt baal van het feit dat ik niet wat meer geld hebAnders zou ik serieus op een vliegtuig zijn gestapt en verhaal zijn gaan halen. Het is een heel stuk lastiger vaag te blijven doen als je elkaar in de ogen kijkt dan via internet en telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |