Dat komt me ook bekend voor ja! Ik heb inderdaad ook zoveel cd's legaal gekocht...quote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
+- 5000 euro over 10 jaar tijd aan aan CD's en DVD's.![]()
En die shit kan je nu gewoon downloaden voor noppie![]()
Dat is echt ergquote:Op maandag 11 september 2006 11:17 schreef Flibble het volgende:
Alle brieven die ik van mijn beste vriendin kreeg toen we nog op de basisschool zaten...![]()
WAAROM heb ik die weggegooid??
Nominatie voor de meest originele post in dit topicquote:Op maandag 11 september 2006 11:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
M'n boomerang.
Kan ik mij voorstellen. Toen mijn eerste boomerang klaar was, was het al donker. Ik wilde hem toch uitproberen en ik gooide hem volgens de instructies weg. Ik zag hem niet meer, maar na een seconde of 10 hoorde ik: 'chwa, chwa, chwa, CHWA'. Ik kon nog net duiken. Zo!quote:Op maandag 11 september 2006 11:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
M'n boomerang.
Oei, zonde!! Daar hebben wij ons laatst nog weer kapot om gelachen!quote:Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn cassettebandje van Bert & Ernie - In Een Uur De Wereld Rond![]()
Ik heb nog wel ergens het cassettebandje van Bert en Ernie vieren kerstfeest.quote:Op maandag 11 september 2006 11:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn cassettebandje van Bert & Ernie - In Een Uur De Wereld Rond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |