Je bent uniek en daarna moet je je conformeren aan de regels van de maatschappijg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
ieder mens heeft zijn eigen gewoontes, dat maakt je juist uniek
Of zelfmoordterrorist worden!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
Je bent uniek en daarna moet je je conformeren aan de regels van de maatschappijg.
Oh God, wonderer de non-conformist.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent uniek en daarna moet je je conformeren aan de regels van de maatschappijg.
Is dat nou Jerruh daar rechts?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga me bij de stoere negers voegen![]()
[afbeelding]
Yeah. Right.
iemand anders zijn vingerquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een aantal jaren geleden op vrijdag de 13 in mijn vinger gesneden, diep. Maar dat was geen pech, maar gewoon dom. Ik wilde zien hoe scherp mijn nieuwe zakmes was en wat is er beter om het op uit te proberen dan een vinger?
Ik denk dat we (en vooral hij) van geluk mogen spreken dat hij zakmes niet al te letterlijk heeft opgevat...quote:
Dat is niet zo uniek tegenwoordig LOLquote:
Idd wat een mongolen zeg ze blazen zichzelf op en dan denken ze in de hemel terecht te komen en nog eens vijftig maagden of zo te krijgenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:19 schreef Sunjammer het volgende:
Schijnt erg in te zijn ja.
Yep van het nummer Turn it up. Ik snap niet waarom vrouwen zo een hekel aan haar hebben, ik ben dol op haarquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SJM, heb je nou paris dr gehijg als sig?
Terwijl in de kleine lettertjes toch echt geen garantie over de leeftijden van die maagden wordt gegeven!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef samjustme het volgende:
Idd wat een mongolen zeg ze blazen zichzelf op en dan denken ze in de hemel terecht te komen en nog eens vijftig maagden of zo te krijgen
alsof TRS het braafste van de klas isquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef NathaN het volgende:
Staat er iets over het geslacht van die maagden, trouwens? Straks zijn het allemaal TRSjes!!!
In de Volkskrant stond nog niet zo lang geleden bijna dezelfdequote:
Turn It Up is juist een v/d schijtnummers..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep van het nummer Turn it up. Ik snap niet waarom vrouwen zo een hekel aan haar hebben, ik ben dol op haar
Omdat ze een kansloze, lelijke hoer is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Yep van het nummer Turn it up. Ik snap niet waarom vrouwen zo een hekel aan haar hebben, ik ben dol op haar
Deze is zo grappig niet normaalquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de Volkskrant stond nog niet zo lang geleden bijna dezelfde
Alleen hadden ze het daar over dat de ene toch wel erg ordinair was met haar Marlies Deckers ondergoed![]()
Doe eens lief online.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat ze een kansloze, lelijke hoer is.
HAHA maar ja het beste middel is om zijn puberaal gedraag gewoon te negerenquote:
Mijn favoriete nummersquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Turn It Up is juist een v/d schijtnummers..
Screwed in de originele dance versie
Tenzij verveling.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef samjustme het volgende:
HAHA maar ja het beste middel is om zijn puberaal gedraag gewoon te negeren
Wat ook ontzettend lekker klinkt, vind ik zelf is het nummer one shot van Danity Kanequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Turn It Up is juist een v/d schijtnummers..
Screwed in de originele dance versie
Je vroeg ook om "eens", niet altijd...quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef DennisMoore het volgende:
Net niet.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ook ontzettend lekker klinkt, vind ik zelf is het nummer one shot van Danity Kane
http://www.youtube.com/watch?v=JzqFNxM-b8o
De Nederlandse taal is een wonderbaarlijk iets.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:53 schreef NathaN het volgende:
Je vroeg ook om "eens", niet altijd...
ik ken het nummer niet, ik zal even kijken of ik het nummer op youtube kan vindenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Danity Kane. Nee dank je
Doe mij toch maar Jamelia - Beware of the Dog
Diddy's bandje uit Making the Band 3quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:56 schreef TehRockstar het volgende:
Wat is een Danity Kane?
Wat een naam.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Diddy's bandje uit Making the Band 3
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:54 schreef TehRockstar het volgende:
Kusje voor alle homo's.
Niet voor samjustme uiteraard, zijn domheid geeft vast af
Hij staat vast op Limewire etcquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef samjustme het volgende:
@CrazyDutchPunk
Heb je een link naar het nummer? ik kan hem niet vinden op youtube
Oke. Ik ga zeer waarschijnlijk naar Christina Aguilera's concert op 2 december in Ahoy. Heb me speciaal voor Bill aangemeld om voor de voorverkoop in aanmerking te komenquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij staat vast op Limewire etc
Ik laat gewoon kaartjes uitdraaienquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:05 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oke. Ik ga zeer waarschijnlijk naar Christina Aguilera's concert op 2 december in Ahoy. Heb me speciaal voor Bill aangemeld om voor de voorverkoop in aanmerking te komen
Ga je ook naartoe? De kaartjes zijn niet bepaald goedkoop te noemen maar ik kan maar niet wachten om haar live te zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik laat gewoon kaartjes uitdraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |