Wel, vrij simpel. Je voelt je genaaid, maar ik snap niet waarom. Omdat er uit andere beelden van uit een andere hoek blijkt dat het helemaal geen controlled demolition hoeft te zijn geweest zeg jij daarop. Goed, dus je voelt je genaaid omdat...omdat wat dan? Omdat je eerst altijd hebt geloofd in het 'bewijs' dat het een controlled demolition was, en nu dus 'blijkt' dat dat niet zo was?quote:Op maandag 11 september 2006 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
nee waarom zou ik het willen... wat is dat voor een achterlijke vraag gast, no offence maar hoe kom je met zoiets aanzetten :S
quote:[Dat het WTC is ingestort door de vliegtuigen geloof ik nog wel, maar dat over dat bijgebouw kan ik niet geloven.
quote:
Hoe kom je erbij? En je hebt het dus nog steeds niet gelezen? Dat rapport zegt namelijk zelf dat de instorting opvallend en niet volledig te verklaren is.quote:Op maandag 11 september 2006 13:24 schreef merlin693 het volgende:
je geloofde toch heilig in het FEMA rapport ? of is dat nu ineens veranderd ?
is toch een logische reactie? je bent bedonderd omdat ze het maar van één kant lieten zien waarop het duidelijk een controlled demolition is, van een andere kant af gezien is het zo duidelijk niet meer.quote:Op maandag 11 september 2006 13:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wel, vrij simpel. Je voelt je genaaid, maar ik snap niet waarom. Omdat er uit andere beelden van uit een andere hoek blijkt dat het helemaal geen controlled demolition hoeft te zijn geweest zeg jij daarop. Goed, dus je voelt je genaaid omdat...omdat wat dan? Omdat je eerst altijd hebt geloofd in het 'bewijs' dat het een controlled demolition was, en nu dus 'blijkt' dat dat niet zo was?
Tja, dat is een beetje zoals het werkt met complottheorieën, ze staren zich blind op een paar facetten en gaan totaal voorbij aan zaken die hun theorie tegenspreken. Als je het mij vraagt is het een soort persoonlijkheidsstoornis.quote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is toch een logische reactie? je bent bedonderd omdat ze het maar van één kant lieten zien waarop het duidelijk een controlled demolition is, van een andere kant af gezien is het zo duidelijk niet meer.
als je eerst overdonderd word door informatie die het één zegt, en geloof me als je deze case op je neemt kom je meer tegen dan 3 mainstream docus van een bolle populist en wat jongeren, en er zit echt wel materiaal tussen wat je maag doet omkeren en dan heb ik het over bewijs dat er voorkennis was, bewijs dat de aftermath aan marktcreatie, olie buisiness, politieke zetels en vooral wapenhandel en dictatorschap-achtig beleid er meer mee te maken heeft dan men zou durfen afvragen.
terug naar ontopic, ja ik ben bedonderd door al die eenzijdige informatie, en zo voel ik me er dus ook onder.
ik wist niet dat er meer opgenomen zijdes waren en in die wel bestaande opnames zie je duidelijk DAT HET WTC7 NIET RECHT NAAR BENEDEN STORT, NIET ZONDERAMAGE* IS INGESTORT en MEER BRANDE DAN ER VERTELD WERD, de hele blinde zijde stond in lichterlaaie, niet enkel een klein brandje zoals de mainstream -regering_complot- documantaires vertellen.
It takes one to know onequote:Op maandag 11 september 2006 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
een soort persoonlijkheidsstoornis.
Weet je wat het probleem is van de believers van de officiele versie: ze gooien alle theorieën op één hoop, alsof ze allemaal uit dezelfde bron komen en kunnen dan alles in zijn geheel afwijzen als onzin.quote:Op maandag 11 september 2006 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Weet je wat het probleem is van de complotaanhangers: ze spuien zoveel verschillende theorieën waarvan er vele makkelijk onderuit te halen zijn en zichzelf daardoor totaal ongeloofwaardig maken.
als mensen worden bedonderd licht dat niet aan hun perse, een mens is beinvloedbaar, zelfs jij word beinvloed door wat je leest en ziet in de krant en op de tv, heb jij nu ook een stoornis of word je gewoon gelapt.quote:Op maandag 11 september 2006 13:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje zoals het werkt met complottheorieën, ze staren zich blind op een paar facetten en gaan totaal voorbij aan zaken die hun theorie tegenspreken. Als je het mij vraagt is het een soort persoonlijkheidsstoornis.
Oei, heb ik op je piemeltje getrapt?quote:
ben ik het wel mee eens, men is met een behoorlijke ridiculisatie campagne bezig en wat mij betreft vallen de documantaires op tv daar onder.quote:Op maandag 11 september 2006 13:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is van de believers van de officiele versie: ze gooien alle theorieën op één hoop, alsof ze allemaal uit dezelfde bron komen en kunnen dan alles afwijzen als onzin.
Ja en zelfs Osama gooit er nog een videootje bovenopquote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ben ik het wel mee eens, men is met een behoorlijke ridiculisatie campagne bezig en wat mij betreft vallen de documantaires op tv daar onder.
evil-jur schreefquote:WTC 7 is gewoon gesprongen , terwijl er geen losgeslagen massa vanaf boven kracht uitoefende .
Die schade die er wel was door brokstukken kan nooit het gebouw over de volledige breedte doen instorten , hooguit een gedeelte.
herhaaldequote:JIj hebt ook het FEMA rapport gelezen?
doet mij geloven dat jij zijn verklaring belachelijk vind en aleen in FEMA geloofd....quote:Heb je het nou al gelezen?
quote:Hoe kom je erbij? En je hebt het dus nog steeds niet gelezen? Dat rapport zegt namelijk zelf dat de instorting opvallend en niet volledig te verklaren is.
dus ik ben iemand die zegt het klopt niet ? right .....en dan moet ik het FEMA rapport weer lezen om te lezen dat het oppvallend en niet volledig te verklaren is.......yawnquote:post dat rapport gewoon omdat mensen als jij, er vanuit gaan dat het niet klopt zonder het uberhaupt gelezen te hebben. Dat is nogal dom, dus kom op, lees die 40 pagina's met plaatjes en beslis dan wat je ervan vindt.
osama heeft niet direct iets mee te maken, maar laten we wel eerlijk wezen, het is de warlord van afghanistan, en kom je aan afghanistan dan kom je aan osama.quote:Op maandag 11 september 2006 13:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja en zelfs Osama gooit er nog een videootje bovenop![]()
ja natuurlijk is dat een logische reactie. Ik moet ook zeggen: hulde dat je dat zo ziet, want in mijn herinnering zit jij als een vrij fervente uh..conspiracusquote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
is toch een logische reactie? je bent bedonderd omdat ze het maar van één kant lieten zien waarop het duidelijk een controlled demolition is, van een andere kant af gezien is het zo duidelijk niet meer.
als je eerst overdonderd word door informatie die het één zegt, en geloof me als je deze case op je neemt kom je meer tegen dan 3 mainstream docus van een bolle populist en wat jongeren, en er zit echt wel materiaal tussen wat je maag doet omkeren en dan heb ik het over bewijs dat er voorkennis was, bewijs dat de aftermath aan marktcreatie, olie buisiness, politieke zetels en vooral wapenhandel en dictatorschap-achtig beleid er meer mee te maken heeft dan men zou durfen afvragen.
terug naar ontopic, ja ik ben bedonderd door al die eenzijdige informatie, en zo voel ik me er dus ook onder.
ik wist niet dat er meer opgenomen zijdes waren en in die wel bestaande opnames zie je duidelijk DAT HET WTC7 NIET RECHT NAAR BENEDEN STORT, NIET ZONDER -DAMAGE- IS INGESTORT en MEER BRANDE DAN ER VERTELD WERD, de hele blinde zijde stond in lichterlaaie, niet enkel een klein brandje zoals de mainstream -regering_complot- documantaires vertellen.
Ik heb het over mensen die ondanks bewijs of aanwijzingen dat hun theorieën niet kloppen toch stug blijven geloven in het complot. Niet over mensen die misleid worden door eenzijdige informatie. 90% van de aanhangers van dergelijke theorieën zijn volgers, geen bedenkers. Die zijn misschien wat naief, maar dat wil ik geen stoornis noemen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als mensen worden bedonderd licht dat niet aan hun perse, een mens is beinvloedbaar, zelfs jij word beinvloed door wat je leest en ziet in de krant en op de tv, heb jij nu ook een stoornis of word je gewoon gelapt.
Hulde !!!quote:Op maandag 11 september 2006 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
waarom denk je dat dit soort documantaires erdoorheen komen, dacht je dat zomaar alles op tv kon komener zijn =media filters= ja dat lees je goed, filters die alles ongeschikt voor de kijker tegenhouden, met alle politieke invloed die er effect op heeft.
je dacht toch niet serieus dat de elite zichzelf bloot zou geven als het juist zoveel gedaan heeft om het te verstoppen, het op tv te laten komen.
dat deze documantaires op tv komen zegt ergens meteen al dat er geen bewijs in de docus zit dat de bush administratie en diensten zelf bommen hebben geplaatst en zelf de vliegtuigen hebben laten crashen, of gekker nog een raket met een hologram eromheen, ik ben er van overtuigd dat DIT dus desinformatie is, die ons lekker bezig houd terwijl de stropdassen hun wijntje drinken bij de oliebeurs, de marktinstallatie, de wetswijzigingen en de politieke invloed verworven in het middenoosten.
Tja, er wordt zoveel onzin over je heen gebaggerd dat het heel moeilijk wordt om daar als leek stukjes uit te pikken die wel kloppen. Voor zover dat al mogelijk is als leek. Als iemand beweert dat een vliegtuig een bepaalde bocht niet kan maken omdat het dan uit elkaar valt moet ik dat maar aannemen, ik heb namelijk geen flauw idee hoeveel g krachten welk vliegtuig onder wat voor omstandigheden kan hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 13:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem is van de believers van de officiele versie: ze gooien alle theorieën op één hoop, alsof ze allemaal uit dezelfde bron komen en kunnen dan alles in zijn geheel afwijzen als onzin.
Dat is toch wat ik zeg gast. We zijn het toch met elkaar eens dan? Lees maar eens goed wat ik zeg en wat jij zegtquote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry maar wtc7 storte niet recht naar beneden. het storte behoorlijk scheef in.
maar dat zie je dus niet op de beelden van loose change want die laten het van de angle zien waarop het LIJKT dat het recht instort, gezichtsbedrog dus.
het zit hem in het suggestieve.quote:Op maandag 11 september 2006 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen die ondanks bewijs of aanwijzingen dat hun theorieën niet kloppen toch stug blijven geloven in het complot. Niet over mensen die misleid worden door eenzijdige informatie. 90% van de aanhangers van dergelijke theorieën zijn volgers, geen bedenkers. Die zijn misschien wat naief, maar dat wil ik geen stoornis noemen.
Een film als Loose Change blind aannemen als waarheid is bijvoorbeeld naief, iedereen met een beetje verstand en/of levenservaring ziet meteen dat het erg suggestief is en alleen punten belicht die hun zaak steunen. Ook het gebrek aan experts die aan het woord komen in docu's is altijd een goede indicator voor betrouwbaarheid. Het valt me op dat bij veel complottheorieën er een hele hoop mensen zijn die dingen beweren waar ze geen verstand van hebben of slechts amateur zijn op dat gebied.
Dat is voor zover ik me erin verdiept heb het enige wat een beetje stand lijkt te houden ja.quote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
dan nog is het geen smoking gun van dat de bush admninistratie en diensten 911 zelf uitgevoerd hebben, enkel een smoking gun van de economische fraude en voorkennis.
ik zei het tegen merlinquote:Op maandag 11 september 2006 13:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg gast. We zijn het toch met elkaar eens dan? Lees maar eens goed wat ik zeg en wat jij zegt![]()
Zou kunnen. Het is wel opvallend dat Loose Change telkens wordt uitgekozen terwijl er betere films zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, men is met een behoorlijke ridiculisatie campagne bezig en wat mij betreft vallen de documantaires op tv daar onder.
Die verzekering is niet verwonderlijk gezien de geschiedenis van het gebouwquote:Op maandag 11 september 2006 11:20 schreef gaengphed het volgende:
Ik zie niemand hier berichten over Larry Silverstein. Ook in het programma van Zembla gisteravond. Deze meneer heeft weten te omzeilen dat hij niet al het asbest in die Twin Towers hoefde op te ruimen (kosten in de miljoenen, zie de asbestose slachtoffers (in krant van vorige week)), en heeft 2.2 miljard dollar gekregen van de verzekering. Hij bezat eerst alleen toren 7, en kocht een paar maanden vóór de aanslagen toren 1 en 2 erbij, sloot er een dikke verzekering op af tegen terrorisme.
Nee dat is het niet. Wat het wel is is de term voor het evacueren van de brandweermannen uit een gebouw als het te gevaarlijk wordt.quote:Overigens heeft hij zelf op tv toegegeven dat hij besloten had : to pull the building (toren 7). Hij wist er dus van. Pulling is vakjargon voor "Controlled Demolition".
In een brandend gebouw? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Dat deze gebouwen door brand van de dieseltanks in de kelder naar beneden is gekomen klopt niet. Het gebouw is met explosieven naar beneden gehaald. Voorbereiding voor zo'n taak kost minstens 3 weken.
De expert in Zembla"Als de plannen er al lagen om het gebouw tot ontploffing te brengen dan had het diezelfde dag nog gekund...met dik 40 man in 7 uur tijd.
Dat zegt iedereen wel ja maar lijken geen foto's van te bestaan.quote:Wat die Twin Towers betreft zei deze expert dat dit niet Controlled Demolition was omdat het gebouw van boven naar beneden instortte. Als de brand/hitte het ook niet veroorzaakt kan hebben (zie de mensen die met doeken uit die gapende gaten van het gebouw zwaaien) , wat dan wel? Knaagdieren?
Je hebt het nu over de informatie van de overheid en regering, toch?quote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, er wordt zoveel onzin over je heen gebaggerd dat het heel moeilijk wordt om daar als leek stukjes uit te pikken die wel kloppen.
Vertaald:quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee dat is het niet. Wat het wel is is de term voor het evacueren van de brandweermannen uit een gebouw als het te gevaarlijk wordt.
Jaahaa, maar dan zijn ze wel mooi direct van de asbest af!quote:Op maandag 11 september 2006 13:52 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Vertaald:
'We hebben al zo vreselijk veel verlies van levens, laten we het gebouw maar opblazen'
Die lijken toch echt dichter bij de waarheid te zitten dan de meerderheid van de complottheoriën... Maar dat sommige mensen heel erg hun best hebben gedaan om hun eigen falen te verbergen geloof ik meteen. 9/11 had niet hoeven plaats vinden als de autoriteiten hun werk goed hadden gedaan ben ik van mening.quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt het nu over de informatie van de overheid en regering, toch?
"Too pull (down) a building" = een methode van controlled demolition waarbij de buitenmuren naar binnen worden getrokken (pulled) en het gebouw op zijn fundementen ineenstort. Is ontwikkeld om gebouwen in stedelijke gebieden op te kunnen blazen.quote:Op maandag 11 september 2006 13:51 schreef ATuin-hek het volgende:
Nee dat is het niet. Wat het wel is is de term voor het evacueren van de brandweermannen uit een gebouw als het te gevaarlijk wordt.
in de opnames zegt een fireman duidelijk, we need to pull them out of there.quote:Op maandag 11 september 2006 14:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Too pull (down) a building" = een methode van controlled demolition waarbij de buitenmuren naar binnen worden getrokken (pulled) en het gebouw op zijn fundementen ineenstort. Is ontwikkeld om gebouwen in stedelijke gebieden op te kunnen blazen.
Het staat zelfs in het woordenboek. In tegenstelling tot de brandweerterm.
Bovendien spreek je over als je het over mensen hebt "pull them" (out) en niet "pull it".
Zoals gezed vind ik het welles/nietes na 5 jaar wel genoeg, maar dit moest nog even.
Het was imo gewoon een slip of the tongue van $ilver$tein, net zoals die van Rumsfeld toen hij het had over de mensen die "shot down the plane over Pennsylvania ".
quote:Sterkte aan de nabestaanden, ook aan de nabestaanden van de oorlog die de bush administratie op valse voorwendselen naar aanleiding van 9/11 in irak voerd.
het is walgelijk dat mensen die het volk zouden leiden zichzelf verrijken achter de schermen.
9/11 is niet voltrokken door de elite, maar wel toegelaten en benut.
mogen we dit nooit vergeten.
Je bent wel heel erg omgedraaid, huldequote:Op maandag 11 september 2006 13:44 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry maar wtc7 storte niet recht naar beneden. het storte behoorlijk scheef in.
maar dat zie je dus niet op de beelden van loose change want die laten het van de angle zien waarop het LIJKT dat het recht instort, gezichtsbedrog dus.
zelfs al zou er hulp geweest zijn met explosieven, en ik laat het open tot de mogelijkheid.
dan nog is het geen smoking gun van dat de bush admninistratie en diensten 911 zelf uitgevoerd hebben, enkel een smoking gun van de economische fraude en voorkennis.
En daarom moet je zelf nadenken en dingen desnoods zelf nazoeken.quote:Op maandag 11 september 2006 13:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik wist niet dat er meer opgenomen zijdes waren en in die wel bestaande opnames zie je duidelijk DAT HET WTC7 NIET RECHT NAAR BENEDEN STORT, NIET ZONDER -DAMAGE- IS INGESTORT en MEER BRANDE DAN ER VERTELD WERD, de hele blinde zijde stond in lichterlaaie, niet enkel een klein brandje zoals de mainstream -regering_complot- documantaires vertellen.
In jouw eerste filmpje knalt de onderkant van het gebouw weg (zoals ze altijd doen als ze een gebouw willen doen instorten) en bij het instorten van het WTC bezwijkt het gebouw onder het gewicht van het instortende bovenste stuk.quote:Op maandag 11 september 2006 14:41 schreef Ticker het volgende:
Iemand dan ook een link, van andere versies hoe wtc7 instortte?
Kijk trouwens ook dit.
http://video.google.nl/videoplay?docid=1643313543353229958&q=wtc+7
Dan blijf ik ervan overtuigd dat dit controlled demolition is.
En hier duidelijk nog eens het stukje waar Larry het heeft over "pulling the building.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6455428412411043437&q=wtc+7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |