succes!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:01 schreef TornadoDK het volgende:
@ P-azz en El_Rolando nee dat is niet wat ik bedoel, maar toch bedankt voor jullie reactie
Hound Dogs - I like girlsquote:Op woensdag 20 september 2006 15:23 schreef JeroenV het volgende:
Een nummer met dit in het refrein:
I like all the girls and all the girls like me
Is in Engeland nogal veel gedraaid op dit moment.
das Armin van Buuren renz0rquote:Op woensdag 20 september 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
ferry corsten ft racoon - i love you more?
Ferry Corsten Feat Guru- Junkquote:Op woensdag 20 september 2006 23:13 schreef Tommeke het volgende:
Ik luisterde net naar Slam!Fm en daar was een liedje van Ferry Corsten op, het was een remake van Punk, maar dan met vocalen. Ik kon alleen de titel niet verstaan. Weet iemand welke ik bedoel?
Is dat niet: Nunca - Hypnotizequote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef bartje518 het volgende:
Ik ben op zoek naar een trancenummer van een jaar of 6, 7 geleden. Begint rustig het nummer met een operastem die zegt:
Welcoome, to the Operaaaa, close your eyes and listen my friend. This is the voice of the magical sound. I'm here to hypnotize you...
Het nummer heette volgens mij ook hypnotize, maar daaronder vind ik hem niet. Iemand enig idee? Op zijn minst van wie dit nummer is?
Je bedoelt Daft Punk. Gok ik. Het nummer was One More Time, en er is ook een film gemaakt rond dit nummer en het album Discovery.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef Wezzel het volgende:
Terwijl iedereen naar het concert was werd de planeet belaagd door evil gozers.
Misschien Scissor Sisters - I don't feel like dancing (Linus Loves Dub)quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:38 schreef Nox-6 het volgende:
Ik zoek een dance (tikkie lounge-achtig) nummer dat iedere dag wel een keer gedraaid wordt op slam-fm. Helaas heb ik geen sample of artiestennaam dus ik moet het een beetje summier houden.
In het nummer hoor je een vrouwenstem constant een bijna onverstaanbare zin zingen en dat gaat bijna het hele nummer zo door, ondersteund door een hele relaxe beat, niet al te hard. Naast de beat heb je ook nog hoge geluiden die btje zwevend te horen zijn.
zo...vager kan niet he maar wie nu weet welk nummer ik bedoel is echt koning. bedankt alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |