Te bekijken via Google-video, of nog niet?quote:Ga trouwens ook eens op je gemak "America: from freedom to fascism" zitten kijken.
Waar haalt u (aangezien u lid bent van de 10% slimste mensen op deze wereld zal ik maar de beleefdheidsvorm gebruiken) deze cijfers vandaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:09 schreef pietje77 het volgende:
7000 familie leden eisen de waarheid ( o.a. "press for truth" video moet je zien en jezelf schamen)
Verder wil nu niet alleen 45% van de U.S. ECHT onderzoek maar staat 99% van de brandweerlieden achter Alex en +- 60% van de agenten op 11 september jongsleden aanwezig.
Waarom moet uw soort steeds afsluiten met een nietszeggende quote?quote:Dat is het leuke:::
" In the beginning of a change, the patriot is a scarce man, brave, hated, and scorned. When his cause succeeds however, the timid join him, for then it cost nothing to be a patriot "
Mark Twain
Nee, de maker van de film heeft nog zo'n 2 miljoen dollar achterstallige belastingen te betalen....quote:Op donderdag 14 september 2006 21:53 schreef francorex het volgende:
[..]
Te bekijken via Google-video, of nog niet?
Het spijt me, maar dit is echt regelrechte wartaal.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
<verhaal>
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Kun je nou echt niet zien dat jij precies hetzelfde doet waar je de Bush-verdedigers van beschuldigd?
En hoe was jouw opa in de oorlog trouwens?
Hoe kom je erbij? Prescott is helemaal nooit veroordeeld. De enige rechtzaak die er ooit over gelopen heefft werd al snel verworpen. Alles wijst erop dat hij niet meer dan een foute bankier was, en de mate waarin valt ook nog te betwijfelen...quote:Op donderdag 14 september 2006 22:18 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.
En zie je nu niet dat bij alle nieuwe gepresenteerde informatie je meteen begint te fantaseren ipv. het te checken en te zien dat het VEEL ERGER is, en het slechts het begin is dat hij door J. Edgar Hoover veroordeeld is als hoogste U.S. nazi in 1942
Je gaat me toch niet vertellen dat je Loose Change serieus neemt he?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:24 schreef pietje77 het volgende:
Trouwens geloofde op 11 september 2001 denk ik nog geen 1000 mensen in de 9-11 inside job,
Inmiddels is alleen loose change 30+ miljoen keer gedownload, staat nu gemiddeld in 3 talen in de google top 100.
Alle zogby polls EN CNN polls geven aan dat respectievelijk 45% en 89% nieuw(lees; ECHT) onderzoek wil en de regering (terecht) niet gelooft.
Zo is het begin ook hierbij het moeilijkste, nu na 5 jaar begint zelfs de mainstream media de onderzoeksjournalist uit te hangen na 5 jaar niks gezegt te hebben![]()
Assumption is the mother of all fuck ups. (under siege 2quote:Op donderdag 14 september 2006 22:18 schreef pietje77 het volgende:
[..]
Niet als het klopt! waar ik 100% zeker van ben.
Is het niet verstandiger om óveral kritisch over te blijven?quote:Op donderdag 14 september 2006 22:54 schreef Orwell het volgende:
ik blijf kritisch tav de oorlogzuchtige neocon politiek
tot nu tou is het leugen op leugen
en onze jp zit er tot z'n elleboog in
gatverdamme!
en dan begint iemand over spelfouten in een betoog...
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:13 schreef pietje77 het volgende:
Er worden juist door de verdedigers van het Bush "regerings-sprookje"( beginnen net zo zeldzaam te worden als albinos) geen enkele vraagtekens gezet bij de complete cover up.
Vindt je het vervelend als ik hetzelfde denk over documentaires als Loose Change en andere claims die door complot theoristen worden aangedragen?quote:Wet 1: “If you tell a lie big enough and keep repeating it, people will eventually come to believe it. The lie can be maintained only for such time as the State can shield the people from the political, economic and/or military consequences of the lie. It thus becomes vitally important for the State to use all of its powers to repress dissent, for the truth is the mortal enemy of the lie, and thus by extension, the truth is the greatest enemy of the State.”
Goebbels, Joseph
Maar gaat het omgekeerde ook niet op? Veel aanhangers van de complottheoriën ontwijken ook bij voorkeur vragen die hun beweringen onderuit halen. Niks anders dan hetgene jij 'ons' van beschuldigd.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:28 schreef rebel6 het volgende:
@ Schepseltje, dat stuk van jou heb ik al zeker 10x gezien.
Ga liever in op openstaande vragen ipv iedereen die ook maar 1 kritische vraag stelt op 1 hoop te gooien met mensen die denken dat Elvis nog leeft en de maanlanding in de studio's van Hollywood plaatsvond.
Gek he als mensen gaan twijfelen over het officiële verhaal als de aanhangers daarvan geen normaal antwoord weten te geven op allerlei hele normale vragen over het hoe en waarom van allerlei gebeurtenissen op 9/11.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |