Opvallend feitje is wel dat de Amerikanen als eerste een mini-Japanse onderzee boot lieten zinken (voor Pearl Harbor). Voordat de eerste torpedo's vielen (van de eerste aanvalsgolf).quote:Op maandag 11 september 2006 17:11 schreef _The_General_ het volgende:
En ik heb tientallen, zo niet honderden boeken gelezen over WOII en oa Pearl Harbor en ik kan je zeggen dat dat niet zo is.. En die boeken zijn 100x meer betrouwbaarder dan ene Alex Jones.
Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.quote:Op maandag 11 september 2006 17:46 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tja Sinds bart weg is, is het niet meer wat het geweest is qua idealen. Politiek gezien is BNN sinsdien 180 graden gedraaid.
Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.quote:Op maandag 11 september 2006 17:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof Bart het beleid bepaalde toen hij nog leefde. BNN werd geleid door Gerard Timmer, die nu bij RTL zit.
En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNNquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook meer in een Teringtubbiepak dan wat anders.
Na, vind politiek sowieso niet bij de BNN-doelgroep horen. Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet herinneren dat BNN zich achter een politiek standpunt schaarde. Een docu als Loose Change past prima bij BNN
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.quote:Op maandag 11 september 2006 18:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die willen vooral gekke tv zien. Die liggen te slapen bij de zoveelste pseudoanalyse van instortende gebouwen.
Het lijkt me eerder iets voor SBS6, die met de JFK aflevering van Peter R. De Vries wel vaker iets met complotten doen.quote:Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.
dat maakt het nog geen onzin de smurfen zijn wel 100 miljoen kleer gedownload.quote:Op maandag 11 september 2006 18:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
LC is anders erg populair, tis niet voor niks 30 miljoen keer gedownload.
De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.quote:Op maandag 11 september 2006 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Je hoort niks over die andere complottheorie. Dat de Joden erachter zaten. Is ook een film van met de tagline: No Jews Died on the WTC Towers
idd ze hebben die hezbollah journalist opgespoord en die zei ook dat het klinkklare onzin wasquote:Op maandag 11 september 2006 19:08 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De tagline klopt al niet iig, ik wil niet eens de inhoud dan weten.
Deze theorie is vooral popiejopie in het de Arabische landen waar maar liefst 80-85% dit zien als een feitMede mogelijk gemaakt door Hezbollah-tv
![]()
"signalen van mogelijke dreiging" ??quote:Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
Jongetje toch. Nou doe je het alweer.... Je doet de ene aanname na de andere zonder ook maar een flard bewijs.quote:Op maandag 11 september 2006 16:57 schreef squealmaster het volgende:
[..]
Jesus Christus, wat doe jij veel moeite, om jouw blanke reet te beschermen !![]()
Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!quote:Op maandag 11 september 2006 19:23 schreef atmosphere1 het volgende:
[quote]Op maandag 11 september 2006 12:41 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat bush specifiek wist wat er zou gaan gebeuren. Ik denk eerder dat ze wel signalen van mogelijke dreigingen binnen kregen, maar die (blijkt dus achteraf: ) enorm hebben onderschat.
"signalen van mogelijke dreiging" ??
In juli 2001 schreven de neo-cons zelf al over Osama die het plan had om op Amerikaanse bodem aan te vallen . Ook schreven zij over de slapende cellen in de VS.
Een paar maanden later rolden de waarschuwingen van minimaal 12 geheime diensten van verschillende landen binnen . Niet zo maar waarschuwingen maar zeer zeer concrete !!
Zij wisten vooraf al welk voordeel een grote aanslag voor hen zou hebben . Waarom zou men ingrijpen om iets dat in hun voordeel was te voorkomen ????
Vergeet de Peak Oil lezing van Colin Campbell niet, "End of Suburbia". Een echte aanrader vol met ironische humor.quote:Op maandag 11 september 2006 12:35 schreef OpenYourMind het volgende:
[knip]
Nieuwszenders die eigenlijk een waarde oordeel durven te geven over een periode van de laatste 5 jr.quote:Op maandag 11 september 2006 20:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat is dat voor een reclame dan?
Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.quote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef JohnDope het volgende:
deze docu is ook heel dik, duurt maar 7 minuten. Daar in laten ze zien waar je in het dagelijks leven allemaal symbolen van de vrijmetselaars en illuminatie tegen komt.
Met als klap op de vuurpijl op 4minuut17 dan zie je de paus met daar achter een omgekeerd kruis.
http://video.google.nl/videoplay?docid=2357448098911229950&q=illuminati
Waar haal je dat in godsnaam vandaan dan ???quote:Op maandag 11 september 2006 19:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Jahaaa en de bouwbedrijven hadden er ook belang bij! Dus de bouwbedrijven hebben de aanslagen gepleegd!!!!! Geweldige conclusie kerel!!!!
Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inzietquote:Op maandag 11 september 2006 21:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Goed, ik neem mijn woorden terug; we zijn niet allemaal verstandiger dan Meki.
Ik had nooit gedacht dat ik op een forum een grondige en oprechte hekel aan iemand kon krijgen...quote:Op maandag 11 september 2006 21:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben hier bijna de enige die de waarheid wel inziet
er waren explosies dat ziet iedereen behalve mensen die dat niet willen inzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |