das waar exchange is idd ruimte verslindendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
AD vreet bijna niks joh thuis![]()
Dat draai je al ruim op 256mb![]()
De echte mem vreter van MS is exchange.
Daar mogens ze wel eens iets aan doen.![]()
Isa vind ik wel mee vallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
das waar exchange is idd ruimte verslindend
maar ISA server 2004 kan er trouwens ook wel wat van
Hahaha, thanks.quote:
altijdquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
Je vergeet ms sql en iis. En een (caching) nameserver? En er stond niet voor niets eenbij dat extra geheugen
Ik neem aan dat je overal een licentie voor hebt
Zondag gaan we niet halen met dit topic ben ik bangquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hahaha, thanks.
Zondag weer?
Word ik 18.
Ik heb er zin aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:24 schreef devzero het volgende:
Ach, 43 posts in 3 dagen? Je bent wel erg optimistisch.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:32 schreef devzero het volgende:
Barca? Barcelona?
quote:Oct 4 10:12:05 paulpc smartd[7463]: Device: /dev/sda, SMART Usage Attribute: 9 Power_On_Hours changed from 82 to 81
Yepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
Ik vind het ook gezeik.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef devzero het volgende:
Geen voetbal?Dan maar gewoon afzeggen, wat voor reden zou je anders hebben om naar Barcelona te gaan.
quote:
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenquote:Maar die komt ook al niet.![]()
...veel te drinken.![]()
Ik wilde wel eens een hartig woordje met hem wisselen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Tuurlijk komt die niet. Die is sinterklaas aan het helpenDat wordt dus veel drinken.
http://www.pixmania.nl/nl(...)-synchro-f8p01.html#quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:53 schreef DutchTrain het volgende:
Even een vraagje voor de gadgetfreaks.
Ik zag laatst ergens een apparaat met een 250V stekker aan de ene kant en een USB vrouwtje aan de andere kant, zodat je makkelijk je USB spulletjes op kan laden onderweg. Kostte een euro of vier.
Mijn vraag is... waar kan ik zo'n ding nu kopen, want alle voor de hand liggende winkels (Kruidvat, Blokker, Wibra en So Low) ben ik al langsgeweest, maar daar lagen ze niet (en vragen hoef je in dat soort winkels al helemaal niet te doen).
Help!
Die laatste dus inderdaad, want die is ook bruikbaar op 110Vquote:
Dat je Paul heet?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:53 schreef devzero het volgende:
Tof zeg. Ga je er nog een paar dagen vakantie aan vast knopen?
En nu in de categorie nuttige melding in logfiles
[..]
De feitjes die altijd wilde weten van je computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |