Nope, die was het niet helaas. Heb echt alle remixen en versies geluisterd inmiddels, en volgens mij is het Talk Talk - Such a Shame (Hi Tack Remix). Dat nummer komt in ieder geval aardig overeen met hetgeen wat ik vanmiddag gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...![]()
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
...en van een super album ook!
Is ie niet geweldig! Typisch een cdtje voor de nazomer/herfst, lekker wegloungen bij die trage nummers met dromerige vocals en hier en daar een sampeltje van bossen en spelende kinderen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.![]()
Stuk voor stuk goede nummers.![]()
"The Autumn leave"...![]()
Dance Nation - Ridin' Highquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand enig idee van wie dit nummer is? beetje dance achtig nummer en een vrij groot gedeelte van het nummer staat hier:
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/dance_nummer.mp3
hoor de reacties wel, bedankt alvast!![]()
die van Eric Clapton, laila?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Skazminko het volgende:
Vanochtend hoorde ik een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk oud nummer, en in het refrein werd er de hele tijd dit gezongen:
Got me on my knees, baby.
Iemand een idee hoe dit nummer heet, en wie de artiest is?![]()
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
die van Eric Clapton, laila?
Ja, er klonk ook publiek op de achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:12 schreef MadisonAve het volgende:
[..]
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweest
Joe ft. G-Unit -- Ride Wit U ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een R&B achtig nummer dat zo gaat:
I wanna ride with ya, ride with ya, I wanna move with ya, move with ya move with ya...
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |