Wat wil je hiermee zeggen? Probeer je reply eens wat gestructureerder te beginnen ipv met linkjes te gaan dumpen. Steven E. Jones is hoe dan ook erg controversieel, heeft geen wetenschappelijk onderzoek gedaan naar het instorten van de twee WTC-torens en wordt ook niet serieus genomen door zijn collega's.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:23 schreef pietje77 het volgende:
Onderwerp voor onderwerp dan maar:
Professor Steven Jones(Research Group: Atomic, Molecular, and Optical
Specialty: METAL-catalyzed fusion, Archaeometry, Solar energy)
http://video.google.nl/videoplay?docid=4884818450327382904&q=steven+jones ( zie het naar buiten gutsende gesmolten metaal, ook live beelden voorhanden, o.a. )
]http://www.youtube.com/watch?v=Y3D2myMbQjQ[/quote][/url]quote:http://www.youtube.com/watch?v=ExrVgioIXvk
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Y3D2myMbQjQ
Wtf doet de NASA op ground zero? Heb je hier een bron/link van als je toch al zo vrolijk aan het linkdumpen bent? Wat houdt de astm e119-standaard in of brul je gewoon maar wat? Verder vergeet je dat voor het smeltpunt materialen kunnen vervormen. Kijk maar naar bijvoorbeeld plastic. Als je vroeger Lego-blokjes in de brandende zon liet liggen, dan ging het vervormen. De Lego-blokjes gaan niet meteen smelten rond een bepaalde temperatuur. Mij lijkt het dat ook zoiets gebeurd kan zijn bij het WTC, dat de structuur verzwakte en de boel in elkaar donderde.quote:ook heeft NASA 6 dagen na 11 sept. gesmolten metaal met temperaturen van 2000 graden gemeten.. Normaal staal smelt pas na langdurige verhitting op 2000 graden.( http://www.chemicalelements.com/elements/fe.html ) + http://en.wikipedia.org/wiki/Jet_fuel, en het WTC staal had de astm e119 standaard waarbij de weerbaarheid zeker 6 uur is voordat het rood begint te worden. Maar HET punt is hier dat bij alle 3 de WTC gebouwen gesmolten staal is gevonden vele dagen erna EN NASA verifieerdt dat
Zijn daar ook bronnen van?quote:(trouwens had Marvin Bush al 2 jaar de beveiliging over de 3 gebouwen en er zijn massa's getuigen van vele "ongewone werkzaamheden" en het "verwijderen van de bom-honden", maar dat zal evil jur als objectieve kritische vragensteller OOK al wel weten)
]http://www.prisonplanet.com/articles/november2004/141104designedtotake.htm[/quote][/url]quote:Frank A. DeMartini, Manager, WTC Construction and Project Management, discusses the fact that the WTC towers were designed to take multiple hits from airliners and not collapse, comparing it to poking a pencil through fly netting, DeMartini was adament that the towers would not collapse. DeMartini died in the towers on 9/11, this interview clip was taken from video shot in January 2001.
[url=http://www.prisonplanet.com/articles/november2004/141104designedtotake.htm
Zoals eerder uitgelegd met het Lego-blokjesvoorbeeld. Staal hoeft niet perse te smelten om te verzwakken. Daarnaast slaat de vrije val-theorie als een tang op een varken. Het naar buitenvallende puin benadert inderdaad de valsnelheid logischerwijs. De tijd die de torens erover doen om in te storten, schat ik op zo'n 15 seconden, als ik diverse filmpjes bekijk. Ook zie je na het instorten van de North-tower een buitenmuur van ongeveer 100-150 meter hoog en 40 meter breed vijftien seconden lang overeind staan om vervolgens ook in te storten en dat terwijl de North Tower (itt de South Tower) 'netter' naar beneden is gevallen. Hoe is dit mogelijk met controlled demolition? Waar zaten die explosieven nou eigenlijk?quote:Nog even wat WTC7 Thermeet video wat er voor zorgt dat het gebouw in 6.0 seconden instort terwijl de vrije val snelheid 6.6 bedraagt.... : http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm (die terroristen hebben die middag ook de wetten van de zwaartekracht verslagenom over de staalsmeltende superkerosine van de terroristen nog maar te zwijgen
![]()
De 'regering' zal heus wel onzin en leugens verkondigen, maar niet alles bestaat uit onzin en leugens. Zeker als je kritisch naar de relevante feiten kijkt.quote:Zo is bijna alles wat de regering zegt onzin en leugens, als je maar kritisch en objectief naar alle RELEVANTE feiten kijkt.
Maar geldt dit ook niet voor de conspiracy-theorieën. Hoe groter deze leugen wordt en verspreid wordt, hoe meer (onkritische) mensen het dan maar gaan geloven?quote:Hitler always said: "The bigger the lie, the more people will believe it"
Dus wie heeft nu de grootste leugen? (om nog maar niet over de HOEVEELHEID van groteske leugens te praten met enorme implicaties)...
Ik kan het me niet voorstellen. Loose Change spreekt er over dat maar 'slechts' 50 mensen nodig zijn om dit complot te laten gebeuren. Vijftig vind ik erg aan de lage kant voor zo'n omvangrijke operatie en de geschiedenis heeft meerdere malen bewezen dat voor het uitkomen van complotten en leugens veel minder mensen nodig zijn. Dr moet toch eens één persoon van die 50 zijn, die uit de school klaptquote:en dat is meteen het grootste probleem, mensen kunnne zich het bijna niet voorstellen dat ze zoiets zouden doen, nou geloof het maar hoor! of trek eens een geschiedenis boek open, je hoeft niet ver terug hoor...
Dus ook Londen is nu een complot? Interessant, want zoiets had ik nog niet eerder gehoord.quote:Kunnen we daarna door met dat in Londen OOK een oefening met EXACT dezelfde doelen op exact dezelfde tijd plaats vond(geeft directeur terreur oefenings bedrijf stomverbaasd 2x toe op tv)
Onafhankelijk professioneel bedrijf berekent wat de kans is dat TIJDENS de oefening ALLES ECHT gebeurd: 1 op 3.600. 000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 (41 nullen, veel meer dan alle zandkorrels op aarde PER incident)
Tsja wederom: kun je weer in je eigen woorden zeggen wat er in de video bedoeld wordt? Ik word een beetje moe van dat linkdumpen van je.quote:Nog een klein filmpje waar ik het begin erg logisch van vind maar de psychologische redenen die ze op het einde noemen WAAROM de torens neer moesten is brilliant : http://video.google.nl/videoplay?docid=3188377245943487892&q=mindcontrol+9-11
quote:P.S. hier hadden de puistenkopjes van de TU delft zeker geen tijd voor in die 10 daagjes.
Kun je aangeven welke gedeeltes debiel zijn en vooral de argumentatie d'r achter?quote:Zoals ook ScrewLC totaal debiel is wat gelukkig iedereen met normaal verstand meteen ziet.
Het is niet omdat jij er nog niet van gehoord hebt, dat het niet bestaat hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:18 schreef Falco het volgende:
Dus ook Londen is nu een complot? Interessant, want zoiets had ik nog niet eerder gehoord.
Inderdaad ja, maar uit zijn "wtf nasa?" response blijkt het niveau wel, en een hekel aan videos met bewijs/ top expertsquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het is niet omdat jij er nog niet van gehoord hebt, dat het niet bestaat hoor.
Ik kan hier geen NGC ontvangen, dus moet wachten tot die beschikbaar komt om te downloaden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:21 schreef Fir3fly het volgende:
Zonet op NGC: Bin Laden's secret spy. Over ene Mohammed, die een dubbelspion was voor zowel Al Qaida als de FBI. Erg interessant.
wat vind je nu erger.quote:Op vrijdag 15 september 2006 03:23 schreef pietje77 het volgende:
P.S. hier hadden de puistenkopjes van de TU delft zeker geen tijd voor in die 10 daagjes.
Check alsjeblieft "press for truth" of kijk eens hoe het 9-11 onderzoek onder dwang na 1.5 jaar begon(uniek dat het niet binnen 14 dagen gebeurd in de V.S.) en daarna eigenlijk alleen maar leugens verteld, klopt helemaal niks van.( zelfs op youtube-lou dobbs- gov' isnt credible geven 2 leden van de 9-11 commissie het nu zelfs al toe)quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:15 schreef OpenYourMind het volgende:
Is het nou zo moeilijk om te wachten tot er echt bewijs rond het instorten van de twin towers komt? Die theorieen die jij aanhaalt (Pietje) zijn echt niet zo waterdicht als dat jij denkt. Ook jouw afkeer jegens de studenten van de TU Delft is onterecht. Ik heb gisteren de lezing gevolgd op de Universiteit Twente en hun verhaal is heel duidelijk en goed onderbouwd. Natuurlijk is niet alles ontkracht en is het wachten op meer informatie maar het is niet onlogisch dat het officiele verhaal over de twin towers en het pentagon gewoon juist zijn, sterker nog de alternatieve verklaringen zijn veel onlogischer. WTC 7 blijft het enige punt waar nog echt onderzoek naar nodig is.
Verder vind ik dat je niet naar de fysieke kant van het complot moet kijken maar meer naar de inlichtingendiensten en de connecties, de leugens en geopolitiek.
Pfff het wordt tijd dat we ons taalgebruik es gaan aanpassen aan het niveau van de tegenpartij ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:20 schreef verliefdekloon het volgende:
jij en je mede-mongooltjes
Juist nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:26 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Pfff het wordt tijd dat we ons taalgebruik es gaan aanpassen aan het niveau van de tegenpartij ....
dus vanaf nu ook [debiel-mode]
![]()
Ja, ik heb een hekel aan lappen gekopieerde tekst en een overdaad aan video's. Een reply met goed onderbouwde en gestructureerde tekst overtuigt me meer. Vandaar de vraag: wat deed de NASA op ground zero daar? En waarom? Nu begrijp ik van je dat ze metingen hebben gedaan om de warmestraling en dat soort dingen te meten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar uit zijn "wtf nasa?" response blijkt het niveau wel, en een hekel aan videos met bewijs/ top experts(zie mijn eerste post voor een kleine selectie).
Goed, artikel doorgelezen. Er blijkt gesmolten staal gevonden te zijn, iets wat me niet zo verbaast. Ook omdat het een half jaar lang daar gefikt heeft. Maar betekent het gesmolten staal dat er dus explosieven gebruikt zouden moeten worden? En hoe zie je dat voor je?quote:dus EX PLO SIE VEN...... valt niet mee.
en dus overal GE SMOL TEN staal, zie hier het VLIEG TUIG van de NASA die thermal metingen gedaan heeft.
http://www.cooperativeres(...)item=a091601hotspots ik weet FALCO, je houd niet van lezen en dingen kijken en checken, dus hier moet je helemaal niet aan beginnen want HEEL HET VERHAAL is relevant.
ScrewLC zegt ook: waar is de connectie met 9/11:').quote:edit: Het niveau van de screw loose change is bedroevend. Liever discuteer ik over de RELEVANTE FEITEN..... maar aangezien er hier een aantal die gave niet hebben zal ik proberen het uiteen te zetten. Wat ze letterlijk doen is het volgende:
feiten:
-Operation Northwoods word beschreven waarin o.a. staat dat de U.S. een vrachtvliegtuig verft als passagiers vliegtuig en dan boven Cuba neerschieten en/of gebouwen in Washington op te blazen om de politieke vijand Castro de schuld te kunnen geven en de publieke opinie achter oorlog te krijgen(feiten) ------>screwLC reactie:
*Ja, dat is wel zo MAAR kennedy heeft het afgewezen dus is alles toch goed!
Dit zijn zeker twee nieuw topics waard en ook daar kunnen vraagtekens bij gezet worden inderdaad. Maar omdat iets slecht is, dan moet iets ook altijd maar en overal slecht zijn? Ik vind dat een erg kort-door-de-bocht-redenatie. Overigens vind ik het uitlokken van oorlog via een vliegtuig boven vijandelijk gebied vliegen toch van een andere orde dan 4 kapingen + aanslagen. Moeilijk vergelijkbaar imo.quote:Terwijl een normaal mens DE RELEVANTIE ziet en denkt: mijn god, de cia, fbi, Allen Dulles(hoofd cia) en de generaals hebben het allemaal goedgekeurd, alleen HET ALLERLAATSTE STATION Kennedy hield het tegen, die 2 maanden later dood was........ en al zijn Wetten om de cia op te heffen, vietnam EN de wapenwedloop te stoppen teruggedraaid werden met als gevolg een lange profitabele oorlog in Vietnam en Laos( Gulf of Tonkin---->de-classified(Dit is gruwelijk, zie google.video : terrorstorm)
Trouwens heeft Bush toen het met de WMD's_O- niet zo goed liep OOK een plan op laten stellen volgens speculatie in The Times( http://www.timesonline.co.uk/article/0,,11069-2023128,00.html )(Al heb je dat soort dingen met de PNAC documents!!! niet eens nodig...)
Ha, je bent nog niet zo'n doorgewinterde conspiracy-aanhanger merk ik. In de context betekent 'pull' hier het terugtrekken van de brandweer uit het gebouw ipv het te laten instorten. Daarvoor zegt Silverstein ook dat er zo'n "terrible loss of life is", dus dat rijmt totaal niet met elkaar. Bekijk ook deze discussie hierquote:-Building 7, het 3e stalen gebouw wat die middag met vrije val snelheid een "pancake collapse" doormaakte volgens de regering, terwijl de eigenaar live op tv verklaard dat ze weloverwogen besloten hadden "to pull the building" ---->screwLC reactie: Is er nog niet, "onderzoek kost tijd"
Er zijn meerdere zwarte dozen en wat dacht je wat de brandweerman zou moeten doen met die zwarte doos? Hem bewaren en naar huis nemen? Het is toch normaal dat ze ingeleverd worden aan de autoriteiten? Verder vind ik het niet raar dat zwarte dozen nooit meer teruggevonden worden, zeker niet bij de ingestorte twin towers. Daarnaast is bij de bijlmerramp (waar een flat instortte nadat een vliegtuig zich er in boorde) overigens ook nooit een zwarte doos gevonden.quote:-Alle zwarte dozen zijn "destroyed" (tegen de getuigenis van een brandweerman in die er 2 intact gevonden heeft maar meteen moest afstaan aan de fbi).
Dat kan inderdaad gebeuren. Waarschijnlijk heb je ook die passagiersstoelen gezien. Als je kijkt naar de inslagen van de vliegtuigen, zie je dat de flat geen absorberend vermogen heeft en dat er brokstukken meteen al bij de inslag los komen en naar beneden vallen. Hierbij kan idd toevallig het paspoort van Mohammed Atta tussen zitten. Ik ben ook hier niet van onder de indruk.quote:Toch heeft het paspoort(HET BEWIJS) van 1 van de kapers het wel in perfecte staat overleeft Inmiddels is gebleken dat de eigenaar gewoon leeft net als 10 andere kapers en het paspoort bewijs is ingetrokken......----->screwLC reactie: wederom zeer beperkend tot: "kan gebeuren dat het paspoort het overleefd, net als wel meer spulletjes...."
Je bent anders goed bezig met dat 'uitleggen van die debielheid'quote:Als loose change je informeerdt over het feit dat Larry Silverstein het gebouw in juli 2001 koopt voor 200 miljoen(desondanks gigantische veroudering en immense vereiste asbest(aspartaam-"the new asbestes" )renovering en er een SPECIFIEKE TERRORISTEN VERZEKERING op afsluit in een 99-jarig contract zegt screwLC niet veel meer dan dat "het een eerlijke bieding is geweest" Overigens was WTC7 oftwel building 7 ook van onze Larry( hij zou 3.5 miljard krijgen maar eiste voor de rechter 7.6 omdat het 2 verschillende aanslagen waren volgens Larry......... "gelukkig" stuurde de rechter hem met 2.8 miljard weg ofzo.
ScrewLC reactie: het was 2.7 miljard wat Larry kreeg! Dus nergens klopt niks van- soort logica.... Net zoals Loose Change 2nd edition misschien wel 80% van alle relevante feiten en vragen correct heeft maar de screwLC aanhangers zich alleen wensen te focussen op die 20% en de rest voor het gemak ook maar op die hoop gooien of er niet eens naar kijken.
Ik ga niet heel de debielheid van ScrewLC uitleggen, zoveel tijd heb ik ook weer niet en IK word niet betaald door de regering.
Het is niet knap. Internet heeft meerdere malen bewezen dat je hypes vanuit je slaapkamer kunt ontketenen. Kijk maar bijvoorbeeld naar Pomme & Kelly. Het is meer toeval dat hun docu nu opeens zoveel aandacht krijgt.quote:Ik vind het buitengewoon knap wat de jongens van Loose Change hebben uitgezocht en het is in ieder geval niet in strijd met de fysica(Steven Jones bv.) zoals "bush zijn ReichstagFire duidelijk wel is..
En Europese media dan? Die pakken dat niet op, dat zulke dingen gebeuren? Of worden die ook beheersd door dat evil amerika?quote:P.S. De V.S. geeft jaarlijks vele miljarden uit aan "nep-nieuws en propaganda" of heb ik nu JULLIE bronnen verklapt?
Mijn bronnen zijn zeker niet Screw Loose Change. Ook andere sites en vooral gezond verstand gebruik ikquote:Eigenlijk is de propaganda van screwLC te debiel voor woorden maar ook wel eens goed om het niveau van JULLIE bronnen te lezen.
Het is eerder 80% onzin en 20% enigszins waarheid wat loose change vertelt hoe dan ook. Ik begrijp ook van andere conspiracy-mensen dat Loose Change een schande is voor de hele 9/11-truth-movement enzo. En ook al zou 20% niet kloppen, dan nog doet dat het algemene waarheidsgehalte geen goed. Tel daarbij op dat Dylan Avery nu een derde (!) herziene editie moet gaan maken van Loose Change. Dat geeft toch te denken. Aan de andere kant lijkt het me een erg gave grap wanneer Avery in zijn derde editie uitlegt hoe hij zo'n 30 miljoen (aantal downloads) mensen beet heeft kunnen nemen. Maar dat zal wel nietquote:P.S. dit is inmiddels een standaard reactie op de ScrewLC propaganda(trouwens had ScrewLC wel bepaalde data van vliegtuigen gekregen die voor iedereen "classified" zijn.....( en het is natuurlijk ook belachelijk dat maar 80% van de feiten van een 20-jarige jongen kloppenWe moeten ons vooral concentreren op die 20%
![]()
NASA=space=sattelieten=fotos=quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:38 schreef Falco het volgende:
Vandaar de vraag: wat deed de NASA op ground zero daar? En waarom? Nu begrijp ik van je dat ze metingen hebben gedaan om de warmestraling en dat soort dingen te meten.
quote:Er blijkt gesmolten staal gevonden te zijn, iets wat me niet zo verbaast.
Ja zo gaat het makkelijk natuurlijkquote:Hierbij kan idd toevallig het paspoort van Mohammed Atta tussen zitten. Ik ben ook hier niet van onder de indruk.
Ja begrijp ik nuquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:48 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
NASA=space=sattelieten=fotos=![]()
Ja waarom niet?quote:[..]
[..]
Ja zo gaat het makkelijk natuurlijk![]()
jep, we hebben allemaal oogkleppen op , de 1 al wat grotere dan de anderequote:Op vrijdag 15 september 2006 09:59 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik trek me voorlopig terug uit de discussie voor zover actief meedoen betreft. Het gaat alleen maar over hetzelfde en ik heb geen zin om mijzelf te blijven herhalen... Sommige mensen hebben toch duidelijk stevige oogkleppen opgezet.
mag ik vragen wat jouw opleiding is?quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:34 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Juist nietnu kan iedereen zien wie er argumenteerd en errr wat de ander doet.
Zo hebben de puistkopjes van de TU 2 vd. 3 dingen "behandeld" en discutabel kunnen stellen en bv. WTC7, Silverstein, gesmolten staal en de andere 100 smoking guns etc etc etc gemakshalve maar even achterwege gelaten. Zelfs zembla stookte het vuurtje nog even goed op en helemaal hoe ze afsloten.
Ook was de argumentatie van die jongens eigenlijk een wake up call voor intellectueel nederland, over verregaande aannames en slecht onderzoek gesproken![]()
Ik heb trouwens nog een "onderzoek" voor ze: niet aan je puisje krabben, krijg je een littekentje van![]()
Iemand eerst een mongool noemen en dan zijn opleidingsniveau vragen getuigt zelf van een niet al te hoog niveauquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:06 schreef verliefdekloon het volgende:
nogmaals, wat is je niveau?
http://www.google.nl/search?q=M.D.S.&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:officialquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef pietje77 het volgende:
M.D.S.
4 jaar geleden ivm. met herscholing getest bij de beste 10%( zo zijn die gradaties) van Ned. in de categorie: communicatief/analystisch ( nee, heeft niks met typen te maken, wel met bv. George Orwell interpretaties ( privatisren, globalisme, genocide etc etc).
Verder was het allemaal vrij gemiddeld, niks bijzonders, rekenen was heel slecht trouwens
I wish i was wrong, verder ben ik niks bijzonders hoor, ik ben 3 jaar geleden voor het eerst met echte informatie in aanraking gekomen.
"outfoxed" geeft een mooi beeld van de media OF "The revolution will not be televised" ( cia coup op chavez in 2002) iets gehoord hier? Is echt de moeite waard, spannend, ontroerend, schokkend, motiverend etc etc
please share and let people see
Silverstein zegt het volgende:quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:03 schreef pietje77 het volgende:
LUISTER naar wat Silverstein zegt en kijk naar het gebouw, http://video.google.nl/videoplay?docid=-7750532340306101329&q=silverstein
Even wat belangrijke punten vet gedrukt. Allereerst is er sprake van het feit dat de brandweer Silverstein op de hoogte stelde. Ik ken geen enkel geval waarin een brandweercommandant ooit de macht heeft gehad om een gebouw op te blazen. Daarvoor hebben ze niet de kennis om een dergelijke inschatting te maken. Wat de brandweercommandant wel vertelde tegen Silverstein is dat het gebouw dusdanig heftig in brand stond, dat ze niet zeker wisten of ze dat zonder gevaar uit zouden kunnen krijgen.quote:I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, "We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it." And they made that decision to pull and we watched the building collapse.
Gelukkig maar dat het kan meeleunen met de wind. Het zou een van de eerste hoogbouw gebouwen zijn geweest als ze het niet kunnen. Meeleunen is goed, want alle energie die daarin gestopt wordt, zal niet worden gebruikt om het te breken.quote:Ook had bij een licht briesje het gehele WTC krachten vele malen groter te verdragen dan van 1 vliegtuig, het gebouw kon namelijk MEELEUNEN met de wind, algemeen bekend. Trouwens was het ook gemaakt voor een 100 jaar + durende storm.... en zwaaaar over designed.
Beter eerst es vragen hoeveel tijd er zat tussen het telefoongesprek en het daadwerkelijk instorten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef pietje77 het volgende:
ooooooh ! Dus toen hij dit zei:
"I REMEMBER getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, "We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it." And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
en toen gebeurde er meteen dit: http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm
Toen gebeurde niet meteen dat...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef pietje77 het volgende:
ooooooh ! Dus toen hij dit zei:
"I REMEMBER getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, "We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it." And they made that decision to pull and we watched the building collapse."
en toen gebeurde er meteen dit: http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm
Een licht briesje is niet hetzelfde als een vliegtuig dat tjokvol kerosine een wolkenkrabber inknaltquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:10 schreef pietje77 het volgende:
Ook had bij een licht briesje het gehele WTC krachten vele malen groter te verdragen dan van 1 vliegtuig, het gebouw kon namelijk MEELEUNEN met de wind, algemeen bekend. Trouwens was het ook gemaakt voor een 100 jaar + durende storm.... en zwaaaar over designed.
Wat is daar hilarisch aanquote:Nu ga ik even smakelijk lachen om al die debiele gefantaseerde vergelijkingen, vooral FALCO zijn "LEGO" vergelijking is hilarisch![]()
True ... 2 gebouwen die op een verschillende manier getroffen worden en toch identiek instorten, bij de 2e crash vliegt het merendeel van de kerosine naar buiten, en toch stort het als eerste in.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:22 schreef Falco het volgende:
Een licht briesje is niet hetzelfde als een vliegtuig dat tjokvol kerosine een wolkenkrabber inknalt
Ja, en op 11 september was er dus die druk van de wind op het wtc plus een jetliner die structurele schade toe heeft gebracht. De wind was meegenomen in de parameters van het gebouw, de jetliners niet. Wat denk jij dan? Dat de wind op 11 september op dat moment spontaan was gaan liggen ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef pietje77 het volgende:
Ik wil jullie trouwens ook nietonthouden dat in HET9-11 onderzoek van de regering staat dat WTC 7 in 18 seconden is ingestort.... (wat hebben ze toch lef, maar ze weten inmiddels welwat het niveau van het volk is)
FEIT: briesje zorgt voor DRUK over het gehele WTC vlak= VELE malen belastender voor het gebouw als een boeing ja ( bron: DE architect, weet je wel, met draagkracht berekeningen enzo....., stond ook op borjes in het WTC...)
Verder leunt de toren inderdaad heel de dag op en neer wederom onder krachten VELE malen groter dan een boeing, ZELFS was het dus tegen storm van 100+ jaar bestand..
tjongejonge....
Wat snap je niet aan dat een storm totaal niet vergelijkbaar is met een vliegtuig en drukverdelingen daarvan? Of ben je zelfs zo ver heen dat je niet gelooft in vliegtuigen die het WTC zijn ingevlogen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:30 schreef pietje77 het volgende:
Ik wil jullie trouwens ook nietonthouden dat in HET9-11 onderzoek van de regering staat dat WTC 7 in 18 seconden is ingestort.... (wat hebben ze toch lef, maar ze weten inmiddels welwat het niveau van het volk is)
FEIT: briesje zorgt voor DRUK over het gehele WTC vlak= VELE malen belastender voor het gebouw als een boeing ja ( bron: DE architect, weet je wel, met draagkracht berekeningen enzo....., stond ook op bordjes in het WTC...)
Verder leunt de toren inderdaad heel de dag op en neer wederom onder krachten VELE malen groter dan een boeing, ZELFS was het dus tegen storm van 100+ jaar bestand..
tjongejonge....
Welkom ... ge gaat u hier direct thuisvoelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:44 schreef GoodGawd het volgende:
Welke mensen hier geloven er in die onzinnige comlot theorie, HET IS GEWOON BULLSHIT!
Zembla ontkracht juist veel van de complottheorieën en beschouwt het als 'aperte onzin'. Verder denk ik dat het weinig zin heeft om met jou verder te discussiëren als je van mening bent dat de twin towers de vliegtuigen hadden moeten tegenhouden (dus dat ze terug zouden moeten stuiteren ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:51 schreef pietje77 het volgende:
P.S. bereiden jullie je maar vast voor op dat de regering voor de 7e keer het verhaal gaat aanpassen.
Terwijl de echte ontwaking nu pas gaat beginnen onder de "samenzwering" onderzoekers, het begin was namelijk het moeilijkst. Zelfs zembla moet nu allerlei zware zware zware kost toegeven.
If you are not part of the solution, you are part of the problem!
Die honderdjarige storm zegt helemaal niks. Als het gebouw erop gebouwd is is er geen enkele reden om dit argument aan te voeren. Het wil niet meer zeggen dat het gebouw in zijn elastische gebied vervormd (m.a.w. het zal bij windstil weer naar z'n oorspronkelijke staat terugkeren). En dat kun je keurig uitrekenen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:43 schreef pietje77 het volgende:
Nee, inderdaad, een briesje is al gevaarlijker voor instorting van het gebouw dan een boeing dus..
Dus een boeing is gedocumenteerd een lachertje voor het WTC, WTC heeft het dus veel zwaarder te voorduren met een briesje... zelfs een 100 jarige storm.....
Kijk zembla nog maar eens want...quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Zembla ontkracht juist veel van de complottheorieën en beschouwt het als 'aperte onzin'. Verder denk ik dat het weinig zin heeft om met jou verder te discussiëren als je van mening bent dat de twin towers de vliegtuigen hadden moeten tegenhouden (dus dat ze terug zouden moeten stuiteren ofzo).
Wij hebben verschillende Zembla-docu's gezienquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Kijk zembla nog maar eens want...
Verder betekent het dat de WTC constructie, die kracht MAKKELIJK op kon vangen wat betreft het gevaar voor instorting.
quote:Maar ik maak me geen illusies hoor, er zijn bv. nog steeds mensen die de holocaust ontkennen.
Zodra iemand duidelijk teveel tv kijkt en helemaal gedoctrineerd is en niks checked behalve wat de regering over de regering laat onderzoeken, is het beter om zo'n persoon verder niet te storen tijdens het ja-knikken.
Het zijn feiten..
Is het dan ook normaal dat het merendeel van het beton als het ware verpulvert en dat er maar "betrekkelijk weinig" puin achterbleef. Ik heb ergens es gelezen dat het puin ongeveer 5 verdiepingen hoog lag.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:01 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Die honderdjarige storm zegt helemaal niks. Als het gebouw erop gebouwd is is er geen enkele reden om dit argument aan te voeren. Het wil niet meer zeggen dat het gebouw in zijn elastische gebied vervormd (m.a.w. het zal bij windstil weer naar z'n oorspronkelijke staat terugkeren). En dat kun je keurig uitrekenen.
Wat er m.i. op 11 september is gebeurd, is dat er door de vliegtuigen structurele schade is toegebracht. De daaropvolgende brand zorgde ervoor dat de stalen kolommen een veel kleiner elastisch gebied kregen. Krachten op de kolommen zijn daardoor doen hun elastisch bereik gegaan en zijn vervolgens plastisch verbogen (ook uit te rekenen trouwens). M.a.w. ze veren niet terug naar hun oorspronkelijke staat. Gevolg, de torens bezweken onder de plastische vervormingen.
Vergeet ook niet dat er min of meer sprake is van een piekbelasting. De belasting van de wind vond plaats op het gehele gebouw, de belasting van de inslag op een betrekkelijk klein gedeelte. Er is nou eenmaal geen 707 ingevlogen, dus we kunnen nooit zeggen hoe het wtc zich dan had gehouden. Kansen zijn echter groot dat ze dan waren blijven staan. Feit is dat er zwaardere toestellen ingevlogen zijn en feit is dat de gebouwen daar niet op berekend waren.
Heb jij al een terrorist gezien ? Heb je er schrik voor ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:56 schreef _The_General_ het volgende:
Mensen die complottheorieen verspreiden helpen de terroristen!
Zembla onderzocht 3 dingen? 2 vd.3 maakten ze "discutabel" met een piloot die "ongeveer even goed was".(erg wetenschappelijk)quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Wij hebben verschillende Zembla-docu's gezien?
[..]
Ik stond ook al even raar te kijken. De Zembla aflevering die ik gezien heb maakte toch echt duidelijk dat de complottheoriën toch met een beste korrel zout moeten worden genomen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Wij hebben verschillende Zembla-docu's gezien?
[..]
Als je een exact antwoord van me verwacht moet ik je teleurstellen. Ik weet niet hoe hoog de stapel puin moet zijn geweest bij zo en zoveel procent verpulvering. Ik weet wel dat de torens naar beneden gekomen zijn, daar zijn we het toch over eens. En die moeten toch ergens gebleven zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:08 schreef quote: het volgende:
[..]
Is het dan ook normaal dat het merendeel van het beton als het ware verpulvert en dat er maar "betrekkelijk weinig" puin achterbleef. Ik heb ergens es gelezen dat het puin ongeveer 5 verdiepingen hoog lag.
Dat zouden die wetenschappers toch ook makkelijk kunnen berekenen ... de hoogte van de gebouwen, aantal verdiepingen, gebruikt beton geeft dus een berg afval van zoveel ... ?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:13 schreef pietje77 het volgende:
TU jongetjes concludeerden vanalles zonder onderbouwing behalve hun fantasie.
Dat is pertinent onwaar. Het lange-afstandsshot dat die explosievengast te zien kreeg deed hem meteen roepen dat het gebouw 'nagesprongen' was. En ik geef toe, het lijkt er verdomde veel op. Maar (!), toen hij te horen kreeg dat het gebouw ook op 11 september onderuit ging heeft hij z'n conclusie herzien. De beste conclusie die hij toen kon geven was dat het raar was en niet kon verklaren.quote:Verder besloten ze WTC7, Silverstein etc etc etc etc etc etc etc etc allemaal te negeren.
Zembla daarentegen refereerde aan zat onverklaarbare zaken ( 12 waarschuwingen intelligence) insider trading, building 7= opgeblazen).
quote:Staal is niet elastisch.
en de argumenten werden sterker en sterker...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:01 schreef verliefdekloon het volgende:
[..]
mag ik vragen wat jouw opleiding is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |