Ik twijfel nog.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ga je ook naartoe? De kaartjes zijn niet bepaald goedkoop te noemen maar ik kan maar niet wachten om haar live te zien
Hoe was ze?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Maar tja, Madonna was ook het geld waard.
quote:
He je kent het tochquote:
This Groove is ook ingezongen door de Backstreet Boys, die demo heb ik ook ergens liggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
He je kent het toch
Op Beyonce nieuwste album staat het nummer Resentment, was voorheen door Victoria ingezongen
De clip van Let Your Head Go was idd grappiger
maar in This Groove maakt ze hele sexy posses
ik weet niet hoezo maar ik ben dol op vrouwen die sletterig zijn
misschien heb je hier wat aan http://www.denden-forums.com/quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
This Groove is ook ingezongen door de Backstreet Boys, die demo heb ik ook ergens liggen.
Geri's Ride it was ook
Holly Valance![]()
Wat doe je precies? Ben je een danser van beroep?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Godsteringcrisis wat was 't warm op de studio
He'd wishquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat doe je precies? Ben je een danser van beroep?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
misschien heb je hier wat aan http://www.denden-forums.com/
de meeste leden zijn tevens homo LOL
Niet van beroep, wel van ... hobby? Uit de hand gelopen hobby.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat doe je precies? Ben je een danser van beroep?
Nou neequote:
Oh.. nou.... ja.. oke!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou needie wereld is helemaal niets voor mij. Zo is het wel genoeg voor mij. Flink wat optredens in de zomer, flink trainen in de winter. Ik vind vaak de cursistenlessen al leuker dan de demo-trainingen. Arrogante K#%#*$. Al moet ik zeggen dat ik er de laatste tijd wel mee overweg kan, sinds een weekend centerparcs. Gastlessen zijn wel leuk
(behalve van Ajoep
)
Een aantal komen uit Nederland en ze hebben ook meetingsquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik zit al op genoeg fora
En natuurlijk de opvolgers van All of us, Chipz en Djumbo worden hequote:
Chipzquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En natuurlijk de opvolgers van All of us, Chipz en Djumbo worden he
Het gaat me om die ene jongen van Chipzquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Jij kent intussen alle dans-ehm... dansvleesjes van Ang3l?.
Ik heb geen dansvleesjes!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Jij kent intussen alle dans-ehm... dansvleesjes van Ang3l?.
nog wakker?quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik zit al op genoeg fora
Jetlag?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:17 schreef wonderer het volgende:
Mogguh... oh, wacht even...
More Arthur adventuresquote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef wonderer het volgende:
Schrijfdrang.
Daar moet je gewoon aan toegeven.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef wonderer het volgende:
Schrijfdrang.
Van harte gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 september 2006 12:09 schreef Sunjammer het volgende:
*taart uitdeel*
En hoort enige vorm van braqueheid ook tot die dagelijkse zaken ?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef davidov het volgende:
En nu terug naar de dagelijkse zaken:morguh
Nee vandaag eens nietquote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoort enige vorm van braqueheid ook tot die dagelijkse zaken ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |