abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41837520
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 15:12 schreef Streetdancer het volgende:
JAAAAH JE BENT EEEN HELD!!! DANKJE!!!!!
Hij was gemakkelijker te vinden dan die request van dat DMX-nummer van je van een maand ofzo geleden, dus dit was een beetje om die vorige mislukking goed te maken!
pi_41837799
Ik zoek een nummer dat ik nu twee keer heb gehoord, en voordat ik het nog minder ga horen wil ik toch even weten wat het nou voor nummer is..

Beschrijving heb ik niet echt, da's het irritante. Het nummer is normaal tot redelijk als snelheid, er zit een duidelijke melodie in, en het bestaat uit een man en vrouw rond de 25 schat ik (ja, als ik dan toch in detaills ga treden ) die om en om een stukje tekst zingen.

Dus de man zingt een stukje foreign language, en dan de zangeres gelijk erachteraan.
Ik hóóp dat iemand het weet :''(
pi_41837840
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

Neneh Cherry & Youssouf Dhour (of zoiets) - Seven Seconds

??
Nee, da's 'm niet. Het melodietje is volgens mij iets pittiger of sneller, en het nummer wat ik zoek doet ook een beetje spaans aan.

[ Bericht 86% gewijzigd door Bot13 op 15-09-2006 17:02:08 ]
pi_41838088
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:44 schreef Bot13 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik nu twee keer heb gehoord, en voordat ik het nog minder ga horen wil ik toch even weten wat het nou voor nummer is..

Beschrijving heb ik niet echt, da's het irritante. Het nummer is normaal tot redelijk als snelheid, er zit een duidelijke melodie in, en het bestaat uit een man en vrouw rond de 25 schat ik (ja, als ik dan toch in detaills ga treden ) die om en om een stukje tekst zingen.

Dus de man zingt een stukje foreign language, en dan de zangeres gelijk erachteraan.
Ik hóóp dat iemand het weet :''(

??

[ Bericht 1% gewijzigd door Bendoverp op 15-09-2006 17:00:04 ]
Let the season begin!
pi_41839623
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:52 schreef Bendoverp het volgende:

[..]

??
Neneh Cherry & Youssou Ndour

Maar ik zoek ook een nummer! Van wie is de remix van Talk Talk - Such a Shame, die vrij frequent de revue passeert bij SlamFM en Radio 538?
pi_41840254
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:43 schreef j0rrit het volgende:
Maar ik zoek ook een nummer! Van wie is de remix van Talk Talk - Such a Shame, die vrij frequent de revue passeert bij SlamFM en Radio 538?
Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...
pi_41843589
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Nee, da's 'm niet. Het melodietje is volgens mij iets pittiger of sneller, en het nummer wat ik zoek doet ook een beetje spaans aan.
Genre?
Let the season begin!
pi_41844558
Genre zal denk ik latin, pop achtig zijn. Het is jammer dat ik het nummer maar heel soms zachtjes heb gehoord, anders had ik eventueel een gedeelte van de songtext kunnen verstaan oid.
Ik heb er nog aan zitten te denken om het melodietje in te zingen op m'n telefoon, maar dat staat nogal raar in de kleedkamer op de fitness

edit: GEVONDEN. Mijn beschrijving bleek mogelijk nog slechter dan slecht
Het was jokero - akcent, die overigens volgens top40.nl al 10 weken in de lijst staat

[ Bericht 39% gewijzigd door Bot13 op 15-09-2006 20:33:20 ]
pi_41844717
ha leute ik heb een vraag een jaren 90? nr uit de happy) hardcoretijd met deze tekst erin.

dream dream........... cant you see im a live floating....................it were the best days of my life//

alvast bedankt!
pi_41845420
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:28 schreef jovink het volgende:
ha leute ik heb een vraag een jaren 90? nr uit de happy) hardcoretijd met deze tekst erin.

dream dream........... cant you see im a live floating....................it were the best days of my life//

alvast bedankt!
Ik denk dat je Starsplash - Free bedoelt. Komt uit 2001.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_41845593
je bent geweldig!

heeft echt zon jaren 90 soundje
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:16:07 #102
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_41846096
wie heeft er songteksten van de nederlandse band Strychnine?! http://www.strychnine.nl
tis niet echt mijn muziek, maar ik zit bij de zanger in de klas, en vind t wel leuk meer te weten over zijn muziek.
en ik kan niet altijd alles verstaan... (zo stom om aan hem te vragen) dus wie o wie?
dit is trouwens een liedje wat ik na paar keer luisteren wel aardig vind klinken die tekst
http://www.strychnine.nl/music/Baby,%20on%20your%20knees.mp3
pi_41848990
Rond 18:15 was er op Slam FM een nummer dat behoorlijk veel leek op Keep On Moving van de Starstylers. Denk zelf dat het dezelfde band is, heeft iemand enig idee hoe dat nummer zou kunnen heten? BVD
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  vrijdag 15 september 2006 @ 23:12:20 #104
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41849320
Higher
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_41849371
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef WinnekeLeen het volgende:

[..]

Mijn maatje Lime zegt me dat dat eigenlijk alleen Youne - Such A Shame kan zijn... is idd een goeie remix ervan, maar of het die is die jij de laatste tijd hoort, is een tweede...
Nope, die was het niet helaas. Heb echt alle remixen en versies geluisterd inmiddels, en volgens mij is het Talk Talk - Such a Shame (Hi Tack Remix). Dat nummer komt in ieder geval aardig overeen met hetgeen wat ik vanmiddag gehoord heb.

Thnx!
  zaterdag 16 september 2006 @ 00:31:14 #106
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_41851752
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 14:34 schreef WinnekeLeen het volgende:

[..]

...en van een super album ook!
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.

Stuk voor stuk goede nummers.

"The Autumn leave"...

[ Bericht 6% gewijzigd door SpecialK op 16-09-2006 00:38:07 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_41857435
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:31 schreef SpecialK het volgende:
Thanks for the tip. Net gedownloadgekocht.
Stuk voor stuk goede nummers.
"The Autumn leave"...
Is ie niet geweldig! Typisch een cdtje voor de nazomer/herfst, lekker wegloungen bij die trage nummers met dromerige vocals en hier en daar een sampeltje van bossen en spelende kinderen! En natuurlijk zitten er ook nog wat uptempo nummers bij, IntenCity is mijn absolute favoriet!
pi_41857938
iemand enig idee van wie dit nummer is? beetje dance achtig nummer en een vrij groot gedeelte van het nummer staat hier:

http://home.hccnet.nl/a.gruijs/dance_nummer.mp3

hoor de reacties wel, bedankt alvast!
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:45:22 #109
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_41857996
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef WheelyBoy het volgende:
iemand enig idee van wie dit nummer is? beetje dance achtig nummer en een vrij groot gedeelte van het nummer staat hier:

http://home.hccnet.nl/a.gruijs/dance_nummer.mp3

hoor de reacties wel, bedankt alvast!
Dance Nation - Ridin' High
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_41861057
Vanochtend hoorde ik een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk oud nummer, en in het refrein werd er de hele tijd dit gezongen:

Got me on my knees, baby.

Iemand een idee hoe dit nummer heet, en wie de artiest is?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_41861167
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Skazminko het volgende:
Vanochtend hoorde ik een nummer op de radio, volgens mij is het een redelijk oud nummer, en in het refrein werd er de hele tijd dit gezongen:

Got me on my knees, baby.

Iemand een idee hoe dit nummer heet, en wie de artiest is?
die van Eric Clapton, laila?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_41862980
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

die van Eric Clapton, laila?
klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweest
pi_41863001
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:12 schreef MadisonAve het volgende:

[..]

klopt.. en dan ben je waarschijnlijk op zoek naar de live (acoustische) versie, want de 'normale' versie is nooit echt bekend geweest
Ja, er klonk ook publiek op de achtergrond inderdaad.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_41863206
Ik zoek een R&B achtig nummer dat zo gaat:

I wanna ride with ya, ride with ya, I wanna move with ya, move with ya move with ya...

iemand?
Wie is daar?
pi_41863313
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef -ladybird- het volgende:
Ik zoek een R&B achtig nummer dat zo gaat:

I wanna ride with ya, ride with ya, I wanna move with ya, move with ya move with ya...

iemand?
Joe ft. G-Unit -- Ride Wit U ?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_41863329
Thanx volgens mij is dat em!
Wie is daar?
pi_41863365
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_41863799
Hierbij een herhaling van mijn vraag uit topic 188. Daarin leek er een antwoord op te zijn, maar na het nummer (eindelijk )gevonden te hebben, blijkt dit het niet te zijn.

Het gaat om een "alternatief" dance/electro nummer waarin meerdere malen de tekst "When Doves Cry" door een vrouw wordt gezongen. Echter het nummer heeft naar ik heb kunnen horen niets met het nummer van Prince van doen.

Het is iig geen Panama Girl - When Doves Cry (Wat wel een remake van prince bleek te zijn )
  zaterdag 16 september 2006 @ 15:57:48 #119
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_41863836
Weet iemand of er een karaoke / Instrumental-versie is van van "Blur - Song 2"?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_41863969
Lijkt er op van niet.
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')