Volgens Jones was de aanwezigheid van sulfur het bewijs voor het gebruik van thermite. Jammer genoeg wist Jones blijkbaar niet dat sulfur ook voorkomt in gipsplaten, en laten nou vele interne muren in de torens gemaakt zijn van gipsplaten. Daarnaast is het staal niet direct verscheept, er is uitgebreid onderzoek op verricht. Daarnaast heb ik in New York ruim een half jaar geleden nog voor een stuk staal van een van de torens gestaan, waren ze zeker vergetenquote:Op donderdag 14 september 2006 04:44 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Update: Prof. Steven Jones is opgepakt, weet nog niet precies alles maar sinds hij WTC staal bemachtigd heeft en onomstotelijk heeft vastgesteld dat het om het U.S. gepatenteerde THERMEET(thermiet+sulfur) gaat, zal dat er wel iets mee te maken hebben......( al het WTC staal was netjes in 18 meter stukken "ge-thermeet" en onder de staalprijs meteen aan China verkocht, terwijl dat uiterst/extreem verboden is om iets van bewijs ook maar aan te raken.. Toch heeft Guliani(voormalig advocaat....) het bewijs meteen verscheept..
Share! @nd wake people up! ( ok, then wake up more!)
Thermiet is niets anders als een metaal oxide dat in reactie gaat met een metaal . als metaal brandstoffen kunnen worden gebruikt : Aluminium , Magnesium , Magnalium , zink en nog wel een paar . In plaats van ijzer oxide kan ook koperoxide als oxidator dienen in de mix . Er zijn dus heel wat thermiet mengsels mogelijk die krachtiger zijn als de standaard Aluminium ijzer(3)oxide mix welke overigens wordt gebruikt voor het lassen van treinrails .quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef groningerstudent het volgende:
Er is echter een zeer groot probleem met de thermite theorie. Tenzij de de kolommen al waren geprepareerd (dus het van te voren wegsnijden van een groot gedeelte ervan) is theoretisch tussen de 760 en 1525 kg thermite per kolom nodig om deze door te snijden. En eigenlijk is het meer, omdat niet alle warmte naar de kolom zal stromen maar ook grotendeels naar de buitenlucht af zal vloeien.
100% gelijkquote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef atmosphere1 het volgende:
@ Schepseltje : Waarom die hoogdravende retoriek ? Het is toch geen competitie tussen de conspiracy denkers en de niet consp. denkers ?
Vaak zie ik hier dat mensen zo bij-de-hand mogelijk en scherp op elkaar reageren met een denigrerende toon .
Voor mij is een forum geen podium om mezelf te profileren of om anderen te kleineren.
Doet me denken aan Bush, Cheney, Powell et al die maar tegen de V.N. bleven roepen: Irak heeft WMD's, Saddam is een bondgenoot van Bin Laden (het beruchte Praag verhaal van Cheney). Dus wie zijn nou precies de conspirationists hier?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Schepseltje het volgende:
10 characteristics of conspiracy theorists
A useful guide by Donna Ferentes
1. Arrogance. etc.
etc. etc.
Ah, poekie. Ondertussen krioelen je stukjes van verkeerd vervoegde werkwoorden en fraaie stijlfiguren van het niveau ''het is niet meer als gezond''. Dat behoort zeker niet tot de analytische vaardigheden?quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef pietje77 het volgende:
Persoonlijk heb ik niets in de gaten gehad tot ongeveer 3 jaar geleden toen ik op documentaires van Ales Jones stuitte. Gezien ik officieel getest ben in de gradatie beste 10% van Nederland in de categorie analytisch/communicatief, kwam de klap extra hard aan.....
Zoek hulp zeg, of maak je druk om zaken waar je niet te stom voor bent.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:35 schreef pietje77 het volgende:
Nu kunnen we hier meteen zien hoe ontkenning het duitse rijk in stand heeft kunnen houden. (het zijn er niet veel meer die de feiten gezien hebben en NOG ontkennen...)
Niet alleen daarom maar om oneindig veel redenen is ontkenning dus een misdaad, tov. de slachtoffers, die smeken om de waarheid( bv. press for truth) en tov. van puur de waarheid bv.
Persoonlijk heb ik niets in de gaten gehad tot ongeveer 3 jaar geleden toen ik op documentaires van Ales Jones stuitte. Gezien ik officieel getest ben in de gradatie beste 10% van Nederland in de categorie analytisch/communicatief, kwam de klap extra hard aan.....
Sindsdien heb ik me extreem verdiept in wat ons systeem nu eigenlijk inhoud.
Even de gruwelijkste ontdekking tot nu toe: -Geld systeem( federale reserve=PRIVE), fractionele reserve, comprehensive financial reports, inflatie, en dat ALLE regeringen+ volk schuld hebben bij de PRIVEbanken waardoor wij inmiddels AL onze inkomsten belasting kwijt zijn aan de RENTE op de staatsschuld.
farmaceutische symptoombestrijdende(ipv. oorzaak) maffia: - bv. griep vaccin: Thimerosol(kwik)+aluminium+anti-vries+ formaldehyde+ genetisch verzwakt labo-virus( echte gevaar)- zie bv. VACCIN-THE HIDDEN TRUTH- 1998
Donald Rumsfeld zijn "ASPARTAAM" , heeft hij tegen de gezondheidsraad in doorgedrukt en zit inmiddels in 9000+ produkten en geeft o.a. 600% extra kans op hersentumoren.
Fluor( sodium)---> gebruikte moffen in concentratiekampen en russen in Goelag archipel om de "slaven" gewillig/ schouderophalend mee te krijgen, bovendien maakt het je hersencellen stug zodat je denkvermogen afneemt (eric?), trouwens dankzij geinformeerde mensen is het in 1954 verboden om het in ons water te gooien, wat de regering wilde......... ook in Canada en Belgie is waterfluorisatie verboden.
Er is natuurlijk nog veeel meer en het is altijd erger als je denkt, al zou je sommige debiele ja-knikkers het bijna gunnen om in zo'n systeem te leven..
Ik bedoel de Duitsers in 1940 hadden geen eerlijke/alternatieve informatie beschikbaar, maar hier zijn mensen die om wat voor debiele angstige reden Bush&co WENSEN te geloven.
Verder is het niet meer als gezond en normaal OM KWAAD TE ZIJN !!
Zolang ze je natuurlijke overlevingsmechanisme/drang nog niet vervangen hebben door gepropagandeerde angsten en desinformatie via de gebruikelijk wegen( oude media)
Want uit angst kun je de mensen ALLES op laten geven.
Ik hoop dat jullie niet naar de BOODSCHAPPER BLIJVEN kijken( slechts een paarBush fans that like being lied to and hate the COLD TRUTH), maar je concentreerd op de boodschap).
Ontkenning is een misdaad!
Wie de geschiedenis niet kent is gedoemd hem te herhalen!
l'histoire ce repete!
Ooit geschiedenis gehad?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:24 schreef pietje77 het volgende:
Ook word ik niet goed van de doctrine betreffende irrelevante, negatieve associaties.
B.v:
Australiër-------> ..... (associatie?)
Nederlander----> ...... ?
Marokkaan -----> ....... ?
Christen ------> .......?
Moslim -------> .........?
Islam -------> .......... ?
conspiracy ---> ...........?
complot ----> ...........?
samenzwering--> ......?
In essentie zijn deze woorden neutraal en zou er geen negatieve associatie bij behoren, ook al hebben al deze groepen incidenten met gestoorden, criminelen, corruptie etc etc etc.
He zealoot, even over je profeet Alex Jones; Wat maakt die aandachtshoer zo betrouwbaar?quote:Zelfs nemen alle rechters wereldwijd met grote regelmaat CONSPIRACY(samenzering) op in hun vonnis.
Dus ALS er al sprake mag zijn van generalisatie, zou dat de ANTI-CONSPIRACY-BRAINWASHED-NUT moeten zijn, al prefereer ik "anti-conspiracy-nut".
Verder zien dat soort mensen ook de debielheid niet in van de vergelijking van een zeer onderbouwde, eigenlijk waterdichte 9-11 zaak met UFO conspiracy mafkezen, die ze graag en vaak met mekaar vergelijken en zelfs als "argument" durven te gebruiken.
Ook zijn de argumenten als "anders had Bush het wel beter gedaan in de cover up" bijna lachwekkend.
bv. "ja maar rechter, ik zou dat mes met mijn vingerafdrukken toch nooit laten liggen thuis?"
"of anders waren bv. Alex Jones en de makers van loose change allang doodgeweest" kom je op veel van die "9-11 myth sites" ook veel tegen..
triest.......
Het gaat me niet om je boodschap, ik erger me gewoon op mensen die niet objectief en kritisch nadenken.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:37 schreef pietje77 het volgende:
http://911lies.org/fake_bin_laden.html
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1222445722544874066&q=alex+jones+prediction (legt het Bin laden(Tim Osman) verhaal uit op 25 july 2001!)
Fake?
Anyone who thinks this is fake is invited to call and get the actual public access tv broadcast directly from them. The FBI contacted Alex after 911 and wanted to know where he was getting his information from. They didn't even realize that he predicted the CIA would crash two planes into wtc buildings and blame it on Al-Quaeda but they didn't realize he predicted it BEFORE it happened. Upon realizing their mistake, they promptly got the heck out of there.
100% authentiek, onweerlegbaar. ( je kunt dus de publieke beelden opvragen, het was dus LIVE )![]()
Hier ongeloofelijk veel feiten waardoor het Bin Laden "regerings-sprookje" helemaal lachwekkend word: http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill
please share!
speciaal voor evil jur, zodra je mij ongelijk bewijst zul je me nooit meer zien!!
tot ziens!![]()
Dat ken ik allemaal wel jongen. Press for truth heb ik vorige week al voor de tweede keer gekeken. Zie je niet in dat het allemaal niets bewijst? Dat die statistieken die je opboert van Alex Jones komen? Dat jij je feiten en bronnen maar uit een hoek haalt? Doe aub zelf onderzoek, niet naar de bronnen die Alex noemt, gewoon zo veel mogelijk informatie objectief beoordelen en als je dan denkt dat je een besluit kan nemen, neem ik je in ieder geval al een stuk serieuzer.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef pietje77 het volgende:
Wat ben je toch ongeinformeerd.
Alex is inmiddels een amerikaanse held. ( www.infowars.com ).
Ron Paul, senaatslid, ray mcgovern, hoogste adviseur Reagan-uitvinder reagonomics, cia, irs, fbi etc etc etc etc etc etc etc etc hebben o.a. al live bij alex's radio show klokken geluid. ondanks Bush memo1991(fuck whisle blowers).
7000 familie leden eisen de waarheid ( o.a. "press for truth" video moet je zien en jezelf schamen)
Verder wil nu niet alleen 45% van de U.S. ECHT onderzoek maar staat 99% van de brandweerlieden achter Alex en +- 60% van de agenten op 11 september jongsleden aanwezig.
Zal wel te maken hebben met dat alle brandweer lieden ziek of dood zijn gegaan na 11 sept, en dat alle honden dood zijn met neus- en longkanker. Dat vele politieagenten ziek zijn en Bush specifiek extra geld voor medicijnen etc verboden heeft. Terwijl ze ook specifiek zeiden dat er GEEN GEVAAR was voor de volksgezondheid.
Zo gaat het letterlijk oneindig lang door.
Het is gewoon de duidelijkste misdaad ooit op allerlei niveau's:
Mike Ruppert: "This is a case that I as a detective would take to a district attorney tomorrow ... and I'd say I want filing for murder, premeditated, first-degree, multiple counts, with special circumstances:
http://www.youtube.com/watch?v=vDY6LIKZmIA&mode=related&search=
Het is al te laat vrees ik, daar zijn drastischer stappen voor nodig.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:38 schreef _The_General_ het volgende:
Pietje, je moet je laten opnemen!
Toevallig, ik ook! Ik zal echter niet beweren dat ik al dicht bij een conlusie ben.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:36 schreef pietje77 het volgende:
Misschien vind jij het normaal dat mensen verregaande aannames maken, niet objectief zijn, eenzijdige bronnen of uberhaupt begrip hebben.( hoezo overdreven)
Ik in ieder geval niet en daarom heb ik nu ruim 3 jaar zo'n beetje alles bekeken en gelezen wat er te vinden is, van beide kanten.
En valt er gewoon maar één logische conclusie te trekken volgens de wetten van de fysica.(9-11: inside job)
Verder heb ik ook veel vertrouwen in de ontelbare klokkenluiders die er al 20 jaar midden in zitten en met recht autoriteiten/experts/insiders op dit gebied genoemd mogen worden.
Ga trouwens ook eens op je gemak "America: from freedom to fascism" zitten kijken.
Te bekijken via Google-video, of nog niet?quote:Ga trouwens ook eens op je gemak "America: from freedom to fascism" zitten kijken.
Waar haalt u (aangezien u lid bent van de 10% slimste mensen op deze wereld zal ik maar de beleefdheidsvorm gebruiken) deze cijfers vandaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef pietje77 het volgende:
7000 familie leden eisen de waarheid ( o.a. "press for truth" video moet je zien en jezelf schamen)
Verder wil nu niet alleen 45% van de U.S. ECHT onderzoek maar staat 99% van de brandweerlieden achter Alex en +- 60% van de agenten op 11 september jongsleden aanwezig.
Waarom moet uw soort steeds afsluiten met een nietszeggende quote?quote:Dat is het leuke:::
" In the beginning of a change, the patriot is a scarce man, brave, hated, and scorned. When his cause succeeds however, the timid join him, for then it cost nothing to be a patriot "
Mark Twain
Nee, de maker van de film heeft nog zo'n 2 miljoen dollar achterstallige belastingen te betalen....quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef francorex het volgende:
[..]
Te bekijken via Google-video, of nog niet?
Het spijt me, maar dit is echt regelrechte wartaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
<verhaal>
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Kun je nou echt niet zien dat jij precies hetzelfde doet waar je de Bush-verdedigers van beschuldigd?
En hoe was jouw opa in de oorlog trouwens?
Hoe kom je erbij? Prescott is helemaal nooit veroordeeld. De enige rechtzaak die er ooit over gelopen heefft werd al snel verworpen. Alles wijst erop dat hij niet meer dan een foute bankier was, en de mate waarin valt ook nog te betwijfelen...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:18 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.
En zie je nu niet dat bij alle nieuwe gepresenteerde informatie je meteen begint te fantaseren ipv. het te checken en te zien dat het VEEL ERGER is, en het slechts het begin is dat hij door J. Edgar Hoover veroordeeld is als hoogste U.S. nazi in 1942
Je gaat me toch niet vertellen dat je Loose Change serieus neemt he?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef pietje77 het volgende:
Trouwens geloofde op 11 september 2001 denk ik nog geen 1000 mensen in de 9-11 inside job,
Inmiddels is alleen loose change 30+ miljoen keer gedownload, staat nu gemiddeld in 3 talen in de google top 100.
Alle zogby polls EN CNN polls geven aan dat respectievelijk 45% en 89% nieuw(lees; ECHT) onderzoek wil en de regering (terecht) niet gelooft.
Zo is het begin ook hierbij het moeilijkste, nu na 5 jaar begint zelfs de mainstream media de onderzoeksjournalist uit te hangen na 5 jaar niks gezegt te hebben![]()
Assumption is the mother of all fuck ups. (under siege 2quote:Op donderdag 14 september 2006 22:18 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.
Is het niet verstandiger om óveral kritisch over te blijven?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef Orwell het volgende:
ik blijf kritisch tav de oorlogzuchtige neocon politiek
tot nu tou is het leugen op leugen
en onze jp zit er tot z'n elleboog in
gatverdamme!
en dan begint iemand over spelfouten in een betoog...
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
Er worden juist door de verdedigers van het Bush "regerings-sprookje"( beginnen net zo zeldzaam te worden als albinos) geen enkele vraagtekens gezet bij de complete cover up.
Vindt je het vervelend als ik hetzelfde denk over documentaires als Loose Change en andere claims die door complot theoristen worden aangedragen?quote:Wet 1: “If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”
Goebbels, Joseph
Maar gaat het omgekeerde ook niet op? Veel aanhangers van de complottheoriën ontwijken ook bij voorkeur vragen die hun beweringen onderuit halen. Niks anders dan hetgene jij 'ons' van beschuldigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:28 schreef rebel6 het volgende:
@ Schepseltje, dat stuk van jou heb ik al zeker 10x gezien.
Ga liever in op openstaande vragen ipv iedereen die ook maar 1 kritische vraag stelt op 1 hoop te gooien met mensen die denken dat Elvis nog leeft en de maanlanding in de studio's van Hollywood plaatsvond.
Gek he als mensen gaan twijfelen over het officiële verhaal als de aanhangers daarvan geen normaal antwoord weten te geven op allerlei hele normale vragen over het hoe en waarom van allerlei gebeurtenissen op 9/11.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |