Daar had je een dag met slechtere omstandigheden voor uit kunnen zoekenquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:27 schreef Jerruh het volgende:
goeiemorgen! zo lekker met de trein naar amsterdam en mijn ass in het vondelpark neerpleuren en tekenen! Daar heb ik nou enorm veel zin in!
daarom ga ik nu ook!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar had je een dag met slechtere omstandigheden voor uit kunnen zoeken![]()
Ja je moet nu wel goed gebruik maken van het feit dat je weer stromend water hebtquote:
ze moeten het nog eerst renoveren, maar dat komt goed, over een week kan die ander er in!quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nu wel goed gebruik maken van het feit dat je weer stromend water hebt
Heb je trouwens al weer een bewoning naast je of moet het eerst nog gerenoveerd worden voordat ze het gaan verhuren ?
Je huidige toestand, of een waardeoordeel over iets/iemand?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:26 schreef TehRockstar het volgende:
Ziek.
't eerste.quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je huidige toestand, of een waardeoordeel over iets/iemand?
Wow, je zit op school.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou Maatschappijleer was best tofZo MuziekGeschiedenis..
zo te lezen valt het weer naar school toe gaan je niet tegenquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou Maatschappijleer was best tofZo MuziekGeschiedenis..
Niet te hard hoor, want bijschaven is niet mogelijk, al plegen veel mensen die uitdrukking wel te gebruikenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
*verder schaaf aan sollicitatiebrief*
Eigenlijk wil ik helemaal niet werken bij een bedrijf dat mij aan zou nemen..
(Vrij naar Groucho Marx.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |