ik had het nog niet gezien..... ben er wel blij meequote:Op maandag 11 september 2006 20:34 schreef golfer het volgende:
Eerst weer een kwartier terugblikken op wat we allemaal al weten.![]()
E10 is stiekum het kind van een allochtoon...quote:Op maandag 11 september 2006 20:37 schreef Jesssica het volgende:
Etienne is echt van de melkboer volgens mij...![]()
Marcel blond, ander zoontje hoogblond en Etienne...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
E10 is stiekum het kind van een allochtoon...![]()
![]()
Precies. Ze lult maar wat.quote:
Dat zijn gewoon voorzetjes om iets grappigs te zeggen. Jammer dat ze dat niet deedquote:
Misschien weken ze met plaatjes vanaf een "niet doorlinken site"quote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef koekjesmonstertje het volgende:
BB voting nep ik zag net wat aan het begin van de live uitzending ....
BB voting nep ---> ik zag net de uitslag
Misschien heeft BB Michelline wel haar haar laten verven om minder blondjes te hebben.quote:Op maandag 11 september 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
De zus van Micheline lijkt ook al niet op haar
nope ligt al een hele poos platquote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand al weer streams gevonden?
onzin topic. de 2 kruizen werden door de foto's van marlies en Semih gezet omdat die niet meer genomineerd stonden.quote:Op maandag 11 september 2006 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien weken ze met plaatjes vanaf een "niet doorlinken site"![]()
Die blijft toch wel....................................quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we voor Micheline gesmst mensen?
Niet eerlijker denk ik, redactie zal blijven bepalen wie blijft of vertrekt. Maar je ZIET tenminste niet dat je wordt misleid...quote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef scanman01 het volgende:
Weer geen tussenstanden
De uitslagen dit jaar zijn daardoor denk ik veel eerlijker dan andere jaren. Het klopt beter.
Absoluut mee oneens. Maar moet kunnenquote:Op maandag 11 september 2006 20:47 schreef Scope het volgende:
[..]
Niet eerlijker denk ik, redactie zal blijven bepalen wie blijft of vertrekt. Maar je ZIET tenminste niet dat je wordt misleid...
Ze krijgen geen cent van mequote:Op maandag 11 september 2006 20:44 schreef Bluezz het volgende:
Hebben we voor Micheline gesmst mensen?
Klopt wel zo'n beetje met de realiteit denk ik...quote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef Bluezz het volgende:
Van de talpa site :
WAT DENK JIJ?
Wie moet er in het Huis blijven?
Etiënne 13%
Hilde 10%
Marcel 8%
Micheline 69%
17993 stemmen
Het haperdequote:
quote:Op maandag 11 september 2006 20:50 schreef BB-King het volgende:
Marcel gaat eruit... zeker weten!
nonsens.. 72 uur is zwaar maar zeker niet het maximumquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef Scope het volgende:
Maar medisch-technisch-legaal mag dat helemaal niet volgens mij... een mens kan niet onbeperkt wakker te blijven... ik geloof iets van 72 uur wakker blivjen is max...
moet je sms-enquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef kissa het volgende:
Nu hoop ik opeens dat Hilda erin blijft![]()
jah idd....nu snap ik er geen reet meer vanquote:Op maandag 11 september 2006 20:53 schreef teamlead het volgende:
huh
ik snapte het tot bridget begon uit te leggen
wel als je enigszins normaal wilt blijven functioneren...maar serieus, je kan NIET onbeperkt wakker blijven zonder conseqenties.quote:Op maandag 11 september 2006 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
nonsens.. 72 uur is zwaar maar zeker niet het maximum
Echt wel...het is nu maandag....15 uur verdeeld over 3 nachtjes is 5 uur per nacht....dat mag op zichzelf nooit een probleem zijn...het moeilijke is denk ik dat je dat met zijn allen tegelijk moet doen.quote:Op maandag 11 september 2006 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wow, wat een opdracht.
gewoon bijna niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |