jupquote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Het zou verboden moeten worden.......................quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goedpersoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou."
maar moesten daarvoor de streams uit?quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
Als de stream uit moeten, zie je het BB logo. Dit was gewoon een lekkere storing. Nu weer trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef neferhone het volgende:
[..]
maar moesten daarvoor de streams uit?
Sabrina mist een chromosoom.quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goed persoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou. Je bent hartstikke leuk! Ik wet dat je erin blijft. Als dat niet zo is moet je maar denken dat ik je heel erg mis"
Officieel heeft ze er dan 1 teveel.quote:
Zeg Sonique, Welke streams gebruik jij? Die zoek ik ook namelijk.... met die gele kadertjes.... heb je een link?quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Lopen jouw streams zo erg achter?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
Wil je niet van die moeilijke vragen stellen na 17:00 uur?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
u r kidding mequote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Wel, ze zijn van mij namelijk :pquote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Zeg Sonique, Welke streams gebruik jij? Die zoek ik ook namelijk.... met die gele kadertjes.... heb je een link?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lopen jouw streams zo erg achter?![]()
ahhh mooiquote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wel, ze zijn van mij namelijk :p
http://members.chello.nl/ptbuys/
Als Mies weggaat is Semih ook zo pleiten.quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Semih ziet het even niet meer zitten volgens mij. Hij is bang zijn vriendinnetje kwijt te raken.
[afbeelding]
Ik vind haar erg, maar hoop dat ze erin blijft, van mij mag Micheline of E10 eruit.quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde in de keuken "Ja zie je, ik sta in de weg he"![]()
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltjequote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef wolferl het volgende:
Haha, ik vind het niet erg dat Sabrina dat zegt.
Want hij heeft geen vriendin, en Sabrina weet niet beter of hij heeft er wel 1.
En als zij er achter komt dat hij geen vriendin heeft zijn de raapen gaar.
Heeft hij een vriendin verzonnen?quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltje![]()
Volgens E10 zelf zei hij: ik denk nie dat ze er bij is vanavond, want ze was er tegen toen ik zei dat ik aan BB meedeed.quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltje![]()
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tie t zelf maar gelooftquote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Volgens E10 zelf zei hij: ik denk nie dat ze er bij is vanavond, want ze was er tegen toen ik zei dat ik aan BB meedeed.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
hij stotterde als een malle toen er naar de verjaardig van zijn zogenaamde vriendin werd gevraagd
quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tie t zelf maar gelooft![]()
hij mog het niet over haar hebben had ze hem gezegdquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
hij stotterde als een malle toen er naar de verjaardig van zijn zogenaamde vriendin werd gevraagd
Ja dat doet tie altijd als het te heet onder zijn voeten wordt...quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
En dan moet Etiënne tegen Jeroen zeggen :"Doe alsof je mijn vriendin bent!" en dan zegt Jeroen :"Ja, tuurlijk man!"quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.
Verbazingwekkend dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit isquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |