Heb ik ook gedaan. En dan per ongeluk op de opgestuurde polissen stempelen...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:15 schreef Waxxer het volgende:
Post sorteren op zorgsoort bij een zorgverzekering![]()
Godzjdank ben ik daaaaarrr vanaf!
![]()
HBO Muziek en Entertainmentmanagement maar pas in 2008 heurquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat ben je van plan om te studeren?
lieve CDP het spijt me dat ik je destijds geblocked hebquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HBO Muziek en Entertainmentmanagement maar pas in 2008 heur
En ik moet tot mijn 65e werkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
HBO Muziek en Entertainmentmanagement maar pas in 2008 heur
Ik voeg je vnv wel ff toe, ben nu ff aan t HW maken okay?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
lieve CDP het spijt me dat ik je destijds geblocked heb
zou je me aub weer willen toevoegen op je msnlijst
ik heb een technisch verzoek voor je ik wilde graag die avi tot dvd converter weer, of kun je me zeggen waar ik die kan downloaden
en ik weet het, de ene dienst is een andere waard
xie welquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok maar dat wordt dan pas rond 0.00 uur ben je dan nog op?
waar kan ik die gratis downloaden?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef samjustme het volgende:
Het is veel handiger om VSO ConvertXtoDvd te gebruiken
sharewarequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waar kan ik die gratis downloaden?
Ik gebruik gewoon Nero...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:34 schreef samjustme het volgende:
Het is veel handiger om VSO ConvertXtoDvd te gebruiken
Ja, de Nederlandse stemmen zijn beter. En Duits is sowieso een rare taal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef NathaN het volgende:
Is dat raarder dan een Nederlandse versie?
Renoveren?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze moeten het nog eerst renoveren, maar dat komt goed, over een week kan die ander er in!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |