Stuur jij dan even een mailtje naar m.van.geel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:21 schreef jna het volgende:
[..]
Weten we meteen hoe die e-mail adressen in elkaar zitten bij Ajax![]()
Wat heeft dat met Ajax te maken dan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Y-A-EnoxpJ8
Dat ga ik ook is doen.
komop, dat kan gewoon niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Ajax niet wint van IK Start dan ben ik ten einde raad.
Anders ik wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef ub40_bboy het volgende:
Als Ajax niet wint van IK Start dan ben ik ten einde raad.
Ik wel. Doe mij nog maar een paar rondjes europa.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:23 schreef twi het volgende:
Zou er niet wakker om kunnen liggen inderdaad.
Idd, die cup voor net niet clubsquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Lekker boeiend. Zijn we meteen van dat flut toernooitje af, en kunnen we ons volledig gaan richten op het kampioenschap. Het is alweer te lang geleden!
Ajax dus.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Idd, die cup voor net niet clubs![]()
Dat herken ik wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Mis deze week toch echt compleet het gevoel van "we gaan Europees spelen", terwijl je er voor die tijd al weken naar uit leefde.
Ik wil geen drie jaar wachtenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, wonnen we een jaar of 14 terug ook niet eerst de UEFA Cup voordat de CL en de wereldbeker kwamen?
Hehe, ik denk ook zo af en toe: "Oja, ajax speelt donderdag"quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:43 schreef twi het volgende:
Mis deze week toch echt compleet het gevoel van "we gaan Europees spelen", terwijl je er voor die tijd al weken naar uit leefde.
Daarom, het is gewoon een horde die genomen moet worden naar échte successenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, wonnen we een jaar of 14 terug ook niet eerst de UEFA Cup voordat de CL en de wereldbeker kwamen?
Ik heb liever het kampioenschap in elk geval. Ik bedoel, de laatste UEFA Cup wonnen we na het verslaan van Orebro, Erfurt, Osasuna, AA Gent, Genoa en Torino. Ik weet niet eens meer wie het jaar voor Sevilla dat ding heeft gewonnen. Het is internationaal tijdelijk wat prestigieuzer, maar laat Ajax nou gewoon eerst een keertje maar die dubbele playoffs voor CL overslaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het is nog wel ff 20x prestigieuzer utieindelijk dan landskampioenworden van Nederland.
CSKA Moscowquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb liever het kampioenschap in elk geval. Ik bedoel, de laatste UEFA Cup wonnen we na het verslaan van Orebro, Erfurt, Osasuna, AA Gent, Genoa en Torino. Ik weet niet eens meer wie het jaar voor Sevilla dat ding heeft gewonnen. Het is internationaal tijdelijk wat prestigieuzer, maar laat Ajax nou gewoon eerst een keertje maar die dubbele playoffs voor CL overslaan.
Inderdaad. En nu maar proberen de UEFA Cup interessanter te maken met die poules-van-5-clubs-waar-je-1-keer-tegen-speelt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
Dat neem ik de UEFA wel kwalijk dat ze de UEFA cup zo verneukt hebben door de champions league zo vol te laten stromen met 2e rangs ploegen.
Eenschquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef PLAE@ het volgende:
Dat neem ik de UEFA wel kwalijk dat ze de UEFA cup zo verneukt hebben door de champions league zo vol te laten stromen met 2e rangs ploegen.
Wellicht, de kans dat je het wint is een stuk kleiner en het levert ook nog eens weinig op.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het is nog wel ff 20x prestigieuzer utieindelijk dan landskampioenworden van Nederland.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad. En nu maar proberen de UEFA Cup interessanter te maken met die poules-van-5-clubs-waar-je-1-keer-tegen-speelt.
Doe mij maar Spurs in de volgende rondequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik wel. Doe mij nog maar een paar rondjes europa.
Kampioen worden levert ook niets op hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wellicht, de kans dat je het wint is een stuk kleiner en het levert ook nog eens weinig op.
Ongeveer net zoveel, geloof ik. Plus de gegarandeerde miljoenen van de CL natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kampioen worden levert ook niets op hoor![]()
Klopt, hoe meer energie je alleen verspeelt aan die UEFA cup, waar de kans veel kleiner is dat je die wint, hoe kleiner je kansen kunnen worden op het kampioenschap.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kampioen worden levert ook niets op hoor![]()
RKC en Roda uit zijn ook bijna tripjes naar het buitenlandquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
Europese reisjes maken het seizoen leuk. Niet Ajax - RKC hoor![]()
Standard Luik of Club Bruggequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doe mij maar Spurs in de volgende ronde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |