abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 17:55:11 #176
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_41712551
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef _The_General_ het volgende:
En ik heb tientallen, zo niet honderden boeken gelezen over WOII en oa Pearl Harbor en ik kan je zeggen dat dat niet zo is.. En die boeken zijn 100x meer betrouwbaarder dan ene Alex Jones.
Opvallend feitje is wel dat de Amerikanen als eerste een mini-Japanse onderzee boot lieten zinken (voor Pearl Harbor). Voordat de eerste torpedo's vielen (van de eerste aanvalsgolf).
Maar goed PH was geen inside job. En Yahamoto zei het treffend, we hebben deze slag gewonnen maar we hebben nu wel een reus wakker gemaakt. Amerika had nooit verwacht dat ze betrokken zouden worden in de Japanse expansiedrift (wellicht ooit, maar zeker niet in zo'n vroeg stadium).
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 17:57:08 #177
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41712611
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Tja Sinds bart weg is, is het niet meer wat het geweest is qua idealen. Politiek gezien is BNN sinsdien 180 graden gedraaid.
Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.
pi_41712804
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.
Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 18:04:34 #179
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41712857
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.
En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNN
pi_41712910
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNN
Na, vind politiek sowieso niet bij de BNN-doelgroep horen. Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 18:08:01 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41712978
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.
pi_41713033
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder iets voor SBS6, die met de JFK aflevering van Peter R. De Vries wel vaker iets met complotten doen.
  Redactie Frontpage maandag 11 september 2006 @ 18:34:15 #183
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41713853
Je hoort niks over die andere complottheorie. Dat de Joden erachter zaten. Is ook een film van met de tagline: No Jews Died on the WTC Towers
pi_41714895
ik heb gisteren zembla gekeken over 9/11 en dat is nu eindelijk eens een genuanceerde met nagetrokken bronnen docu.

die zo`n beetje alles ontkracht kwa conspiracy op wtc 7 na (wat volgens een beroemde NLse explosieven expert wel opgeblazen was, en hij leek mij daar echt van overtuigd).

en daar vond ik het toch ook een beetje stinken, nu kan ik wel redenen bedenken waarom dat gebouw zou zijn opgeblazen, maar dan nog snap ik niet waarom en hoe.

en laten we het over 1 ding eens zijn bush en kornuiten hebben handig misbruik gemaakt van de situatie.

(meer daarover vandaag om 2100 in tegenlicht: het schimmenspel na 9/11)
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_41714911
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:

[..]

dat maakt het nog geen onzin de smurfen zijn wel 100 miljoen kleer gedownload.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 11 september 2006 @ 19:08:26 #186
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41714975
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Je hoort niks over die andere complottheorie. Dat de Joden erachter zaten. Is ook een film van met de tagline: No Jews Died on the WTC Towers
De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.

Deze theorie is vooral popiejopie in het de Arabische landen waar maar liefst 80-85% dit zien als een feit Mede mogelijk gemaakt door Hezbollah-tv
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41715052
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.

Deze theorie is vooral popiejopie in het de Arabische landen waar maar liefst 80-85% dit zien als een feit Mede mogelijk gemaakt door Hezbollah-tv
idd ze hebben die hezbollah journalist opgespoord en die zei ook dat het klinkklare onzin was
pi_41715464
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
"signalen van mogelijke dreiging" ??

In juli 2001 schreven de neo-cons zelf al over Osama die het plan had om op Amerikaanse bodem aan te vallen . Ook schreven zij over de slapende cellen in de VS.

Een paar maanden later rolden de waarschuwingen van minimaal 12 geheime diensten van verschillende landen binnen . Niet zo maar waarschuwingen maar zeer zeer concrete !!

Zij wisten vooraf al welk voordeel een grote aanslag voor hen zou hebben . Waarom zou men ingrijpen om iets dat in hun voordeel was te voorkomen ????

[ Bericht 5% gewijzigd door atmosphere1 op 11-09-2006 23:37:29 ]
pi_41716299
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef squealmaster het volgende:

[..]

Jesus Christus, wat doe jij veel moeite, om jouw blanke reet te beschermen !
Jongetje toch. Nou doe je het alweer.... Je doet de ene aanname na de andere zonder ook maar een flard bewijs.

Hoe kom je toch zo gefrustreerd cq. gefixeerd?
pi_41716433
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef atmosphere1 het volgende:
[quote]Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.

"signalen van mogelijke dreiging" ??

In juli 2001 schreven de neo-cons zelf al over Osama die het plan had om op Amerikaanse bodem aan te vallen . Ook schreven zij over de slapende cellen in de VS.

Een paar maanden later rolden de waarschuwingen van minimaal 12 geheime diensten van verschillende landen binnen . Niet zo maar waarschuwingen maar zeer zeer concrete !!

Zij wisten vooraf al welk voordeel een grote aanslag voor hen zou hebben . Waarom zou men ingrijpen om iets dat in hun voordeel was te voorkomen ????
Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!
  maandag 11 september 2006 @ 19:59:29 #191
89730 Drugshond
pi_41716569
Wat is dat voor een reclame dan?
  maandag 11 september 2006 @ 20:02:44 #193
89730 Drugshond
pi_41716633
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[knip]
Vergeet de Peak Oil lezing van Colin Campbell niet, "End of Suburbia". Een echte aanrader vol met ironische humor.
pi_41716824
Ik heb wel het idee dat de VS meer wisten en dat men heeft gecontroleerd wat er wel en wat er niet gebeurde. Maar meer ook niet.
  maandag 11 september 2006 @ 20:10:28 #195
89730 Drugshond
pi_41716902
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dat voor een reclame dan?
Nieuwszenders die eigenlijk een waarde oordeel durven te geven over een periode van de laatste 5 jr.
Vaak is het een actuele nieuwsbron/feit zonder veel reflectie.... maar de uitzending van Zembla gisteren was gewaagd (maar zeker nieuwswaardig). Je kunt simpelweg niet het feit negeren dat er op het internet een discussie is losgebarsten (die al een tijdje bestond). Maar die discussie is inmiddels zo volwassen geworden dat een gescreende samenvatting van deze reeks zich kan meten met een beetje gedegen veldonderzoek van diezelfde nieuwszenders. Hoe zou die explosieven expert hebben gereageerd als hij deze reeks + uitleg + foto's + links had gezien van WTC-7. Als hij meer bedenktijd had gehad kwam er een meer genuanceerdere mening dan alleen een pavlov reaktie dat e.e.a. lijkt op een controlled demolition.

Je mag rustig stellen dat de vele internet-sites (wel of geen onzin) over 09/11 niet meer underground maar een beetje mainstream is geworden. Vandaar de naam "Hamsteren" voor de info-verslaafden.
pi_41717976
Eeuh, hebben de mods The Manual for the Internet niet gelezen ofzo? Je moet met trolls niet in discussie gaan, dan kappen ze vanzelf.
pi_41718937
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef JohnDope het volgende:
deze docu is ook heel dik, duurt maar 7 minuten. Daar in laten ze zien waar je in het dagelijks leven allemaal symbolen van de vrijmetselaars en illuminatie tegen komt.
Met als klap op de vuurpijl op 4minuut17 dan zie je de paus met daar achter een omgekeerd kruis.

http://video.google.nl/videoplay?docid=2357448098911229950&q=illuminati
Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_41719033
quote:
Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef oheng het volgende:

[..]

Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!
Waar haal je dat in godsnaam vandaan dan ???

Je gooit mij gelijk in het conspiracy vak !
pi_41720067
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef Apropos het volgende:

[..]

Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.
Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inziet
er waren explosies dat ziet iedereen behalve mensen die dat niet willen inzien
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41720180
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inziet
er waren explosies dat ziet iedereen behalve mensen die dat niet willen inzien
Ik had nooit gedacht dat ik op een forum een grondige en oprechte hekel aan iemand kon krijgen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')