quote:Op maandag 11 september 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daag, laat anderen maar eens reizen![]()
Zo Creno is er ook weerquote:Op maandag 11 september 2006 23:30 schreef creno het volgende:
pfff, gelukkig, ik dacht ff dat [homo] niet meer bestond en dat we voortaan in [lesbo] moesten posten... zag er zoveel bekenden
Lack tafeltjesquote:
Kijk, daar heb je het al.quote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik heb alleen al qua geld een week Tenerife besteed aan die treinreizen hoor naar alle meetings
Naja, ben in de verkeerde stad ingeloot
Nu woon ik naast een kerk
ja raar hoor, ik had verwacht dat ik na de verhuizing weer veel hier zou zitten, maar dat is dus niet. ik heb telkens wel iets te doen, zelfs op msn zit ik niet zo veel meer.quote:Op maandag 11 september 2006 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo Creno is er ook weer![]()
die heb ik hier al lang niet meer gezien
Oooooooohhh...quote:
Jajajaja enquote:Op maandag 11 september 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.. Zwolle dus.
. Klaar.
. Helemaal geen enkele reden om naar E. te komen.
.
Ja maar je hebt dan toch ook geen geraniums in dat huis van je staan?quote:Op maandag 11 september 2006 23:40 schreef creno het volgende:
[..]
ja raar hoor, ik had verwacht dat ik na de verhuizing weer veel hier zou zitten, maar dat is dus niet. ik heb telkens wel iets te doen, zelfs op msn zit ik niet zo veel meer.
Maar wel een bureau, tv-tafel, eeteetkamer-stoelen, slaapbank, sultanbed, garderobekast, boekenkasten en stellingkasten.quote:Op maandag 11 september 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neeeeej. Niet alles..
Ik reis best wel vaak met de trein.quote:Op maandag 11 september 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja en
a) jij en de trein is als een prinses op een pak spliterwten
b) jij vertoont je never ever buiten het woon-werkverkeer in een VW Golf
Dus dan kom je toch niet
Nou, dan beginnen we wel een homokoortje en gaan we zoeken. Op zoek!In E.
Daar heb je Piet Boon voor ingehuurd?quote:Op maandag 11 september 2006 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar wel een bureau, tv-tafel, eeteetkamer-stoelen, slaapbank, sultanbed, garderobekast, boekenkasten en stellingkasten.
Maar mijn eetkamertafel komt niet van Ikea..
Sweet Dreams Waxxerquote:Op maandag 11 september 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar heb je Piet Boon voor ingehuurd?
Maar ik moet nu echt weer gaan slapen, ik was vanmorgen echt op de seconde af op tijd, heel bizarMaargoed, om 4.15u gaat de wekker weer...
en om 6u werken en dan is het meteen dat je zegt, poeh, wat druk...
![]()
Maar slaap lekker![]()
Trrrusten!
nee, tis een andere plantquote:Op maandag 11 september 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan toch ook geen geraniums in dat huis van je staan?
want daar ben jij nog veel te jong voor om daarachter te gaan zitten![]()
Truste TheaterMaMaquote:Op maandag 11 september 2006 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga ook slapen
in dat opgesomde rijtje mis ik nog iets hoor....quote:Op maandag 11 september 2006 23:53 schreef creno het volgende:
[..]
nee, tis een andere plant
en ik zit niet achter een plant, maar bij de tv, de pc of met een DS op schoot
ik had het nu over de momenten dat ik alleen benquote:Op maandag 11 september 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in dat opgesomde rijtje mis ik nog iets hoor....![]()
was ik dan zo obviousquote:Op maandag 11 september 2006 23:56 schreef creno het volgende:
[..]
ik had het nu over de momenten dat ik alleen ben
Daar had je een dag met slechtere omstandigheden voor uit kunnen zoekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen! zo lekker met de trein naar amsterdam en mijn ass in het vondelpark neerpleuren en tekenen! Daar heb ik nou enorm veel zin in!
daarom ga ik nu ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had je een dag met slechtere omstandigheden voor uit kunnen zoeken![]()
Ja je moet nu wel goed gebruik maken van het feit dat je weer stromend water hebtquote:
ze moeten het nog eerst renoveren, maar dat komt goed, over een week kan die ander er in!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nu wel goed gebruik maken van het feit dat je weer stromend water hebt
Heb je trouwens al weer een bewoning naast je of moet het eerst nog gerenoveerd worden voordat ze het gaan verhuren ?
Je huidige toestand, of een waardeoordeel over iets/iemand?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ziek.
't eerste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je huidige toestand, of een waardeoordeel over iets/iemand?
Wow, je zit op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou Maatschappijleer was best tofZo MuziekGeschiedenis..
zo te lezen valt het weer naar school toe gaan je niet tegenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou Maatschappijleer was best tofZo MuziekGeschiedenis..
Niet te hard hoor, want bijschaven is niet mogelijk, al plegen veel mensen die uitdrukking wel te gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
*verder schaaf aan sollicitatiebrief*
Eigenlijk wil ik helemaal niet werken bij een bedrijf dat mij aan zou nemen..
(Vrij naar Groucho Marx.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |