Daarom had ik ook als eerste genoemd moeten wordenquote:Op maandag 11 september 2006 23:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je naam past niet meer in de TT Maikuuul.
het is eigelijk nog een schande dat we met je praten maargoedquote:Op maandag 11 september 2006 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Daarom had ik ook als eerste genoemd moeten worden
Oh yeah !
Als jij een knotje in je haar doet en je gaat langs de weg staan, halen ze je dan ook op?quote:Op maandag 11 september 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Weltrusten voor zo en morgen weer gezond op.
Je bent niet verplicht om op me te quoten hoorquote:Op maandag 11 september 2006 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
het is eigelijk nog een schande dat we met je praten maargoed
Bwehehehequote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Ruis het volgende:
Bagger, slotje.
KPD lurkerquote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef True_Princess het volgende:
Vuilniszak.
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef stinkie het volgende:
dubbel, slotje
Goed topic dit !quote:Op maandag 11 september 2006 23:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
Onzin.
quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
geeft niet, je went er wel aanquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
open er een topic overquote:Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dadelijk slaaps
Morgen stage jeweeet
nou voorruit, omdat je oud genoeg bentquote:
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangenquote:Op maandag 11 september 2006 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
open er een topic overbij pdl werkt het ook....even kijken wie er meer fans heeft
![]()
![]()
En jij zou die honing er wel eens af willen likken he ?quote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangen
ik ken maikuuul niet echt, ik lees de verhalen over hem en af en toe lees ik eens een post van hemquote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
maikuuul heeft alleen debiele kampers en honingliefhebbers aan zijn reet hangen
ja hoorquote:Op maandag 11 september 2006 23:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jij zou die honing er wel eens af willen likken he ?
Deugniet
n00b!quote:Op maandag 11 september 2006 23:33 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dadelijk slaaps
Morgen stage jeweeet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |