vandaag nopg 4 gehaald:quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
Welke titels heb je gekocht mschol?
Ik heb ooit eens 1 van de animatie delen gehuurd bij de videotheekquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:02 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben nu de belachelijk film "Spawn" aan het kijken
printserver is toch niet perse nodig, gewoon delen op een pc die altijd aanstaatquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:39 schreef Geqxon het volgende:
En waarom kost een wireless router + usb printerserver combinatie rond de 100 euro
Het ergste is dat ik het nog nodig heb ook. Al het spul rondom mij is allang afgeschreven
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4quote:Tot onze spijt is de DRS4-omgeving op dit moment niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens.
Mocht u vragen hebben dan kunt u deze per email stellen aan: xxxx
http://tweakers.net/nieuws/44586quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
Sjonge, het registratiesysteem van SIDN is een ramp
[..]
Of het is traag, of 't reageerd niet goed, of 't is gewoon down, en dat is al een aantal keren gekomen sindsdat men over is naar DRS 4
Ach, op Webwereld stond 't ook al.. Ben benieuwd wanneer (welke maand dus) 't echt gaat werken zonder een middag down te zijnquote:
Ja, dan blijkt zo'n aura helemaal niet handig te zijn hequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef mschol het volgende:
blijkt mijn hoofd te groot te zijn en de achtergrond te licht
joh?? ik haal daar altijd de max van me verbinding ..quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Speedtest.nl is een geweldig... slechte test.
dan is de site niet per definitie slecht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:49 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik volgens speedtest een max. downloadsnelheid van 190 kilobyte per seconde heb. Op 6mbit.
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:45 schreef mschol het volgende:
je hebt een 6 mbit verbinding en je haalt 7-8mbit, muwhaa vind ik niet echt slecht ofzo
http://www.nxs.nl/files/100mb.binquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 07:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
of Tiscali is heel aardig voor mij, of die test klopt niet....
zijn er andere sites of manieren om het te kunnen controleren wat je downloadsnelheid is?
En poas de 24e komt vanwege mijn VGAquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:54 schreef devzero het volgende:
speedtest.nl geeft hier ook alleen maar slechte resultaten. Dus het moet wel een slechte site zijn
En nu stel ik voor dat we 1 minuut stilte houden voor de nieuwe pc van godt die nog niet is aangekomen
Arme jongenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En poas de 24e komt vanwege mijn VGA![]()
Kennelijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Arme jongen
Een te exclusieve kaart uitgezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |