jupquote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Het zou verboden moeten worden.......................quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goedpersoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou."
maar moesten daarvoor de streams uit?quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
Als de stream uit moeten, zie je het BB logo. Dit was gewoon een lekkere storing. Nu weer trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef neferhone het volgende:
[..]
maar moesten daarvoor de streams uit?
Sabrina mist een chromosoom.quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goed persoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou. Je bent hartstikke leuk! Ik wet dat je erin blijft. Als dat niet zo is moet je maar denken dat ik je heel erg mis"
Officieel heeft ze er dan 1 teveel.quote:
Zeg Sonique, Welke streams gebruik jij? Die zoek ik ook namelijk.... met die gele kadertjes.... heb je een link?quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Lopen jouw streams zo erg achter?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
Wil je niet van die moeilijke vragen stellen na 17:00 uur?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |