Daarom had ik ook als eerste genoemd moeten wordenquote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je naam past niet meer in de TT Maikuuul.
het is eigelijk nog een schande dat we met je praten maargoedquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom had ik ook als eerste genoemd moeten worden
Oh yeah !
Als jij een knotje in je haar doet en je gaat langs de weg staan, halen ze je dan ook op?quote:Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Weltrusten voor zo en morgen weer gezond op.
Je bent niet verplicht om op me te quoten hoorquote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het is eigelijk nog een schande dat we met je praten maargoed
Bwehehehequote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Ruis het volgende:
Bagger, slotje.
KPD lurkerquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef True_Princess het volgende:
Vuilniszak.
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef stinkie het volgende:
dubbel, slotje
Goed topic dit !quote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Onzin.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
geeft niet, je went er wel aanquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
open er een topic overquote:Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dadelijk slaaps
Morgen stage jeweeet
nou voorruit, omdat je oud genoeg bentquote:
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangenquote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
open er een topic overbij pdl werkt het ook....even kijken wie er meer fans heeft
![]()
![]()
En jij zou die honing er wel eens af willen likken he ?quote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangen
ik ken maikuuul niet echt, ik lees de verhalen over hem en af en toe lees ik eens een post van hemquote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangen
ja hoorquote:Op maandag 11 september 2006 23:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij zou die honing er wel eens af willen likken he ?
Deugniet
n00b!quote:Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dadelijk slaaps
Morgen stage jeweeet
Wanneer kom je me halen?quote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
nou voorruit, omdat je oud genoeg bent
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:9~
Je sloeg er wel mee, toen je me probeerde wijs te maken dat je geen homo was.quote:
deed het auw? zomaar op je bips?quote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je sloeg er wel mee, toen je me probeerde wijs te maken dat je geen homo was.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ik doe je bips met een handtasquote:Op maandag 11 september 2006 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Motor voltanktquote:Op maandag 11 september 2006 23:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wanneer kom je me halen?![]()
Als je het niet heel snel uit de TT haalt, zal ik je op de meet eens kennis laten maken met de ínhoud van die handtas!quote:
Je lippenstift?quote:Op maandag 11 september 2006 23:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je het niet heel snel uit de TT haalt, zal ik je op de meet eens kennis laten maken met de ínhoud van die handtas!
ja we vinden je stomquote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef oshiro het volgende:
Ik sta er ook niet in. Zal wel een reden voor zijn.
Je voorbindplasserquote:
psst even meespelen !quote:Op maandag 11 september 2006 23:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
egnie...tenminste ik 'ken' hem niet, dus vind hem ook niet stom
hojquote:Op maandag 11 september 2006 23:49 schreef oshiro het volgende:
Ik sta er ook niet in. Zal wel een reden voor zijn.
je mag best wat zeggen hoorquote:
Puick planquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef mcDavid het volgende:
Oshiro moet er ook bij.
quote:
ok, mijn puch maxi staat in rotterdamquote:
Nou, dàt is een interessante plotwendingquote:
jij hoeft dat nog niet eens te vragenquote:
Laat je dr wel 1 voor mij over?quote:Op maandag 11 september 2006 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou, dàt is een interessante plotwending![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 23:59 schreef fraubitch het volgende:
[..]
jij hoeft dat nog niet eens te vragen
je loopt achterquote:Op maandag 11 september 2006 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou, dàt is een interessante plotwending![]()
jij bent heul niet buitengeslotenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik dacht :ik gluur nog ff op FOK! voordat ik ga slapen. Had ik dat maar niet gedaan...
Ik voel me buitengesloten.![]()
Nou welterusten dan maar he.![]()
ja ik heb duizenden zoen films van FB en SoLquote:
dat zou je niet zeggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja ik heb duizenden zoen films van FB en SoL![]()
Nja up to date zijn is zooo 2004quote:
Over het algemeen wel ja!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gut je woont nog in Delft ook![]()
al die knappe fokmensen wonen in delftquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
net als Dribbel_... ik woon gewoon altijd in Delft
![]()
Delft is gewoon een toffe-mensen-stad!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
al die knappe fokmensen wonen in delft
Delft is idd ergquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Delft is gewoon een toffe-mensen-stad!
ja lekkerquote:
geil wijffiequote:Op dinsdag 12 september 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
MmMmM....eerst RemlofOhja en zoenen met FrauBitch
![]()
Vooral doen! Misschien leer je er nog iets van!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:23 schreef oshiro het volgende:
Whehe, ik lees gewoon aandachtig mee.
hey, als alle lekkere mensen in delft wonen... wat doe ik dan nog ik weertquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ben jij dan ook in de buurt van delft?,
!
Uhhhh egwel!!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geil wijffiemag ik meedoen met jou en remlof?
NEE !quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:18 schreef fraubitch het volgende:
[..]
geil wijffiemag ik meedoen met jou en remlof?
Ja! Kom hierheen!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey, als alle lekkere mensen in delft wonen... wat doe ik dan nog ik weert
lilaquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:33 schreef the_witch het volgende:
Schatje!!!! Het is al bijna weer tijd om naar het strand te gaan
Veel plesier morgen!
weet je wel wat een voorbereiding dat met zich meebrengtquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet geneukt?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:33 schreef the_witch het volgende:
Schatje!!!! Het is al bijna weer tijd om naar het strand te gaan
Veel plesier morgen!
Sjezus.. die dingen verkopen ze tegenwoordig zelfs bij de C1000 joh!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet je wel wat een voorbereiding dat met zich meebrengt
Hema-huismerkquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Sjezus.. die dingen verkopen ze tegenwoordig zelfs bij de C1000 joh!
waar kan ik dan wonenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja! Kom hierheen!!
Je mag wel even op schoot hoor!
Je gaat naar die hond toe, geeft je over en dan knapt hij het verder op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet je wel wat een voorbereiding dat met zich meebrengt
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je gaat naar die hond toe, geeft je over en dan knapt hij het verder op.
Als hij het niet op knapt is hij het niet waard![]()
.
"handen omhoog of ik schiet!"quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je gaat naar die hond toe, geeft je over en dan knapt hij het verder op.
Als hij het niet op knapt is hij het niet waard![]()
.
Je hebt nog geen naaktfoto's van je zusje gepost. Is al eerder gemeld, trouwens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:49 schreef LoveHenk het volgende:
ik ben terug van me ban. ik wil nu ook in de topic titels verschijnen. ALS LH.
groetjes.
Nog niet?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je hebt nog geen naaktfoto's van je zusje gepost. Is al eerder gemeld, trouwens.
Vast een fout tijdens de updatequote:Op dinsdag 12 september 2006 01:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog niet?
WTF waarom issie dán unbanned?
Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vast een fout tijdens de update![]()
Die heeft iedereen al manquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Is 300.zip niet ook ergens beschikbaar door een foutje in de update?
DJquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:07 schreef DjMoonlight het volgende:
Zeg heb ik nou iets gemist, of mag NB niet meer![]()
Bagger heeft nooit gemogen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:07 schreef DjMoonlight het volgende:
Zeg heb ik nou iets gemist, of mag NB niet meer![]()
Nee dat klopt, maar de NB reeks was wel altijd chilllquote:
Is er nog wel: [NB # 137] Zatlappen en dronkenmannen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:09 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar de NB reeks was wel altijd chilll![]()
Oeps, niet gezien. Danks.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is er nog wel: [NB # 137] Zatlappen en dronkenmannen.
nee geen zin inquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan een mod even mijn naam in de TT zetten!
Dan ga je je masturberenquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:24 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dan ga je je masturberen![]()
of lays superchips paprika eten
Of beide.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:24 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Dan ga je je masturberen![]()
of lays superchips paprika eten
En de lays superchips paprika danquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
binnenstad is hier alleen maar even de straat uit rijden![]()
Dan kun je het lopen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
binnenstad is hier alleen maar even de straat uit rijden![]()
Bij de nachtwinkel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:30 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
En de lays superchips paprika dan![]()
Okej, mijn zak is opquote:
ik ga voor dorito's of anders bugglesquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:30 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
En de lays superchips paprika dan![]()
Ieejw niet die bugles eeuh, hoe heet die... niet die normale maar die andere.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga voor dorito's of anders buggles![]()
Ik heb nog mais om popcorn te maken!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga voor dorito's of anders buggles![]()
Dat is wel geniaal lekker. popcornquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog mais om popcorn te maken!
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nog mais om popcorn te maken!
Niet aanbellen hoor! Dan wordt mijn hospita wakker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
klopt doe ik ook wel al ik geen zin heb om te fietsen![]()
Isse goei ben er met 10 minuten ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Niet aanbellen hoor! Dan wordt mijn hospita wakker!
Bel me mobiel maar ff!
Nee, maar dan verveel ik me wel als iedereen hier weggaatquote:
Tof! Tot zo!quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Isse goei ben er met 10 minuten ofzo![]()
Ahhhh arme jijquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:35 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Nee, maar dan verveel ik me wel als iedereen hier weggaat![]()
Haha, suc6 ermeequote:Op dinsdag 12 september 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahhhh arme jij.
Maar ik ga nog een poging wagen om te slapen...kijken of dochterlief niet weer aan mijn kant is aan liggen![]()
Jamaar de popcorn dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahhhh arme jij.
Maar ik ga nog een poging wagen om te slapen...kijken of dochterlief niet weer aan mijn kant is aan liggen![]()
Ik wil wel popcorn, kben alleen niet vrouwelijk, en over het algemeen zijn vrouwen midden in de nacht toch een stuk nuttiger dan mannen.quote:
En daar komt nog eens bij dat je niet in delft woont.quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:39 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ik wil wel popcorn, kben alleen niet vrouwelijk, en over het algemeen zijn vrouwen midden in de nacht toch een stuk nuttiger dan mannen.![]()
Maar ik heb wel een autoquote:Op dinsdag 12 september 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat je niet in delft woont.
Ha! maar geen benzine meerquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:44 schreef mcDavid het volgende:
Maar hey, wat heb je nou aan een auto als je nieteens popcorn hebt![]()
Popcorn bakken en de restolie in de benzinetank?quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:45 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ik kan popcorn in mijn auto eten, maar dan moet ik het wel eerst hebben
ooh moment, geniaal id.![]()
Neee, zie hierboven !quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Popcorn bakken en de restolie in de benzinetank?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 01:45 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Ik kan popcorn in mijn auto eten, maar dan moet ik het wel eerst hebben
ooh moment, geniaal id.![]()
[[url=http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS102894b.gif]afbeelding][/url]
Nee man druif, die werkt op 12vquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |