Zal eerder dalen denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 05:27 schreef Vampier het volgende:
eeuhm.... de zelfmoorden van nederlandse pubers zal de grond uitschieten met al die labiele personen hier op het forum
quote:Op maandag 11 september 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Leuk, is het weer 'yvonne op zwart'-dag?
Sja, ik doe ook weinig meer met MSN dan af en toe kletsen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef Falco het volgende:
Wat een lelijk standaardplaatje heb je bij je MSN, Sunchaser
Met de sliertjes en bonkjes erbij natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
Yvonne lacht haar muts uit haar broek momenteel
Dat klinkt vies.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
Yvonne lacht haar muts uit haar broek momenteel
waarom?quote:
Jah! Dat moet je dan ook niet gaan visualiseren!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:44 schreef bronz het volgende:
[..]
yvonne + muts uit broek. Het klinkt gewoon vies.
Dat deed ik niet eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jah! Dat moet je dan ook niet gaan visualiseren!
No Problemquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:08 schreef bronz het volgende:
[..]
Dat deed ik niet eensNu dus wel
Dan je wel, Puckzzz
![]()
Dat maakt niet uit, hij post toch gewoon door als hij geband is. Maar Fok is niet zijn leven hoor.quote:
dat heb jij ook in de hand SHEquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef SHE het volgende:
Wanneer stop jij definitief met Fok, pindarotsje?
Ik heb liever dat jij je handjes op de rails legt en wacht totdat er een trein overheen gereden is.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:47 schreef SHE het volgende:
Wanneer stop jij definitief met Fok, pindarotsje?
Stil eensquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:51 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij je handjes op de rails legt en wacht totdat er een trein overheen gereden is.
contradictiequote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef Scorpie het volgende:
Doe eens lief iedereen!
Yvonne kan niet stoppen, dat is hetzelfde als dat de hoofdrolspeler uit LOTR doodgaat![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:15 schreef Atuniel het volgende:
Fok zonder Yvonnen is als kaas zonder jam
Als ze maar niet denkt dat ik weer mijn belastinggeld met bakken tegelijk bij terroristische groeperingen ga inleveren, omdat zij zonodig naar zo`n pauperland voor ridder moest gaan spelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als Yvonne daadwerkelijk arts zonder grens wordt vind ik dat een hele moedige beslissing en werkelijk een heldendaad!
Tssss vrouwen als yvonne worden niet zo 1-2-3 ontvoerdquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat ik weer mijn belastinggeld met bakken tegelijk bij terroristische groeperingen ga inleveren, omdat zij zonodig naar zo`n pauperland voor ridder moest gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |