Dat denk ik ook....en verwacht dat het niet zo snel wordt opgelostquote:Op maandag 11 september 2006 17:02 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs op de BB site zelf doen ze het niet. Dus flinke storing dit keer.
dan ga ik maar even in de tuin zitten met een boek.quote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook....en verwacht dat het niet zo snel wordt opgelost
auquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef arneaux het volgende:
Misschien is er wel een vliegtuig in het huis gevlogen..
tja kunnen we ook over speculerenquote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef gringoman het volgende:
En dat net op de avond van de eerste exit.grrrrrrrr![]()
Ik nog niet hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef n1ek het volgende:
ik heb weer beeld ;o
Er zit niets anders op, ik ga ook maar eens aardappelen schillenquote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef Sonique het volgende:
zucht, kom ik net thuis, denk ik ff lekker BB te kijken, doen de streams het niet...
Wat een gezeik...
Wat moet ik nu doen, eten koken ofzo?
Ik heb beelden van donker afrika bij nachtquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
Jup er is weer contact maar nog wél met een buffertje hier en daar
Maar is inmiddels weer vastquote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
1 stream doet het hier weer, Rik probeert nog wat van het haar van Hilde te maken
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteldquote:Op maandag 11 september 2006 17:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zit niets anders op, ik ga ook maar eens aardappelen schillen
klopt jammergenoeg, maar ik kijk op mn ene comp en ik tik op mn andere, toen ik invoer klikte viel me dat ook opquote:
Zeker. Moeten we die mensen ieder jaar herdenkenquote:
Hmmm, chinees...quote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef neferhone het volgende:
![]()
[..]
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteld![]()
Lijkt er meer op dat hij haar een facelift wil geven zo strak als hij dat haar naar achteren trekt.quote:Op maandag 11 september 2006 17:07 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
1 stream doet het hier weer, Rik probeert nog wat van het haar van Hilde te maken
Alle beetjes helpen... tochquote:Op maandag 11 september 2006 17:10 schreef enermid het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat hij haar een facelift wil geven zo strak als hij dat haar naar achteren trekt.
helaas???? ik krijg spontaan trek hierquote:Op maandag 11 september 2006 17:08 schreef neferhone het volgende:
![]()
[..]
wou ook wel aardappelen schillen maar helaas al chinees besteld![]()
Chinees is vies. Drek krijg je rat te eten ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
helaas???? ik krijg spontaan trek hier![]()
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Chinees is vies. Drek krijg je rat te eten ofzo.
Mentaal en fysiek zwaar? Half uurtje fietsen op zon workout fiets ofzo.quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
Gezien de beloftes, en de nakomingen daarvan, gok ik op pluisje blazen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Bridget heeft nog een grote verrassing voor de veertien Bewoners die mogen blijven.
De Bewoners krijgen vanavond te horen wat de nieuwe Weekopdracht wordt en hoe lang zij hier de tijd voor hebben. Het wordt fysiek en mentaal een zware taak. Mis het niet!
MEt zo'n hoofd is een halve meter maar een beetje...quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef enermid het volgende:
[..]
Noem je dat een beetje? hij trekt een halve meter vlees naar achteren toe.
Ja precies, ik verwacht er niet te veel vanquote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mentaal en fysiek zwaar? Half uurtje fietsen op zon workout fiets ofzo.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker. Moeten we die mensen ieder jaar herdenken
hahahhaah klassequote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
MEt zo'n hoofd is een halve meter maar een beetje...![]()
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Het is hond.quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....![]()
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdrachtquote:Op maandag 11 september 2006 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...
Inderdaad, en voor de mentale kwestie moet Hilde heel de tijd aanmoedigen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdracht
quote:Op maandag 11 september 2006 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zal nu wel al bepaald zijn dat Hilde er uit vliegt, want die trekt zo'n fysiek en mentaal zware opdracht natuurlijk niet...
Daar heb je bouwkranen en heftrucks voor.quote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
misschien moeten ze Hilde wel optillen, dat is wel een fysiek zware opdracht
quote:Op maandag 11 september 2006 17:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ook al is het hond, als het lekker is vreet ik alles....![]()
jupquote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Het zou verboden moeten worden.......................quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goedpersoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou."
maar moesten daarvoor de streams uit?quote:Op maandag 11 september 2006 17:12 schreef n1ek het volgende:
Talpa site:
Als de stream uit moeten, zie je het BB logo. Dit was gewoon een lekkere storing. Nu weer trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 17:20 schreef neferhone het volgende:
[..]
maar moesten daarvoor de streams uit?
Sabrina mist een chromosoom.quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina tegen Etienne: "Lieverdje... Wat iedereen ook zegt over je of denkt. Ik weet dat je een heel goed persoon bent. Echt zo'n lievie! Je vriendinnetje heeft geluk met jou. Je bent hartstikke leuk! Ik wet dat je erin blijft. Als dat niet zo is moet je maar denken dat ik je heel erg mis"
Officieel heeft ze er dan 1 teveel.quote:
Zeg Sonique, Welke streams gebruik jij? Die zoek ik ook namelijk.... met die gele kadertjes.... heb je een link?quote:Op maandag 11 september 2006 17:18 schreef Sonique het volgende:
De streams doen het bij mij gelukkig weer.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/11-9-2006-03.jpg]afbeelding][/URL]
Lopen jouw streams zo erg achter?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
Wil je niet van die moeilijke vragen stellen na 17:00 uur?quote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt de boodschap dat een brief in de Voorraadkamer ligt. Etiënne loopt er heen en ziet een brief met enkele geldzakjes liggen. Terug in de Zitkamer leest hij de brief voor. De genomineerde Bewoners moeten het geld uit hun kluisjes pakken en de helft ervan in een geldzakje stoppen. Het geldzakje moeten de Bewoners in de kleine koffer bewaren. Als ze het Huis moeten verlaten, mogen ze het zakje aan één van de andere Bewoners geven. Ze mogen alleen nog niet vertellen aan wie ze de helft van het geld willen geven. De genomineerden lopen hierop naar de kluisjes en beginnen te tellen. Hoeveel is de helft van 30.000 ook alweer?
u r kidding mequote:Op maandag 11 september 2006 17:23 schreef itsme het volgende:
Wel, ze zijn van mij namelijk :pquote:Op maandag 11 september 2006 17:24 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Zeg Sonique, Welke streams gebruik jij? Die zoek ik ook namelijk.... met die gele kadertjes.... heb je een link?
quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lopen jouw streams zo erg achter?![]()
ahhh mooiquote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wel, ze zijn van mij namelijk :p
http://members.chello.nl/ptbuys/
Als Mies weggaat is Semih ook zo pleiten.quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Semih ziet het even niet meer zitten volgens mij. Hij is bang zijn vriendinnetje kwijt te raken.
[afbeelding]
Ik vind haar erg, maar hoop dat ze erin blijft, van mij mag Micheline of E10 eruit.quote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde in de keuken "Ja zie je, ik sta in de weg he"![]()
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltjequote:Op maandag 11 september 2006 17:25 schreef wolferl het volgende:
Haha, ik vind het niet erg dat Sabrina dat zegt.
Want hij heeft geen vriendin, en Sabrina weet niet beter of hij heeft er wel 1.
En als zij er achter komt dat hij geen vriendin heeft zijn de raapen gaar.
Heeft hij een vriendin verzonnen?quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltje![]()
Volgens E10 zelf zei hij: ik denk nie dat ze er bij is vanavond, want ze was er tegen toen ik zei dat ik aan BB meedeed.quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
Hij had het er daarstraks toch ook over dat ie er wel vanuit ging dat als ie eruit moest zn beste vriend er wel zou staan, maar dus niks over zijn denkbeeldige mokkeltje![]()
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.quote:Op maandag 11 september 2006 17:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tie t zelf maar gelooftquote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Volgens E10 zelf zei hij: ik denk nie dat ze er bij is vanavond, want ze was er tegen toen ik zei dat ik aan BB meedeed.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
hij stotterde als een malle toen er naar de verjaardig van zijn zogenaamde vriendin werd gevraagd
quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
als tie t zelf maar gelooft![]()
hij mog het niet over haar hebben had ze hem gezegdquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
hij stotterde als een malle toen er naar de verjaardig van zijn zogenaamde vriendin werd gevraagd
Ja dat doet tie altijd als het te heet onder zijn voeten wordt...quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef n1ek het volgende:
En dan moet Etiënne tegen Jeroen zeggen :"Doe alsof je mijn vriendin bent!" en dan zegt Jeroen :"Ja, tuurlijk man!"quote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.
Verbazingwekkend dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit isquote:Op maandag 11 september 2006 17:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Marcel zegt van, Etienne heeft geen vriendin. Een slappe lul dus.
Kruip jij eens effe lekker in E10's kont wil je, jij verdidigt dit stuk vuil alsof het jou vriendje is.quote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazingwekken dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit is
Dan ben ik wel hééél benieuwd wat voor kamper/hoer/slet/mokkel/gedrocht het is...quote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazingwekken dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit is
quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kruip jij eens effe lekker in E10's kont wil je, jij verdidigt dit stuk vuil alsof het jou vriendje is.
Ben jij soms zijn vriendin, ben je nou de 12de 13de of de 14de jarig?
Toch is het vreemd dat die vriendin pas ter sprake kwam toen hij door begon te krijgen dat Sabrina 'm als maatje zag en meer niet.quote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit is
hij zal best een vlam hebben, maar ik heb niet de indruk dat hij wat dan ook maar om haar geeft.quote:Op maandag 11 september 2006 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat niemand er gewoon rekening mee houdt dat hij WEL een vriendin heeft. Waarom zou hij daar ook in godsnaam over liegen. Ik denk dat hij dus inderdaad een vriendin heeft, maar dat is allemaal nog heel pril. Hij kent haar nog maar een paar weken geloof ik. Onvoorstelbaar dat iedereen hier roept dat hij geen vriendin heeft alsof het een feit is
Na 8 woorden ben ik gestopt met lezen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kruip jij eens effe lekker in E10's kont wil je, jij verdidigt dit stuk vuil alsof het jou vriendje is.
Mischien zijn buurmeisje van 8. Dat die ooit eens over de schutting riep dat ze Etienne als haar buurvriendje zag staan.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Dan ben ik wel hééél benieuwd wat voor kamper/hoer/slet/mokkel/gedrocht het is...![]()
Doe normaal.quote:Op maandag 11 september 2006 17:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Is vrij goed te verklaren. De verhouding met dat meisje is nog niet heel erg serieus, dus als er een kans in zat dat het met Sabrina iets zou worden, had hij niets gezegd. Toen bleek dat dat niet zo was, heeft hij het verteld.quote:Op maandag 11 september 2006 17:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat die vriendin pas ter sprake kwam toen hij door begon te krijgen dat Sabrina 'm als maatje zag en meer niet.
gelukkig welquote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef BONG4002 het volgende:
Er is nu trouwens weer een redelijke streamconnectie
pijnlijkquote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is vrij goed te verklaren. De verhouding met dat meisje is nog niet heel erg serieus, dus als er een kans in zat dat het met Sabrina iets zou worden, had hij niets gezegd. Toen bleek dat dat niet zo was, heeft hij het verteld.
yo het kind is 19quote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is vrij goed te verklaren. De verhouding met dat meisje is nog niet heel erg serieus, dus als er een kans in zat dat het met Sabrina iets zou worden, had hij niets gezegd. Toen bleek dat dat niet zo was, heeft hij het verteld.
Dus is hij niet verliefd op dat meisje.quote:Op maandag 11 september 2006 17:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
playert he...quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dus is hij niet verliefd op dat meisje.
Ik heb het idee dat hij met álle meisjes zo omgaat.![]()
damn bong spreekt waar.quote:Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef BONG4002 het volgende:
En weer down....
quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
ja en dan marcel weg graagquote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef yellowfirst het volgende:
Ruim 16000 mensen gestemd op de Talpa site: 69 % zegt dat Mich moet blijven...gelukkig maar![]()
Viel te verwachten als je Micheline afzet tegen die andere drie.quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef yellowfirst het volgende:
Ruim 16000 mensen gestemd op de Talpa site: 69 % zegt dat Mich moet blijven...gelukkig maar![]()
denk het ookquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Viel te verwachten als je Micheline afzet tegen die andere drie.![]()
Ik vind haar persoonlijk enorm nietszeggend, al kan ik me voorstellen dat veel mannen daar anders over denken.![]()
quote:
sommige jongens gaan echt zo met meisjes om (ken er zelf 1 en die heeft al 4 jaar een vriendin), maar in het huis is het natuurlijk anders dan in de normale wereld waar wij nu in leven.quote:Op maandag 11 september 2006 17:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 17:42 schreef GeerenGoor het volgende:
Oke stel dat hij een vriendin heeft, is het wel dan één van de "zwakkere" meisjes...![]()
Zolang ze d'r mond dichthoudt mag ze blijven, maar voor mij hoeft dát ook niet eens!quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind haar persoonlijk enorm nietszeggend, al kan ik me voorstellen dat veel mannen daar anders over denken.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
dit hang je toch niet aan de grote klok ofzo![]()
Yep, hier gedraagt 'ie zich als een lovesick puppy.quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef intoyou het volgende:
[..]
sommige jongens gaan echt zo met meisjes om (ken er zelf 1 en die heeft al 4 jaar een vriendin), maar in het huis is het natuurlijk anders dan in de normale wereld waar wij nu in leven.
het zal wel iets anders zijn maar karakter en hormonen blijven karakter en hormonenquote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef intoyou het volgende:
[..]
sommige jongens gaan echt zo met meisjes om (ken er zelf 1 en die heeft al 4 jaar een vriendin), maar in het huis is het natuurlijk anders dan in de normale wereld waar wij nu in leven.
Michelline is gewoon tja. Wel intelligent maar een beetje nietszeggend.quote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind haar een echte lieverd, dus van mij mag ze de finale inquote:Op maandag 11 september 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hilde :"Ja, ik dacht het al wel hoor. Het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk."quote:Op maandag 11 september 2006 17:52 schreef CartWOman het volgende:
Nu ik Hilde hoor wil ik zóooooo graag die kop zien als ze hoort dat ze moet vertrekken.![]()
Maar juist daarom moet ze nog even blijven.
Ja... wat zal het in helmelsnaam zijn?quote:Op maandag 11 september 2006 17:53 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat dat 'niet aankomen' ding een klok is...
nee nog niet :-)quote:Op maandag 11 september 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Zijn de bewoners vanmiddag eigenlijk wel in de tuin geweest? Volgens mij niet.
Is het de warmste dag sinds weken, mogen ze niet naar buiten
ik dacht meer aan, "e10, ik wil me tandpasta terug"quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
muoch nieuw gebid en er is niet mis mee
![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 17:56 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht meer aan, "e10, ik wil me tandpasta terug"![]()
Fysiekquote:Op maandag 11 september 2006 17:55 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Ja... wat zal het in helmelsnaam zijn?![]()
Zo gaat het echt, hè?quote:Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hilde :"Ja, ik dacht het al wel hoor. Het maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk."
Ik denk Hilde, ik hoop Marcel.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo gaat het echt, hè?![]()
Nou, dan Marcel maar, valt er voor haar ook een bodem weg.![]()
Ik geloof sowieso dat Marcel moet vertrekken.
Jaaaaa, Marcel is saai, die moet eruit, Hilde ergert en wij ergeren ons, dus moet ze erin blijvenquote:Op maandag 11 september 2006 17:52 schreef CartWOman het volgende:
Nu ik Hilde hoor wil ik zóooooo graag die kop zien als ze hoort dat ze moet vertrekken.![]()
Maar juist daarom moet ze nog even blijven.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef n1ek het volgende:
Ik denk dat Hilde dr uit moet en dat de weekopdracht dan is dat ze haar over de tuinmuur moeten jonassen, ze mogen niet voor niets niet in de tuin
quote:Op maandag 11 september 2006 17:58 schreef n1ek het volgende:
Ik denk dat Hilde dr uit moet en dat de weekopdracht dan is dat ze haar over de tuinmuur moeten jonassen, ze mogen niet voor niets niet in de tuin
tot nu toe is hij vrij leeg heeft niet echt inbreng, wat hij wel probeert maar niet over komt. dus exitquote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zo gaat het echt, hè?![]()
dr staat een grappige nieuwe fake van peterV, daarmee trekt ze het welquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef GeerenGoor het volgende:
Het wordt een fysiek en mentaal een zware taak de opdracht.
Als Hilde in blijft kan ze natuurlijk nie meedoen.... lekkar dan weer...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef CartWOman het volgende:
Goh, Egbert is er ook nog.
Met het regelboek op bed, volgens mij slaapt 'ie daarmee onder z'n kussen.
Das de mannenpap van Etiënne.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Eten ze Penne Carbonara? Het lijkt wel witte soep wat Marlies over de pasta gooit...![]()
Of trekken ze de fietsen weer uit de kelder?quote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef Inca het volgende:
![]()
![]()
Ik moet nog eten.quote:
Whoeiquote:Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef Inca het volgende:
![]()
![]()
Okay. Vrouwenbeslag.quote:
Ze moest eens weten....quote:Op maandag 11 september 2006 17:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Sabrina tegen e10 "wat mensen ook zeggen of denken, jij bent echt een heel goed persoon hoooooooor, echt een lieffie"![]()
quote:
heb ze dan welvoor elkaar gekregen, dus;zo slecht doet ze het nietquote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Hilde toen ze begonnen met eten "wat een luxe weer" zou ik ook denken als ik morgen ineens 14 slaven minder heb die alles voor me deden, terwijl ik mn magnetronmaaltijdje naar binnenwerk![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 18:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Hilde over geen tuin: 'Graftombe...' Denk hier haar verongelijkte kop bij.
Zou goed kunnen dat Sabrina al erg vaak naar foute mannen is toegetrokken, met haar naïeve karakter.quote:Op maandag 11 september 2006 18:10 schreef riri het volgende:
[..]
Ze moest eens weten....
In het verleden zijn er blijkbaar toch wel erg veel problemen geweest met Sabrina,gisteren had Monique het even kort daar over met Tijn,ze zei letterlijk "Je moest eens weten"
Tijn had het erover dat Sabrina volwassen is en moeder van een kind en dat Monique haar niet voortdurend in bescherming moest nemen.
Wat Monique bedoelde met "Je moest eens weten" is dus iets wat we nog niet weten.
Blijkbaar neemt Monique veel verantwoordelijkheid op zich wat Sabrina betreft,lijk me niet goed voor Monique want je kon duidelijk uit haar uitspraak gisteren opmaken dat dat al heel lang zo is.
Dus een relatie met Etienne lijkt me nou niet de allerbeste optie voor Sabrina,de jongen leeft buiten het BBhuis toch een typisch leventje heb ik het idee.
Weer extra zorg voor Monique erbij....
Zeker weten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat Sabrina al erg vaak naar foute mannen is toegetrokken, met haar naïeve karakter.
...quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij eet en kauwt Micheline met haar bakkes open![]()
Het was ook meer een fopje.quote:Op maandag 11 september 2006 18:11 schreef neferhone het volgende:
[..]
weet niet wat jij gewend bent
lijkt me niet goed
![]()
![]()
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef Jappie het volgende:
Volgens mij eet en kauwt Micheline met haar bakkes open![]()
Ik kan er niets aan doen....ik weet dat half nederland zo eet maar ik vind het me toch een smerige gewoonte...quote:
Lovenswaardig inderdaad, maar kan ze niet eeuwig blijven doen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik vind het toch wel netjes van Mo dat ze haar zusje beschermd tegen dat soort mensen.![]()
gelijk heb jequote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen....ik weet dat half nederland zo eet maar ik vind het me toch een smerige gewoonte...![]()
![]()
Pfhew...gelukkig ...er zijn dus meer mensen die daar echt niet tegen kunnen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.
Zolang Sabje dat blijft houden stopt Mo ook nie.quote:Op maandag 11 september 2006 18:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lovenswaardig inderdaad, maar kan ze niet eeuwig blijven doen.
daar ook bij mij...quote:Op maandag 11 september 2006 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Streams zitten vast hier.
Zou de regie daarom nu express de beelden hebben laten stilstaanquote:
Jij zou de ronde tafel opzoeken. Ronde Tafel krijgt nu een andere betekenis sinds Lancelot trouwens.quote:Op maandag 11 september 2006 18:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zag ik ook. Daar zou ik dus nooit naast of voor willen zitten.
Het is nu wel lache geweest zeg met de streams.quote:Op maandag 11 september 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou de regie daarom nu express de beelden hebben laten stilstaanLijkt wel een beetje op tita-tovenaar
Ja...maar denk dat dat voor Mo ook heel zwaar is,in het gesprek met Tijn was dat toch wel erg duidelijk te merken.quote:Op maandag 11 september 2006 18:16 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik vind het toch wel netjes van Mo dat ze haar zusje beschermd tegen dat soort mensen.![]()
Ja tuurlijk. Op een gegeven moment is het basta.quote:Op maandag 11 september 2006 18:25 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...maar denk dat dat voor Mo ook heel zwaar is,in het gesprek met Tijn was dat toch wel erg duidelijk te merken.
Kan dus wel tof zijn van Monique maar ook heel zwaar,wat ze gisteren ook nog zei tegen Tijn was dat ze voordat ze het BBhuis ingingen eigenlijk een beetje Sabrina haar zaakjes alleen had laten opknappen omdat ze dat niet meer voor Sabrina wilde doen,blijkbaar heeft ze er dus ook heel erg genoeg van steeds die beschermende rol op zich te nemen.
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?quote:Op maandag 11 september 2006 17:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee al klaar...gelukkig...quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?
ohh, sorry, zal niet meer gebeuren, ja hoor ze hebben een pastavariant op was heeeeeerlijkquote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke grapjas is hier foto's van mij aan het plaatsen...hahaah...hebben ze al gegeten of moeten ze nog?
Doe s niet zo onzeker.quote:Op maandag 11 september 2006 18:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk iets bedenken wat ik mijn maag kan vullen...quote:Op maandag 11 september 2006 18:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ohh, sorry, zal niet meer gebeuren, ja hoor ze hebben een pastavariant op was heeeeeerlijk![]()
Het is zo erg dat ik het inmiddels niet meer grappig kan vinden, eerder meelijwekkend.quote:Op maandag 11 september 2006 18:33 schreef Jappie het volgende:
Sabrina: "dus je kan een goeie holpunter geven"
Waar haalt ze die debiele teksten toch vandaan.![]()
ja moet hij net zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef itsme het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Got fok doet weer raar
en etienne zingt sletje tegen sabine
hij is echt respectloos naar vrouwen toe, weer een indicator dat ie nog nooit een echte relatie heeft gehadquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef itsme het volgende:
The requested URL /forum/120 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.54 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-16 Server at forum.fok.nl Port 80
Got fok doet weer raar
en etienne zingt sletje tegen sabine
heb ik ff bij stream verslagen gezetquote:Op maandag 11 september 2006 18:37 schreef neferhone het volgende:
"Je moet niet lelijk tegen me doen", vindt Sabrina. ...KNIP...tsssssssssssssssss
Rik is weer op zijn Rik's...quote:Op maandag 11 september 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik ff bij stream verslagen gezet
wat ziet rik er weer mooi uit....uche uche
ik zou bijna zeggen gelukkig staan me streams weer vast...Hij heb toch geen jurk aan ofzo?quote:Op maandag 11 september 2006 18:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heb ik ff bij stream verslagen gezet
wat ziet rik er weer mooi uit....uche uche
...haha...die van mij staan ook weer vast....was net een beeld dat hij een hap nam...hahah ( ik heb soms het idee dat het een zwerver is)quote:Op maandag 11 september 2006 18:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen gelukkig staan me streams weer vast...Hij heb toch geen jurk aan ofzo?![]()
Sabrina is wel dom blond, maar geen snol.quote:Op maandag 11 september 2006 19:07 schreef MadMaster het volgende:
Sabrina tegenTijn: Jij dacht ook dat ik een domme blonde snol was, nou, dat ben ik dus ook niet...
Moet jij je username niet veranderen?quote:
hoe doe je dat, kwil de mijne ook anders eigenlijkquote:Op maandag 11 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet jij je username niet veranderen?.
Ja, ze zijn uit elkaar.quote:Op maandag 11 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet jij je username niet veranderen?.
Kan nie kiezen dus ik hou ze allebij..quote:Op maandag 11 september 2006 19:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, ze zijn uit elkaar.
Tis nu Geer of Goor.
Kan niet.quote:Op maandag 11 september 2006 19:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
hoe doe je dat, kwil de mijne ook anders eigenlijk
je vind m lief hequote:Op maandag 11 september 2006 19:22 schreef puntoortje het volgende:
wie volgt het nog een beetje en heeft E10 kunnen volgen.......ik denk zijn hotmail....of was het zijn pincode
ik ben gewoon nieuwsgiering....hihihquote:
naar zn msn....quote:Op maandag 11 september 2006 19:26 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben gewoon nieuwsgiering....hihih![]()
En dat mét voorkennis betreffende zn lul.quote:
Nopequote:Op maandag 11 september 2006 19:37 schreef remboy het volgende:
ligt de streams down of ligt dat weer aan mijn internet ?
Nee ligt niet aan je internet verbinding alles ligt plat nu.quote:Op maandag 11 september 2006 19:37 schreef remboy het volgende:
ligt de streams down of ligt dat weer aan mijn internet ?
We treffen het niet vanavondquote:Op maandag 11 september 2006 19:41 schreef arneaux het volgende:
Fok is ook lekker bezig. Sjongejonge zeg.
Kwalitatief uitermate teleurstellend. (volgens Egbert)quote:Op maandag 11 september 2006 19:43 schreef remboy het volgende:
oke gelukkig ,
Wel kut zo vlak voor de live uitzending.
Jep, hier hetzelfdequote:Op maandag 11 september 2006 19:45 schreef Marrije het volgende:
Ik zie niet eens een logo, gewoon zwart beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |