Pas na de keynote.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:33 schreef nonzz het volgende:
Wanneer is hij trouwens op apple.com te bekijken?
Ik heb het maar even uitgezocht:quote:
In ieder geval op www.macrumors.com en www.engadget.com. Die laatste heeft er vaak ook plaatjes bij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:32 schreef JoMo0 het volgende:
Op welke sites kon je het ook al weer volgen ?
Mijn Mighty Mouse ligt nog steeds bij mijn oudersquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Crap...mijn iMac staat nog steeds in Shanghai..![]()
Nee, helaas moet ik afhakenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Swets, had jij ook nog interesse in de iMac..?
Alles wat men verwacht. Alleen de iPhone mist. Verder hoeft die agenda niet waar te zijn naturlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mijn Mighty Mouse ligt nog steeds bij mijn ouders
Overigens, een anonieme bron claimt de hele agenda voor vanavond te kennen. Ik hoop dat ie het fout heeft.
Kquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, helaas moet ik afhaken
Ergens vind ik de agenda niet kloppen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:32 schreef magnifor het volgende:
[..]
Alles wat men verwacht. Alleen de iPhone mist. Verder hoeft die agenda niet waar te zijn naturlijk.
Ik vind hem ook onjuist. Ik schreef eerder elders:quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ergens vind ik de agenda niet kloppen.
Maar goed wie zal het zeggen?
't is waarschijnlijk ook zo dat ik gewoon hoop op een andere agenda voor vanavond![]()
Ik verwacht idd ook niet dat de Nano video-ondersteuning gaat krijgen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
iPod nano met video functie is het domste wat ik ooit gehoord heb (behalve iPod shuffle met video dan)
Omdat dat al bestaatquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef De_Hertog het volgende:
Waarom zouden ze daar niet gewoon WiFi voor gebruiken?
www.macrumorslive.comquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:32 schreef JoMo0 het volgende:
Op welke sites kon je het ook al weer volgen ?
Misschien om af te spelen via de tv? Ik dacht vooral dat het onhandig zou zijn als je met een nieuwe store komt en je eigen populairste product ondersteund het nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
iPod nano met video functie is het domste wat ik ooit gehoord heb (behalve iPod shuffle met video dan)
Het zou inderdaad best kunnen dat vanavond geen nieuwe MBP's komen, en de 25e wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En toen Aperture ongeveer een jaartje geleden werd aangekondigd, kwamen er gelijk nieuwe Powerbooks bij
Textmatequote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
Ej ik wil nu gaan devven, maar Textedit is niet echt de ideale texteditor voor de Mac. Wat is een goeie editor, die syntax highlighting heeft?
Oh en zijn er centrale sites met mac software? Windows meuk is ontzettend versnipperd maar van de Mac kan ik me voorstellen dat er 'dit is goeie meuk'-sites zijn.
SubEthaEdit, maar volgens mij is die inmiddels niet meer officieel gratis.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
Ej ik wil nu gaan devven, maar Textedit is niet echt de ideale texteditor voor de Mac. Wat is een goeie editor, die syntax highlighting heeft?
Oh en zijn er centrale sites met mac software? Windows meuk is ontzettend versnipperd maar van de Mac kan ik me voorstellen dat er 'dit is goeie meuk'-sites zijn.
Ik ben met versiontracker begonnen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef XL het volgende:
Ik zag in MED dat het weer twee dagen gezellig werd!
---
Dus ik ben weer terug, na een afwezigheid van 1 deel
Hebben we zo'n mooie faq aan het begin, wordt ie nog niet gelezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:56 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb al wel de Bittorrent clientquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben we zo'n mooie faq aan het begin, wordt ie nog niet gelezen![]()
Probeer ook Imagewell en als je een Bluetooth telefoon hebt BluePhoneElite. Dat zijn van die heerlijke mac-applicaties waardoor je om Windows kunt lachen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:21 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb al wel de Bittorrent client.
Vanavond is er dus een apple keynote en op het kaartje stond dus "It's showtime" wat de meeste mensen denken is dat er nieuwe iPods komen en nieuwe iPod nano's en een itunes movie store + itunes 7quote:
Uitstekend, zit nu op school te pimpen en te werken, gaat super. Eindelijk een laptop wiens batterij wel langer dan 3 kwartier meegaat (ondanks de belofte van 3 uur die de meeste laptops doen gaan ze maar een klein deel daarvan daadwerkelijk mee)quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:14 schreef skiczukie het volgende:
Oew, tvp.Hoe is het Slarioux?
Feli nog.
Top.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uitstekend, zit nu op school te pimpen en te werken, gaat super. Eindelijk een laptop wiens batterij wel langer dan 3 kwartier meegaat (ondanks de belofte van 3 uur)![]()
Ik denk dat het nog triester is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Xilantof het volgende:
Je zou toch verwachten dat... zelfs bij de MediaMarkt.... dat ze 't mannetje dat ze opzadelen met het Apple hoekje daar ook maar een beetje affiniteit mee heeft... de gast in Den Haag wist niet eens dat er vanavond een Keynote aankwam
Dus écht een Apple-medewerker die in de MM Apple staat te verkopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog triester is.
In veel gevallen is dat een zogenaamde 'in-store' medewerker van.... apple.
Het is redelijk gebruikelijk dat je als fabrikant je eigen perosneel levert welke zich exclusief met 1 merk bezighoudt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dus écht een Apple-medewerker die in de MM Apple staat te verkopen?
Nou... daar zag ik deze gast bij de MM écht niet voor aan...
Soms is het personeel niet echt goed geinformeerd of weet niet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog triester is.
In veel gevallen is dat een zogenaamde 'in-store' medewerker van.... apple.
Ik weet vrijwel zeker dat MediaMarkt dat niet doet. Het is een van ons meest amusante "concurrenten" als het om kennis van de verkopers gaatquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is redelijk gebruikelijk dat je als fabrikant je eigen perosneel levert welke zich exclusief met 1 merk bezighoudt.
Ik weet zeker van wel aangezien wij in 2 mediamarkts personeel hebben lopen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat MediaMarkt dat niet doet. Het is een van ons meest amusante "concurrenten" als het om kennis van de verkopers gaat![]()
Hmm, wij concurreren maar met 1 mediamarkt (diegene in onze stad). Daar gebeurd het niet, MediaMarkt is natuurlijk een aparte manier van franchisen. De vestigingen hoeven qua beleid niet echt op elkaar te lijken (zie ook bijvoorbeeld de verschillende aanbiedingen per filiaal). Vreemd vind ik het wel, hoe kan Sitecom-personeel nu namens mediamarkt op een objectieve manier routers verkopen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet zeker van wel aangezien wij in 2 mediamarkts personeel hebben lopen.
In store sales dus.
Jammer. Steve is koning.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef super-muffin het volgende:
het is duidelijk, er komt iets nieuws
iig geen Steve Jobs die komt vertellen hoe het met hem gaat
Ik kan niet wachten!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:34 schreef super-muffin het volgende:
het is duidelijk, er komt iets nieuws
Omdat hij al een tijd ziek is en daar altijd zijn mond over houd?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:41 schreef skiczukie het volgende:
Waarom zou hij zwijgen over een eventuele ziekte.
Ik zie hem als een enorm open persoonlijkheid. Ik kan me voorstellen dat hij niet geheimzinnig doet over zijn gezondheid.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef XL het volgende:
[..]
Omdat hij al een tijd ziek is en daar altijd zijn mond over houd?
Hij is heel open over zijn zakelijke kinderen. Prive houdt hij goed weg uit de media en terecht natuurlijk. Bovendien kan het Apple behoorlijk schaden als je charismatische topman blijkt weg te kwijnen aan de gevolgen van kanker, als ik het even zo cru mag stellen. Ik hoop maar dat het spreekwoord geen nieuws is goed nieuws hier op gaat en dat Jobs zijn werk nog lang kan blijven doen en gewoon gezond is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zie hem als een enorm open persoonlijkheid. Ik kan me voorstellen dat hij niet geheimzinnig doet over zijn gezondheid.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef ChOas het volgende:
Toch een live-stream ? : http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:17 schreef skiczukie het volgende:
Of het is gewoon fakking groots.
Begint het om 20:00 ????quote:MacRumors: Live coverage of the Apple Media Event will be available here. The keynote is due to start in 1 hours, 42 minutes
Ah, ik zal vaker refreshenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:20 schreef XL het volgende:
In de macrumors-irc-room vertelden ze elke 3 minuten hoe lang het nog duurde voor het begon. Tot zojuist ruim een kwartier niet en toen zeiden ze nog 1 uur en 42 minuten. Ik neem voor de zekerheid maar aan dat ze zijn vergeten het uur weg te halen.
op MacRumorsLive.com staat over 34 minuten, dus om 19.00 uur.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:23 schreef ChOas het volgende:
[..]
Begint het om 20:00 ????
Ik ben totaal ingesteld op 19:00
Pixenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:26 schreef ChOas het volgende:
Oh, even geheel tussendoor... wat is een goeie paint-clone voor OS X ?
Echt voor de allersimpelste dingen (rondjes, vierkantjes, etc, en op te slaan als .png)
Mijn held!quote:
Een grotere legale markt leidt ook tot een grotere markt die we hier niet besprekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:30 schreef tonks het volgende:
IK weet niet of ik blij zou zijn met een movie store.. ik ga niet betalen voor online media.
Stel het je eens voor op een 60" wall-mounted iMacquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef tonks het volgende:
Misschien als het HD was.. maar zelfs dat kan je downloaden en ik heb geen HD tv.. en HD content op een iPod hoe wide het scherm is ziet er toch niet super uit (wel mooi maar niet 15 euro mooi..)
wie kan dat nou weer betalenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Stel het je eens voor op een 60" wall-mounted iMac
Laat me nou even dromen!quote:
tonks vindt 24" al te groot.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Stel het je eens voor op een 60" wall-mounted iMac
It's Showtimequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:28 schreef tonks het volgende:
Music store down!
Je weet dat dat bericht daar al een uur of 3 staat ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:44 schreef GertJanB het volgende:
[..]
It's Showtime
The iTunes Store is being updated
neequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je weet dat dat bericht daar al een uur of 3 staat ?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:48 schreef ChOas het volgende:
Interessant the Woz is er ook....
http://www.engadget.com/2(...)eynote-its-showtime/
Hoe oud is je zus ?quote:
Deze ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef ChOas het volgende:
Toch een live-stream ? : http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html
Bij ook nog helaasquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:55 schreef Hugster het volgende:
stream nu nog 404 bij mij
Blijf het wel proberen, mijn slot gaat niet aan mijn neus voorbij
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:01 schreef tonks het volgende:
ff snel in osx booten. een keynote kijk je niet op windows
Daar passen nog wel wat 'quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:01 schreef tonks het volgende:
ff snel in osx booten. een keynote kijk je niet op windows
Hmm, dat mogen ze wel gratis doen vind ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:09 schreef JoMo0 het volgende:
iLounge: games for sale off iTunes for $4.99
MacRumors: iLounge: games will work on 5G ipodsquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
ik hoop dat die software ook voor 5g is
Het zijn dus ook maar 2 fillialen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Hmm, wij concurreren maar met 1 mediamarkt (diegene in onze stad). Daar gebeurd het niet, MediaMarkt is natuurlijk een aparte manier van franchisen. De vestigingen hoeven qua beleid niet echt op elkaar te lijken (zie ook bijvoorbeeld de verschillende aanbiedingen per filiaal).
Niet, ze verkopen dan ook alleen sitecom routers. Het voordeel is WEL dat dit personeel wel behoort te weten waar het over praat.quote:Vreemd vind ik het wel, hoe kan Sitecom-personeel nu namens mediamarkt op een objectieve manier routers verkopen?
Hoi!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het zijn dus ook maar 2 fillialen.
[..]
Niet, ze verkopen dan ook alleen sitecom routers. Het voordeel is WEL dat dit personeel wel behoort te weten waar het over praat.
Maar aan de andere kant, 250 dollar voor 60GB is een koopje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
iPod update is niet relevant. 60% meer lichtopbrengst is niet echt schokkend vind ik.
Lijkt mij toch gewoon een update?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:16 schreef tonks het volgende:
Die software is toch wel gewoon te downloaden hoop ik? (die nieuwe iPod software..)
ik wil een iphone. Anders moet ik een witte SE m600quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:12 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoi!
Er is een keynote bezig trouwens
Ze hebben de iPods er binnen het kwartier door gejaagd. Toch een iPhone dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:13 schreef Anthraxx het volgende:
iPod update is niet relevant. 60% meer lichtopbrengst is niet echt schokkend vind ik.
Flash geheugen is duurquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:24 schreef nietzman het volgende:
Wel een beetje raar dat de 8gb nano en 60gb iPod even duur zijn.
Dat zekerquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
JoMo0 zie je je geld wegvliegen?
Ik eigenlijk ook niet. De mijne is nog goed genoeg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan niet echt warm worden van mp3 spelertjes geneuzel eigenlijk.
Mnee idd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan niet echt warm worden van mp3 spelertjes geneuzel eigenlijk.
Nogmaals: het gaat vrij snel, binnen een half uur alle iPods plus iTunes behandeld. Ik verwacht nog wel 'meer'quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. De mijne is nog goed genoeg.
Jupquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat vrij snel, binnen een half uur alle iPods plus iTunes behandeld. Ik verwacht nog wel 'meer'
Daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat vrij snel, binnen een half uur alle iPods plus iTunes behandeld. Ik verwacht nog wel 'meer'
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Blaxje het volgende:
it appears as though the nano's packaging is 52% smaller, not the nano itself.
Gelijk lijkt mequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:36 schreef MrTimbo.B het volgende:
is ook al bekend wanneer die nieuwe nano's te koop zijn?
hahaha dacht alquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:34 schreef Blaxje het volgende:
it appears as though the nano's packaging is 52% smaller, not the nano itself.
Ik ook, zei het zelfs niet heel lang geleden nog.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef nietzman het volgende:
De moviestore als one more thing. Teleurstellend, ik had wel iets echt nieuws verwacht naast updates voor iPods.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:37 schreef nietzman het volgende:
De moviestore als one more thing. Teleurstellend, ik had wel iets echt nieuws verwacht naast updates voor iPods.
9.99$, nieuw release 12.99$quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:39 schreef tonks het volgende:
Nou kom maar op met die prijzen, kunnen we weer lachen
maar er is nog geen iPhonequote:Op dinsdag 12 september 2006 19:38 schreef tonks het volgende:
Nieuwe computers hebben we ook vorige week gehad he
Natuurlijk betaal ik 15 euro voor een NEAR< dvd kwaliteit film van 640x480quote:iLounge: Near DVD quality. Same encoding as TV shows at 640x480. If you have a 5mb/s broadband connection, it will take approximately 30 minutes to download a movie
Ben al op zoek naar congressen in de VS op korte termijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef Furious het volgende:
349 Euro voor een 80GB, hmm, toch dan maar eentje laten overkomen uit de US, wie gaat er binnenkort?
Hihi woordgarpje. Slechte Steve.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef tonks het volgende:
Laten ze pirates of the carribean op de doos zien staat eronder "Dont pirate music"
Nee johquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:48 schreef MrTimbo.B het volgende:
MacCentral: we HOPE to take this international in 2007. (see the difference?)
geldt dit ook voor de ipods?![]()
Bijna...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:51 schreef Blaxje het volgende:
Klaar.
nee johquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:52 schreef Blaxje het volgende:
Store is online.
Te vroeg gejuichd, time out.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |