Hij was gemakkelijker te vinden dan die request van dat DMX-nummer van je van een maand ofzo geleden, dus dit was een beetje om die vorige mislukking goed te maken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef Streetdancer het volgende:
JAAAAH JE BENT EEEN HELD!!! DANKJE!!!!!![]()
![]()
![]()
Nee, da's 'm niet. Het melodietje is volgens mij iets pittiger of sneller, en het nummer wat ik zoek doet ook een beetje spaans aan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Neneh Cherry & Youssouf Dhour (of zoiets) - Seven Seconds
??
Neneh Cherry & Youssouf Dhour (of zoiets) - Seven Secondsquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Bot13 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik nu twee keer heb gehoord, en voordat ik het nog minder ga horen wil ik toch even weten wat het nou voor nummer is..
Beschrijving heb ik niet echt, da's het irritante. Het nummer is normaal tot redelijk als snelheid, er zit een duidelijke melodie in, en het bestaat uit een man en vrouw rond de 25 schat ik (ja, als ik dan toch in detaills ga treden) die om en om een stukje tekst zingen.
Dus de man zingt een stukje foreign language, en dan de zangeres gelijk erachteraan.
Ik hóóp dat iemand het weet :''(
Neneh Cherry & Youssou Ndourquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef Bendoverp het volgende:
[..]
Neneh Cherry & Youssouf Dhour (of zoiets) - Seven Seconds
??
Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:43 schreef j0rrit het volgende:
Maar ik zoek ook een nummer!Van wie is de remix van Talk Talk - Such a Shame, die vrij frequent de revue passeert bij SlamFM en Radio 538?
Genre?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nee, da's 'm niet. Het melodietje is volgens mij iets pittiger of sneller, en het nummer wat ik zoek doet ook een beetje spaans aan.
Ik denk dat je Starsplash - Free bedoelt. Komt uit 2001.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef jovink het volgende:
ha leute ik heb een vraag een jaren 90? nr uit de happy) hardcoretijd met deze tekst erin.
dream dream........... cant you see im a live floating....................it were the best days of my life//
alvast bedankt!
Nope, die was het niet helaas. Heb echt alle remixen en versies geluisterd inmiddels, en volgens mij is het Talk Talk - Such a Shame (Hi Tack Remix). Dat nummer komt in ieder geval aardig overeen met hetgeen wat ik vanmiddag gehoord heb.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...![]()
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef WinnekeLeen het volgende:
[..]
...en van een super album ook!
Is ie niet geweldig! Typisch een cdtje voor de nazomer/herfst, lekker wegloungen bij die trage nummers met dromerige vocals en hier en daar een sampeltje van bossen en spelende kinderen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.![]()
Stuk voor stuk goede nummers.![]()
"The Autumn leave"...![]()
Dance Nation - Ridin' Highquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand enig idee van wie dit nummer is? beetje dance achtig nummer en een vrij groot gedeelte van het nummer staat hier:
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/dance_nummer.mp3
hoor de reacties wel, bedankt alvast!![]()
die van Eric Clapton, laila?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Skazminko het volgende:
Vanochtend hoorde ik een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk oud nummer, en in het refrein werd er de hele tijd dit gezongen:
Got me on my knees, baby.
Iemand een idee hoe dit nummer heet, en wie de artiest is?![]()
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Scandalous het volgende:
[..]
die van Eric Clapton, laila?
Ja, er klonk ook publiek op de achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:12 schreef MadisonAve het volgende:
[..]
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweest
Joe ft. G-Unit -- Ride Wit U ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een R&B achtig nummer dat zo gaat:
I wanna ride with ya, ride with ya, I wanna move with ya, move with ya move with ya...
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |