ik had het nog niet gezien..... ben er wel blij meequote:Op maandag 11 september 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
Eerst weer een kwartier terugblikken op wat we allemaal al weten.![]()
E10 is stiekum het kind van een allochtoon...quote:Op maandag 11 september 2006 20:37 schreef Jesssica het volgende:
Etienne is echt van de melkboer volgens mij...![]()
Marcel blond, ander zoontje hoogblond en Etienne...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
E10 is stiekum het kind van een allochtoon...![]()
![]()
Precies. Ze lult maar wat.quote:
Dat zijn gewoon voorzetjes om iets grappigs te zeggen. Jammer dat ze dat niet deedquote:
Misschien weken ze met plaatjes vanaf een "niet doorlinken site"quote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
BB voting nep ik zag net wat aan het begin van de live uitzending ....
BB voting nep ---> ik zag net de uitslag
Misschien heeft BB Michelline wel haar haar laten verven om minder blondjes te hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
De zus van Micheline lijkt ook al niet op haar
nope ligt al een hele poos platquote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand al weer streams gevonden?
onzin topic. de 2 kruizen werden door de foto's van marlies en Semih gezet omdat die niet meer genomineerd stonden.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien weken ze met plaatjes vanaf een "niet doorlinken site"![]()
Die blijft toch wel....................................quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we voor Micheline gesmst mensen?
Niet eerlijker denk ik, redactie zal blijven bepalen wie blijft of vertrekt. Maar je ZIET tenminste niet dat je wordt misleid...quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Weer geen tussenstanden
De uitslagen dit jaar zijn daardoor denk ik veel eerlijker dan andere jaren. Het klopt beter.
Absoluut mee oneens. Maar moet kunnenquote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Scope het volgende:
[..]
Niet eerlijker denk ik, redactie zal blijven bepalen wie blijft of vertrekt. Maar je ZIET tenminste niet dat je wordt misleid...
Ze krijgen geen cent van mequote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we voor Micheline gesmst mensen?
Klopt wel zo'n beetje met de realiteit denk ik...quote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Van de talpa site :
WAT DENK JIJ?
Wie moet er in het Huis blijven?
Etiënne 13%
Hilde 10%
Marcel 8%
Micheline 69%
17993 stemmen
Het haperdequote:
quote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef BB-King het volgende:
Marcel gaat eruit... zeker weten!
nonsens.. 72 uur is zwaar maar zeker niet het maximumquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef Scope het volgende:
Maar medisch-technisch-legaal mag dat helemaal niet volgens mij... een mens kan niet onbeperkt wakker te blijven... ik geloof iets van 72 uur wakker blivjen is max...
moet je sms-enquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef kissa het volgende:
Nu hoop ik opeens dat Hilda erin blijft![]()
jah idd....nu snap ik er geen reet meer vanquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef teamlead het volgende:
huh
ik snapte het tot bridget begon uit te leggen
wel als je enigszins normaal wilt blijven functioneren...maar serieus, je kan NIET onbeperkt wakker blijven zonder conseqenties.quote:Op maandag 11 september 2006 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
nonsens.. 72 uur is zwaar maar zeker niet het maximum
Echt wel...het is nu maandag....15 uur verdeeld over 3 nachtjes is 5 uur per nacht....dat mag op zichzelf nooit een probleem zijn...het moeilijke is denk ik dat je dat met zijn allen tegelijk moet doen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wow, wat een opdracht.
gewoon bijna niet slapen.
Ik wil jouw over 30 jaar wel eens zienquote:Op maandag 11 september 2006 20:57 schreef LudoSanders het volgende:
Mooie tanden heeft die moeder van Tijn en Rik.
Zo klinkt het wel makkelijk en haalbaar, ja!quote:Op maandag 11 september 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel...het is nu maandag....15 uur verdeeld over 3 nachtjes is 5 uur per nacht....dat mag op zichzelf nooit een probleem zijn...het moeilijke is denk ik dat je dat met zijn allen tegelijk moet doen.
ben jij even helder!!!!! (echt)quote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef boes667 het volgende:
maar ze hebben natuurlijk geen klok, dus hoe weten ze hoelang ze geslapen hebben![]()
Ik denk dat ze dat moeten tellen..quote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef boes667 het volgende:
maar ze hebben natuurlijk geen klok, dus hoe weten ze hoelang ze geslapen hebben![]()
geen klok... tering, dat wordt dan weer moeilijker dan...quote:Op maandag 11 september 2006 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ben jij even helder!!!!! (echt)
Dit lijkt me idd niet makkelijk..quote:Op maandag 11 september 2006 20:59 schreef frederik het volgende:
Als ze zeker willen zijn van het halen van de opdracht wordt het geen 5 uur per nacht (er zijn geen klokken zover ik weet, als ze slim zijn gokken ze dus op 4 of 4,5 uur per nacht, ze zullen maar te lang doorslapen)
Als pesterij halverwege de 5 uur laten resetten door Big Brother (als de waker op de WC zit bv)quote:Op maandag 11 september 2006 21:00 schreef Scope het volgende:
hey maar wacht eens: die oven heeft vast een timer... dan is het weer simpel...
Wat een boer, die vader.quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen IS een dom blondje.
Siliconen wijfie.quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
Holy crap, wie is dat lekkere ding op de voorgrond?
quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Nostalgist het volgende:
Godmiljaar, is dat zijn vader ?
Zijn oma lijkt me heel lief.quote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, die familie van Jeroen zijn ook geen heldere lichten.
Verstadde gij wot ie zee ?quote:
Zou het eerlijk gaan ??quote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Zullen ze tussenstanden laten zien? Ik heb het idee van niet....
'Maar Turken en Marokanen...........'quote:Op maandag 11 september 2006 21:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ettienne die het heeft over elkaar respecteren en accepteren, kan het nog gekker.
Misschien hebben ze alle kritiek van de voorgaande jaren ter harte genomenquote:
Ja, dat wisten ze nog ff subtiel er tussen te gooien en snel weg te drukken.quote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Maar Turken en Marokanen...........'
Ajax-RKC 2-1quote:
Tong!quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax-RKC 2-1
PSV-Excelsior 0-0
FC Twente-FC Utrecht 2-1
ADO den Haag-FC Groningen 1-1
Roda jc.-AZ 0-1
De rest wordt morgen gespeeld.
Vreselijk wijf !quote:Op maandag 11 september 2006 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een vreselijk wijf is die Hilde toch. Met haar vergeleken vind ik zelf Janine sympathiek
quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax-RKC 2-1
PSV-Excelsior 0-0
FC Twente-FC Utrecht 2-1
Roda jc.-AZ 0-1
Bruut ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is wel bruut, dat ze nu al afscheid moeten nemen van elkaar.
Kut Kluivert nog niet gescoord dus.quote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax-RKC 2-1
PSV-Excelsior 0-0
FC Twente-FC Utrecht 2-1
Roda jc.-AZ 0-1
BB is keihardquote:Op maandag 11 september 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is wel bruut, dat ze nu al afscheid moeten nemen van elkaar.
Neu, dat is eigenlijk wel een strak plan.quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef K2u het volgende:
[..]
Bruut ?
Het is pas bruut als er 2 naar huis moeten..
Vader en Zoon..
Dat ookquote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Neu, dat is eigenlijk wel een strak plan.
Met Micheline wordt het saai: dan moeten de streams op mute.quote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd
Zolang Micheline maar blijft kan het me geen ruk schelen.
Alleen E10 is leuke tv.
Hilde irriteert me teveel
Marcel doet me niks en vind ik niks. Ook geen leuke tv.
Ik ben ook even verbaasd. Dit vind ik dan weer een achteruitgangquote:Op maandag 11 september 2006 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Slecht bedacht dit. Nu mis je de echte emoties als iemand eruit moet, omdat ze nu nog niet echt het gevoel hebben dat het definitief is.
Ik keek net even op Txt, maar ze spelen helemaal niet.quote:Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ajax inmiddels op 3-1 door een kopbal van Jari Litmanen
Neeeeeeeee, Hilde natuurlijk !quote:
Zijn er ook nog mensen die eens een keer niet iets te klagen hebben ?quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef DMZ het volgende:
gelukkig, nog een eeuw reclame
Ik irriteer me altijd aan reclame, maar das nog geen reden om te stoppen met kijken.quote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef K2u het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die eens een keer niet iets te klagen hebben ?
En maar klagen, en maar kijken..
Daar klopt iets niet![]()
Ligt echt alles er uit?quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Jammer dat we de reactie van de bewoners niet kunnen zien op de streams.![]()
No way.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
1-0 Patrick Kluivert!
quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef golfer het volgende:
Marcel met z'n "tot zo" kon wel eens heel erg ongelijk hebben als de Internettussenstanden een beetje representatief zijn.
[..]
Ajax-RKC 2-1
PSV-Excelsior 0-0
FC Twente-FC Utrecht 2-1
Roda jc.-AZ 0-1
[..]
Ajax-RKC 2-1
PSV-Excelsior 0-0
FC Twente-FC Utrecht 2-1
Roda jc.-AZ 0-1
Tong80 maakte een leuke grap over de 'tussenstanden'. Daar verder op voortborduren wordt vervelend.quote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
1-0 Patrick Kluivert!
Volgens mij zit je niet ver van de waarheid.quote:Op maandag 11 september 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lijkt wel of Bridget van haar contract het MOET presenteren.. en nu denkt ze: Als ik het slecht doe en chaggie,... hoef ik misschien de volgende keer niet meer.
Zolang de reclame niet langer duurt dan het programma zelf, niet nee, maar onderhand,......quote:Op maandag 11 september 2006 21:11 schreef DMZ het volgende:
[..]
Ik irriteer me altijd aan reclame, maar das nog geen reden om te stoppen met kijken.
Niemand wel denk ikquote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef boes667 het volgende:
Ik heb nog steeds geen streams,
![]()
iemand wel?
Ik hoop het. Micheline moet sowieso blijven. Etienne kan wel voor spraakmakende momenten zorgen, dus moet ook blijven.quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het zal een strijd worden tussen hem en Hilde.....
huhquote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef K2u het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die eens een keer niet iets te klagen hebben ?
En maar klagen, en maar kijken..
Daar klopt iets niet![]()
Denk dat je gelijk hebt. En Hummie heeft een hekel aan dronkelappen natuurlijk. Marcel is de enige die echt bezopen is geweest....quote:Op maandag 11 september 2006 21:13 schreef itsme het volgende:
Mooi juist als ze straks terug komen.
doen ze ook in BB aussie.
IK weet zeker dat Marcel er uit vliegt
BB kan Hilde en E10 nog niet missen.Zijn op dit moment het enige waar over gesproken wordt
kan ik mooi weer even Fok! bijlezenquote:Op maandag 11 september 2006 21:10 schreef DMZ het volgende:
gelukkig, nog een eeuw reclame
Heb je Micheline afgelopen nacht gezien?quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. En Hummie heeft een hekel aan dronkelappen natuurlijk. Marcel is de enige die echt bezopen is geweest....
psst: Voetbalquote:Op maandag 11 september 2006 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
1-0 Patrick Kluivert!
quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef Gallacher het volgende:
Marcel eruit S.V.P, met zijn arrogante totzo....
Ik denk dat die theorie ook opgaat. Die anderen zorgen nog enigzins voor sensatiequote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef golfer het volgende:
Hilde levert nog genoeg erger-TV op om die nu al er uit te gooien.
Die saaie Marcel niet, dus die mag er als eerste uit van Hummie.![]()
Klagen en zeuren, je ergeren en je opwinden, half dood gaan van verveling: daar draait het kijken naar BB toch om?quote:Op maandag 11 september 2006 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
huhdus jij wilt kijken maar niet klagen
quote:Op maandag 11 september 2006 21:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je Micheline afgelopen nacht gezien?
quote:Op maandag 11 september 2006 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut programma is het eigenlijk ook. Een stel nietszeggende.
onee, die michiline zit er ook nog inquote:Op maandag 11 september 2006 21:16 schreef Domenica het volgende:
[..]
Ik denk dat die theorie ook opgaat. Die anderen zorgen nog enigzins voor sensatie
Die kan nu de hele week de zielige zieligerd uithangen.quote:
volgens mij wel, want zij staat ook op die partypicks uit Zwollequote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Scope het volgende:
Jemig... is dat de moeder van E10???
Godzijdank is dat ons bespaard geblevenquote:Op maandag 11 september 2006 21:21 schreef boes667 het volgende:
maar Marcel moest nog met Hilde n****n
damn
die word dus de volgendequote:Op maandag 11 september 2006 21:20 schreef Isabeau het volgende:
En vervolgens is Etienne de rijkste in het huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |