Wil ik ook!! Waar kan ik die krijgen!quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef SunChaser het volgende:
een SunChaser Voodoopoppetje
Sorry Sun, maar jij bent te dom om geloofwaardige feedbacktopics te maken.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:15 schreef SunChaser het volgende:
ElisaB zal wel balen dat ze er weer is ingetrapt. Snel weer een SunChaser Voodoopoppetje verbranden meid
Ik ben de enige die om Sun kan lachen he?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:56 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Sorry Sun, maar jij bent te dom om geloofwaardige feedbacktopics te maken.![]()
Denk het wel. De rest hoopt denk ik op een treinkaping met fatale afloop.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om Sun kan lachen he?
Zijn ze dan 30 jaar te laat meequote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Denk het wel. De rest hoopt denk ik op een treinkaping met fatale afloop.
Ach, de gemiddelde FOK!ker wordt ook 30 jaar te laat ontmaagd volgens mij.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zijn ze dan 30 jaar te laat mee
Tara is allang ontmaagd hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 18:32 schreef Paardesnikkel het volgende:
[..]
Ach, de gemiddelde FOK!ker wordt ook 30 jaar te laat ontmaagd volgens mij.
Ik ookquote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat je gaat.
Dabedoellikquote:
kei lullig!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet van elizabethR
Ach, ze heeft het beste met me voor, ze doet het voor m'n bestwilquote:
Nee hoor, maar dit was toch net ff wat té afgezaagd vond ik hoor.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben de enige die om Sun kan lachen he?
Hey, Lelijke vent. Klootviool. Bel eens.quote:
'Lo! Lief 50+ breezer meissie van me.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ze heeft het beste met me voor, ze doet het voor m'n bestwil
Tonks. Ik vond je vorige icoon leuker. Deze pijpsnol heb ik wel een beetje gezien nu.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat je gaat.
Hey man, wanneer gaan we weer eens een voor-naakte-dames-voortuin-volleybal-feestje doen?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
of NOO!!!
(Neukende Opa's en Oma's)
Geen idee wie je allemaal wil afwerken..quote:
Je moet met Tazz nog een ONZ-meet organiserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |