Onzin, moslims hebben er niets mee te maken . jij gaat voorbij aan de enorme leugens van de huidige amerikaans regering zoals bv de leugens om een oorlog te kunnen beginnen , gisteren de actualiteiten rubrieken bekeken ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het enige motief van al deze samenzweringsmotieven rondom 9-11, de wil om de schuld bij de VS te leggen. Niet voor niets doen deze theorieën het zeer goed bij moslims.
Antwoorden, onderzoek naar de hier boven genoemde vragen zal allerlei spanningen oproepen met de zo gekoesterde politiek correcte ideetjes wat betreft Islam, de rol van de geestelijkheid, de miljarden ontwikelingshulp die richting landen als Pakistan vloeit, etc etc.
Zie ook hoe krampachtig omgegaan wordt met een organisatie als de World Islamic Mission.
http://www.volkskrant.nl/(...)n,_zijn_critici_niet
Hoe veilig om dan de schuld bij de VS zelf te leggen door middel van allerlei theorietjes opdat het wereldbeeld weer overeenkomt met zoals deze gewenst wordt.
Het vliegtuig maakte anders wel een hele mooie bocht, het is dus ook maar net wanneer je die bocht in wilt zetten...quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het Witte Huis was geen doelwat die dag, het laatste vliegtuig was opweg naar het Capitol. In een interview na 9/11 hebben de Al Quada gasten die deze aanslag gepland hebben aangegeven dat het Capitol gekozen was als doel als symbool voor de democratie en politieke macht van de VS.
Daarnaast lag het gedeelte van het pentagon wat geraakt werd precies in de aanvliegroute. Vliegtuig kwam niet over de rivier aanvliegen maar vanuit het zuidwesten.
Heb je gisteren de tegenlicht aflevering gezien? Zo nee , dan zou ik dat ook maar even doen. En idd het is niet bush, die is te naief om dit allemaal te kunnen bevatten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:30 schreef -scorpione- het volgende:
Ja, Bush et al zijn niet helemaal transparant. So what? Dat is praktisch geen enkele regering, ook de onze niet. En ze kunnen ook niet over alles transparant zijn, dat zijn normale organisaties ook niet, die melden ook niets over hun strategie en moffelen zwarte bladzijden uit hun geschiedenis weg.
Grappig hoe mensen Bush steeds aanvallen, alsof hij de kwade genie is die het allemaal bedenkt en uitvoert. En vervolgens zeggen dat die gast een IQ van onder de 20 heeft. Jaja.
Ik moet altijd wel lachen om Bush, ik mag hem wel. Ik denk dat de echte ratten elders in de regering zitten.
mee eens, op het feit na dat bush er wel bij zit maar te normaaltjes in zn hoofd is om er de hand in te hebben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:30 schreef -scorpione- het volgende:
Ja, Bush et al zijn niet helemaal transparant. So what? Dat is praktisch geen enkele regering, ook de onze niet. En ze kunnen ook niet over alles transparant zijn, dat zijn normale organisaties ook niet, die melden ook niets over hun strategie en moffelen zwarte bladzijden uit hun geschiedenis weg.
Grappig hoe mensen Bush steeds aanvallen, alsof hij de kwade genie is die het allemaal bedenkt en uitvoert. En vervolgens zeggen dat die gast een IQ van onder de 20 heeft. Jaja.
Ik moet altijd wel lachen om Bush, ik mag hem wel. Ik denk dat de echte ratten elders in de regering zitten.
Mensen als Wolfowitz en Cheney lopen al wat langer rond. Bovendien heeft niemand er een idee van hoe diep dit gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:10 schreef more het volgende:
Het is totaal onzin dat de overheid van Verenigde Staten deze aanslagen zelf beraamt hebben. Dan zou er al lang iemand van voormalige Clinton administration, Bush was immers net president en de aanvallen waren al jaren voorbereid, gelekt hebben.
Er zijn eigenlijk maar 3 reëele mogelijkheden:quote:Stelletje complot-therorie mafkezen!![]()
Ik ga voor optie 1.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:59 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk maar 3 reëele mogelijkheden:
1. Men heeft niet opgelet en geen aandacht besteed aan alle berichten over een op hand zijnde aanslagen.
Ik ga voor deze optie. met wat uitbreiding erop.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:59 schreef NewOrder het volgende:
2. Men wist wat er ging gebeuren en heeft daar gebruik van gemaakt om zo het bestaande plan Irak uit te kunnen voeren.
Onzin. Als hij het express heeft laten gaan dan heeft hij niet gefaald. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:59 schreef NewOrder het volgende:
Hoe je het ook draait of keert, Bush heeft als president en dus als verantwoordelijke gefaald.
Hij heeft wel gezworen dat hij de Amerikaanse burger moet beschermen. Dus in zekere zin heeft hij gefaald.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Onzin. Als hij het express heeft laten gaan dan heeft hij niet gefaald. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat is een ander verhaal.
Server Error (-1) Curl Error : SSL connection timeoutquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef gorgg het volgende:
Nieuw filmpje van 30 min. vanuit een appartement vlakbij de torens:
http://www.revver.com/view.php?id=59686
Best wel indrukwekkend om te zien.
En die onzin over rook bij de voet van de noordelijke toren (wat een CD zou moeten bewijzen) net voor de instorting kan ook alweer geschrapt worden.
Hun server ligt plat precies idd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:20 schreef BrUnEtjAh het volgende:
[..]
Server Error (-1) Curl Error : SSL connection timeout
Kan de link niet bekijken
Interessante video. Bij het instorten van de North Tower zie je ook dat er 15 seconden lang nog een smal, maar hoog gedeelte buitenmuur blijft staan. Zijn dat soort (onregelmatige) dingen ook meegenomen bij het aanbrengen van de explosievenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:25 schreef gorgg het volgende:
[..]
Hun server ligt plat precies idd.
Downloaden gaat wel nog denk ik (133MB):
http://media.revver.com/broadcast/59686/video.mov
Och, dat zijn van die democratische formaliteiten bij een aanstelling, die moet je niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezworen dat hij de Amerikaanse burger moet beschermen. Dus in zekere zin heeft hij gefaald.
Deze is interessant. Waarom toch zo'n enorme bocht maken en het witte huis ongemoeid laten????quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:11 schreef rebel6 het volgende:
Vreemd genoeg is deze site nog niet genoemd:
www.pentagonresearch.com
Uitstekende research vol met foto's, videobeelden en tekeningen.
Wat vinden jullie hiervan?
Ze kunnen kunt ook denken dat ze door 9/11 indirect nog veel meer levens redden . Omdat ze saddam er van weerhouden een atoom bom op de VS af te schieten bv .quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezworen dat hij de Amerikaanse burger moet beschermen. Dus in zekere zin heeft hij gefaald.
Lees dit dan maar eens , een artikel dat de PNAC leden zelf schreven . Rumsfelt en Cheney hebben niet aan dit artikel meegeschreven maar zijn wel belangrijke leden van dezelfde club .quote:
Wat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:46 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Lees dit dan maar eens , een artikel dat de PNAC leden zelf schreven . Rumsfelt en Cheney hebben niet aan dit artikel meegeschreven maar zijn wel belangrijke leden van dezelfde club .
Daarom spreek ik vaak over de Bush admin. in plaats van over Bush.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:30 schreef -scorpione- het volgende:
Ik denk dat de invasie in irak ook wel zonder 9/11 had kunen plaatsvinden, dan had men alleen nog wat meer nep bewijs op tafel moeten gooien. Go tennetquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef atmosphere1 het volgende:
Is het kwartje nu al eens gevallen bij sommigen ? over het gegeven dat de Invasie van Irak zonder 9/11 niet had kunnen plaatsvinden .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |