quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef dartfanaat het volgende:
1: Jamai en Jim
2: Boris en Maud
3: Rafaela en Floortje
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg Jojoortje, wat lees ik nou?
Doe ik daarvoor die moeite om een jaar lang niet te drinken?
Ah damn! Ik dacht... Daf is er niet, dus ik kan het nu wel vertellenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg Jojoortje, wat lees ik nou?
Doe ik daarvoor die moeite om een jaar lang niet te drinken?
ik kende dat topic, vandaar dat ik ff plat lagquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Lees het hier: Kunnen mannen hieruit kiezen???
had eigenlijk moeten winnen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Hind!
Zeker. Ben afgelopen jaar naar een theaterconcert van 'r geweestquote:
Schijnbaar niet; want dartfanaat vraagt wie de derde plaats kreeg. Dat wil dus zeggen dat er twee personen beter waren.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:39 schreef Supersheep het volgende:
heb je een Hindje?
[..]
ik kende dat topic, vandaar dat ik ff plat lag
quote:
juistquote:
Nou, dan ken je het programma Idols niet. Daar bepalen bellers wie wint........quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Schijnbaar niet; want dartfanaat vraagt wie de derde plaats kreeg. Dat wil dus zeggen dat er twee personen beter waren.
Ik zei al, ze had moeten winnen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:44 schreef Supersheep het volgende:
stukken beter dan de nummer 1 en 2
Summer Al Over Again is dr mooiste nummer vind ik
ik word keihard gestraft omdat ik ooit iets zei over darten met daarbij skippy en flipper in dezelfde zinquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:45 schreef wyccie het volgende:
Uhh, Sheep gaf het antwoord toch eerder?
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb nog geen betere zangeres gezien dan Hind met Idols...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik word keihard gestraft omdat ik ooit iets zei over darten met daarbij skippy en flipper in dezelfde zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |