In jouw broekje?quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef Bolter het volgende:
In mijn broekje ben je dan gewoon een dikke, vette nerd.
"Niet storen, ik ben Natascha even aan het voeren"quote:
Zitten die gasten soms zelf alle bitjes te verschuiven? Denken ze soms dat je met open monde in adoratie naar je beeldscherm moet staren terwijl de computer de magische taak van defragmenteren volbrengt?quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Mensen die op MSN in hun persoonlijk bericht zetten: "ik ben aan het defragmenteren dus niet storen"... WTF doe je dan nog online? Beetje verkapt interessant doen dat je de defragmenteerknop weet te vinden :')
quote:Op maandag 11 september 2006 19:27 schreef Ricky_ het volgende:
Sowieso mensen die op MSN gaan en dan niet gestoord willen worden..
Ja stom he?quote:Op maandag 11 september 2006 19:27 schreef Ricky_ het volgende:
Jij bent een n00b. Serieus.quote:Op maandag 11 september 2006 19:37 schreef switchboy het volgende:
Man MSN draait in je geheugen daar heb je helemaal geen last van als je aan het defraggen bent. stelletje n00bs die interressant willen doen.
Eigenlijk willen ze gewoon praten en is dit een verkapte praat met mij vraag![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 19:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
"Niet storen, ik ben Natascha even aan het voeren"
Sowieso mensen die MSN synoniem vinden aan internet en nog nooit van mail, usenet, www, ftp hebben gehoord....quote:Op maandag 11 september 2006 19:27 schreef Ricky_ het volgende:
Wou je zeggen dat je het merkt als je aan het defraggen bent dat je een chat progammatje hebt draaien van 7MB in je 2GB geheugenquote:
Wie wil er überhaupt met jou praten?quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die mensen zijn meestal, net zoals ik, te lui om MSN uit te zetten.
eindig je bericht met "Groetjes switchboy" en je had een monster pwnquote:Op maandag 11 september 2006 20:17 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je het merkt als je aan het defraggen bent dat je een chat progammatje hebt draaien van 7MB in je 2GB geheugenDaar merk je dus geen drol van. En al helemaal niet omdat de manier van defraggen van windows nogal gaar is. De windows defragger kijkt waar er plaats is voor dat bepaalde bestand ergens op de schijf. Als je dus veel grote bestanden hebt die nergen ïn "één keer" passen zal hij snel kappen en zeggen dat hij klaar is. Terwijl je met een andere defragger die dus eerst het stuk schijf evacueerd en er daarna je data aaneengesloten terugzet veel meer winst behaald.
Zelfs met chatlogs aan merk je er niets van. De kans dat de defragger net met dat bestandje bezig is is miniscuul. En de bestanden waar hij niet mee bezig is doet hij niks mee. Het enige waar een chatlog dan nog voor zou kunnen zorgen is dat de hele operatie vertraging oploopt omdat er even een ander file weggeschreven moet worden...![]()
Maar wel de tijd om je status te veranderen in 'Ik wil niet gestoord worden, omdat ik de harde schijf van mij computer aan het defragmenteren ben. Echt niet doen dus.'quote:Op maandag 11 september 2006 20:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Die mensen zijn meestal, net zoals ik, te lui om MSN uit te zetten.
Je bedoelt er tegen aanpraten, en hopen op een reactiequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik heb me msn-status standaard op bezet staan, zodat ik rustig met een chick naar keuze kan babbelen.
whehe verhaaltjes typen di eniemand leest pwndquote:Op maandag 11 september 2006 20:17 schreef switchboy het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat je het merkt als je aan het defraggen bent dat je een chat progammatje hebt draaien van 7MB in je 2GB geheugenDaar merk je dus geen drol van. En al helemaal niet omdat de manier van defraggen van windows nogal gaar is. De windows defragger kijkt waar er plaats is voor dat bepaalde bestand ergens op de schijf. Als je dus veel grote bestanden hebt die nergen ïn "één keer" passen zal hij snel kappen en zeggen dat hij klaar is. Terwijl je met een andere defragger die dus eerst het stuk schijf evacueerd en er daarna je data aaneengesloten terugzet veel meer winst behaald.
Zelfs met chatlogs aan merk je er niets van. De kans dat de defragger net met dat bestandje bezig is is miniscuul. En de bestanden waar hij niet mee bezig is doet hij niks mee. Het enige waar een chatlog dan nog voor zou kunnen zorgen is dat de hele operatie vertraging oploopt omdat er even een ander file weggeschreven moet worden...![]()
Ja, er zijn mensen die laten 'm de hele nacht aanstaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r was net een chick, die ging met NIET STOREN IK SLAAP (oid) offline/online/offline/online![]()
.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef JohanDaButcher het volgende:
[..]
Je bedoelt er tegen aanpraten, en hopen op een reactie
quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
D'r was net een chick, die ging met NIET STOREN IK SLAAP (oid) offline/online/offline/online![]()
.
Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Inderdaad een verspilling van uitleg.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
[..]
whehe verhaaltjes typen di eniemand leest pwnd
Moet je eventjes iets tegen ze zeggen, als er ergens een bitje hier of daar weggecached wordt begint het hele defragmentatie proces opnieuwquote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Mensen die op MSN in hun persoonlijk bericht zetten: "ik ben aan het defragmenteren dus niet storen"... WTF doe je dan nog online? Beetje verkapt interessant doen dat je de defragmenteerknop weet te vinden :')
ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef osmo het volgende:
[..]
Moet je eventjes iets tegen ze zeggen, als er ergens een bitje hier of daar weggecached wordt begint het hele defragmentatie proces opnieuw
ik sta ook altijd afwezig in de hoop dat mensen me eens met rust laten maar iedereen wil met mij praten want ik ben best populairquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het irritant dat iedereen tegenwoordig zijn status op "afwezig" heeft of op "bezig"
Of zou dat aan mij liggen
ff reacties voor zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |