quote:Op maandag 11 september 2006 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Straks ligt mijn poes eruit!" riep Monique
correctie de dekens gingen net omhoog en toen zag ik een hand tussen haar benen ,wie zij hand het was weet ik nietquote:Op maandag 11 september 2006 03:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk niet dat er wat gebeurd is
mijn zegen hebben zequote:Op maandag 11 september 2006 03:45 schreef golfer het volgende:
Blond en blond nemen echt de hele boel in de maling, volgens mij.
Die hebben de grootste lol met het op stang jagen van de andere bewoners, met hun zogenaamde 'domme' uitspraken, maar intussen komen ze makkelijk heel ver.
Kwaad weggelopen, kreeg ruzie met zijn paquote:Op maandag 11 september 2006 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
waar is die dwerg? (E10)
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 03:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Je ziet sabrina denken, donderstraal een end uit me bed, NU!
Behalve Micheline mogen er alle genomineerden verder wel uit.quote:
ik zie dat anders, net zoals pa niet publiekelijk met hem in discussie wil gaan, zo wil zij de confrontatie die uit die afwijzing zal ontstaan vermijden dus zegt ze maar niksquote:Op maandag 11 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.
De zusjes zijn teasers, waarom anders die tietimplantatenquote:Op maandag 11 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.
Ach ja die titel heb je niet voor nietsquote:Op maandag 11 september 2006 04:02 schreef golfer het volgende:
en Micheline dan alleen er in blijven voor haar tieteuh
Die van Mo zijn niet om aan te zien en van Sabrina ook niet eigenlijk, maarja ik ben geen 19 meerquote:Op maandag 11 september 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
De zusjes zijn teasers, waarom anders die tietimplantaten![]()
Jajaja, maak een cap en leef je uit. Weg met die domme Vollendamse doosquote:Op maandag 11 september 2006 04:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve Micheline mogen er alle genomineerden verder wel uit.![]()
en Micheline dan alleen er in blijven voor haar tieteuh
Neh als ze hem echt weg wil is hij binnen 5 sec uit haar bed.quote:Op maandag 11 september 2006 04:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie dat anders, net zoals pa niet publiekelijk met hem in discussie wil gaan, zo wil zij de confrontatie die uit die afwijzing zal ontstaan vermijden dus zegt ze maar niks
Dank je voor deze verbastering van Wotterdamquote:Op maandag 11 september 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jajaja, maak een cap en leef je uit. Weg met die domme Vollendamse doos![]()
Ik ook niet, maar zo'n ouwe kop als Mon heb ik zeker nietquote:Op maandag 11 september 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die van Mo zijn niet om aan te zien en van Sabrina ook niet eigenlijk, maarja ik ben geen 19 meer![]()
let op mijn woorden die word er vanavond nog uitgetrapt, hij is echt bezig alsof dit zijn laatste kans is om in dr ondergoed te komen, en daar gaat ie echt wel over die lolgrens heen die jij bedoeltquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Neh als ze hem echt weg wil is hij binnen 5 sec uit haar bed.
Ze vinden het gewoon wel leuk. Beetje lol maken.
Wotterdam is heel wat beter dan Jansmitteredamquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je voor deze verbastering van Wotterdam![]()
Dan heeft Mo de verkeerde creme'tjes gebruiktquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo'n ouwe kop als Mon heb ik zeker niet![]()
Nou Jan Smit is wel grappig en Toto ook tuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wotterdam is heel wat beter dan Jansmitteredam![]()
toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in mijn biertjequote:Op maandag 11 september 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
De meiden lopen E-10 uit te dagen om zijn geheim te vertellen:
Geef het maar toe, je hebt seks gehad met een jongen, vragen ze.![]()
E10 is GEEN homo, dat is wel zekerquote:Op maandag 11 september 2006 04:14 schreef latevogel het volgende:
[..]
toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in mijn biertje![]()
Een Kat (E10) in het nauw maakt rare sprongen, wat is hij aan het verbergenquote:Op maandag 11 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
E10 is GEEN homo, dat is wel zeker![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 04:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Zeg eens eerlijk Etienne. Wij zijn het maar"
"Ja zeg het maar in Saar der oortje"quote:
Hij verbergt niks, hij is geil. Kom op man, u is van het mannelijk geslacht tochquote:Op maandag 11 september 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een Kat (sub)E10(/sub) in het nauw maakt rare sprongen, wat is hij aan het verbergen![]()
Mo en Tijn zijn aan het vunzen!quote:Op maandag 11 september 2006 04:24 schreef Coraatje het volgende:
ik weet nie meer wat daar allemaal gebeurd onder die dekens
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.quote:Op maandag 11 september 2006 04:26 schreef Coraatje het volgende:
monique zegt nou ben ik afgeleid volgens mij gebeurd er meer in dat bedje dan wij zien denken en horen
homewrecker?quote:Op maandag 11 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.![]()
Nou, van wat ik zag was Monique degene die Tijn steeds vastpakte in bed. BB5 was van de bevalling, BB6 van de scheidingquote:Op maandag 11 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.![]()
Dat zit er dik in. Dit gaat nooit lang meer goed.quote:Op maandag 11 september 2006 04:29 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Nou, van wat ik zag was Monique degene die Tijn steeds vastpakte in bed. BB5 was van de bevalling, BB6 van de scheiding![]()
En dat ging hij niet doen vertelde hij eerderquote:Op maandag 11 september 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij verbergt niks, hij is geil. Kom op man, u is van het mannelijk geslacht tochHij wil haar palen, zij loopt te teasen, dus gaat het nooit gebeuren. Want zij wil het niet, zij wil alleen aandacht. Hij wil palen. Heel duidelijk
![]()
Hij zegt wel meerquote:Op maandag 11 september 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dat ging hij niet doen vertelde hij eerder![]()
scherp !quote:Op maandag 11 september 2006 04:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
sabrina tegen e10 "ik ben vrijgezel dankzij jou"![]()
strak plan welterusten mensenquote:Op maandag 11 september 2006 04:33 schreef Bluezz het volgende:
Alles wat E10 zegt is niet alleen gewoon fout, maar ook nog zo ongelofelijk vrouwonvriendelijk, incluis de petsen op billen etc
Ik ga echt zo naar bed, gaan jullie mee?
ga vliegen joh!quote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
Tijn is degene die het stopt! Mo is echt verliefd.
Verliefd is een groot woord. Ze vind het wel leuk. Toen hij net al uit bed wilde stappen stak ze haar been even vlug uit.quote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
ja dit krijgt nog wel een staartjequote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina speelt met E10, Monique lijkt echt verliefd. Sabrina wil nu ook niet meer met E10 in bed liggen.quote:
Doe jij dat nooit?quote:Op maandag 11 september 2006 04:37 schreef Coraatje het volgende:
etienne is echt vies vrouw onvriendelijk en bleh bleh manntje dat doe je toch niet een oskar bij eeen vrouw tussen der benen douwen
ik zit me laatste peukie te doen maar iddquote:Op maandag 11 september 2006 04:38 schreef Dropkick het volgende:
Sabrina:E10 waarom zit je nou je dekentje voor je piemeltje te houden?
Daar ben ik niet zeker van! Ze was de afgelopen dagen ook vaak heel triest en ik weet vrij zeker dat dat vanwege Tijn was.quote:Op maandag 11 september 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
Zal wel mee vallen met Monique denk ik
Wij niet hoor, je zussie ook niet hoor.quote:
sabrina "is dat alles"quote:
Ik heb vooral medelijden met hem, hier kan nooits iets goeds van komen.quote:Op maandag 11 september 2006 04:42 schreef Coraatje het volgende:
die tijn ow ik heb een zwak voor verliefde mannen kan der niks aan doen die blik in hun ogen dan
Deze?quote:Op maandag 11 september 2006 04:42 schreef Coraatje het volgende:
die tijn ow ik heb een zwak voor verliefde mannen kan der niks aan doen die blik in hun ogen dan
quote:Op maandag 11 september 2006 04:43 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
sabrina "is dat alles"
e10 "ik snap er niks van, normaal is ie echt tien keer zo groot"![]()
misschien is het wel medelijden maar ik vind hem zooo lief nuquote:Op maandag 11 september 2006 04:43 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik heb vooral medelijden met hem, hier kan nooits iets goeds van komen.![]()
oh die heb ik echt niet gezien, maar het schoot me meteen te binnen toen ik die cap zagquote:Op maandag 11 september 2006 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jaja, bij de fakes lees:echt staat een heel ander plaatje
toch denk ik dat ze daar door e10 ligtquote:Op maandag 11 september 2006 04:50 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En hop Mo duikt erbij
Wachten tot de zon opkomt? Of iets anders
Even de maten wat aanpassen 580x435 pixelsquote:Op maandag 11 september 2006 04:50 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En hop Mo duikt erbij
Als er nou geen camera's waren...quote:Op maandag 11 september 2006 04:50 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
En hop Mo duikt erbij
mo en etienne?quote:Op maandag 11 september 2006 04:52 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
toch denk ik dat ze daar door e10 ligt
ok trusten
jah dan had het er heel anders uitgezienquote:Op maandag 11 september 2006 04:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als er nou geen camera's waren...
Bij een getrouwde vrouw met kids loop je geen blauwtje. Tenminste dat gaat hier niet op. Het is alleen de vraag of Monique niet over haar grenzen zal gaan.quote:
Bij Tijn groeit er iets (lichamelijk) En dacht van zo die heb ikquote:Op maandag 11 september 2006 04:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou ze duikt er zelf iedere keer bij kweet niet hoe blauw het dan is
Ze duikt bijna in hem.quote:Op maandag 11 september 2006 05:02 schreef Coraatje het volgende:
en hup ze duikt er weer bij
Tijn liep zelf weg toen er iets teveel geklooid werd onder het dekbed. Hij wil heel graag met Mo, maar hij weet dat het niet kan.quote:Op maandag 11 september 2006 05:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Bij Tijn groeit er iets (lichamelijk) En dacht van zo die heb ik
Helaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Hulde voor de meisjes![]()
Ik denk niet dat Sabrina verliefd is.quote:Op maandag 11 september 2006 05:04 schreef Coraatje het volgende:
sabrina wil gewoon horen dat etienne verliefd is en dan geeft ze denk ook toe
Met succes.quote:Op maandag 11 september 2006 05:05 schreef BorTheWolf het volgende:
E10 voert z'n hard to get act op !
Omdat sabrina niet door z'n acts kan heen prikken.quote:
Ik denk dat Monique vroeger net zo was. Die waren dolgelukkig met wat aandacht en hadden vroeg een vaste relatie en waren vrij snel zwanger. (beetje kort door de bocht maar het is al laat) Het enige verschil is dat Monique het wat meer getroffen heeft met haar man.quote:Op maandag 11 september 2006 05:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Omdat sabrina niet door z'n acts kan heen prikken.
het ik heb niet geleefd /gefladderd/geflirts/gespeeld gevoelquote:Op maandag 11 september 2006 05:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk dat Monique vroeger net zo was. Die waren dolgelukkig met wat aandacht en hadden vroeg een vaste relatie en waren vrij snel zwanger. (beetje kort door de bocht maar het is al laat) Het enige verschil is dat Monique het wat meer getroffen heeft met haar man.
Ik heb ook vaak het idee als ik naar Monique kijkt dat ze nu pas merkt wat ze allemaal gemist heeft. (mbt Tijn)
Dat bedoel ik precies.quote:Op maandag 11 september 2006 05:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het ik heb niet geleefd /gefladderd/geflirts/gespeeld gevoel
ik denk dat je allemaal in meerder of mindere maten een keer dat moment krijgt in je relatie ,zeker als het een van je eerts relaties'is geweest (ik heb het zelf ook)quote:Op maandag 11 september 2006 05:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat bedoel ik precies.
Ze zijn ook niet gewend om kerels te selecteren want bij de 1e de beste die ze aandacht schonk zijn ze gelijk blijven hangen.
dat is nou net niet wat ze wil horen ,maar ze weet dat hij verliefd op haar is ,en dat irriteert haar dat hij het niet EERLIJK tegen haar durft te zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
Als Etienne eerlijk is geeft ie gewoon toe dat hij haar het liefst wel zou naaien.![]()
Dat is toch zo duidelijk als wat, anders ga je niet sexueel getinde opmerkingen maken tegen je MAATJEquote:Op maandag 11 september 2006 05:20 schreef NorthernStar het volgende:
Als Etienne eerlijk is geeft ie gewoon toe dat hij haar het liefst wel zou naaien.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 11 september 2006 05:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat je allemaal in meerder of mindere maten een keer dat moment krijgt in je relatie ,zeker als het een van je eerts relaties'is geweest (ik heb het zelf ook)
Ze weet iig heus wel dat Etienne gelijk zou toehappen als ze hem de kans zou geven.quote:Op maandag 11 september 2006 05:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is nou net niet wat ze wil horen ,maar ze weet dat hij verliefd op haar is ,en dat irriteert haar dat hij het niet EERLIJK tegen haar durft te zeggen
of thuis op de bank in zwolle.quote:Op maandag 11 september 2006 05:26 schreef Dropkick het volgende:
Morgen zit E10 weer bij Milica
nee ik ga even giswerk doen ,de vader van haar dochter heeft de hele relatie bijna tegen haar GELOGEN ,met dat stukje liegen maak je een stukje vertrouwen kapot vertrouwen in die partner en ook in de mensheid ,daarom is het moeilijk te accepteren dat ze weet dat etienne liegt en ze hem de kans geeft 100x eerlijk te zijn en hij blijft liegenquote:Op maandag 11 september 2006 05:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ze weet iig heus wel dat Etienne gelijk zou toehappen als ze hem de kans zou geven.
Aan de andere kant moet zij haar grenzen natuurlijk niet af laten hangen van wat Etienne wel of niet voelt. Of ze laat hem toe in haar bed of niet. Dat is haar keus.
Klinkt wel logisch.quote:Op maandag 11 september 2006 05:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee ik ga even giswerk doen ,de vader van haar dochter heeft de hele relatie bijna tegen haar GELOGEN ,met dat stukje liegen maak je een stukje vertrouwen kapot vertrouwen in die partner en ook in de mensheid ,daarom is het moeilijk te accepteren dat ze weet dat etienne liegt en ze hem de kans geeft 100x eerlijk te zijn en hij blijft liegen
ik merk ook van me nichtjes die de leeftijd van etienne zijn dat die moeite hebben met het direct zeggen,omdat ze bang zij dat dingen veranderen ,en misschien veranderd het ook wel maar de onzekerheid en het gedraai maakt denk veel meer kapot dan het directe en weten van beide kanten wat je aan elkaar hebt en hoe je er mee om kan gaanquote:Op maandag 11 september 2006 05:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch.
Maar als je aan een pubertje vraagt (want dat is Etienne nog) of hij soms meer voelt of niet.... en hij weet dat er moreel van hem verwacht wordt dat het niet zo is... en dat ze meer afstand zal nemen als hij toegeeft dat hij wel lichamelijk tot haar is aangetrokken... wat verwacht je dan dat zo'n pubertje als antwoord gaat geven?
Natuurlijk zegt ie "Nee, ik voel verder niks voor je". Anders mag hij niet meer bij dr in bed liggen.
kortom etiennen kan niet jagenquote:Op maandag 11 september 2006 05:42 schreef dl3b het volgende:
Heel fijn allemaal, mannen zijn jagers, jonge mannen zijn onervaren jagers.
Vannacht heeft E10 laten blijken dat hij voorlopig nog niet uit de pubertijd is.
Sabrina is een rijpe vrouw van 27 die niets te zoeken heeft bij een jongen van 19.
quote:Op maandag 11 september 2006 05:45 schreef Coraatje het volgende:
[..]
kortom etiennen kan niet jagen
he ik ga me bedje opzoeken anders heb ik straks een echtscheiding vanwege etienne
Ja 100 procent.quote:Op maandag 11 september 2006 05:55 schreef Zeehond het volgende:
Hij zegt nu dat zijn vriendin de 13e jarig is en 21 is. Ik kan me herinneren dat hij eerder de 14e zei?
Ik heb een programmaatje gedownload dat heeft Gadwin Printscreen 3.5, dat laat je dat op de achtergrond lopen en dan hoef je alleen op het knopje printscreen te duwen om een cap te maken.quote:
hoe groot moeten de printscreens voor op forum?quote:Op maandag 11 september 2006 06:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik heb een programmaatje gedownload dat heeft Gadwin Printscreen 3.5, dat laat je dat op de achtergrond lopen en dan hoef je alleen op het knopje printscreen te duwen om een cap te maken.
je kunt ze zo groot maken als je zelf wil, maar voor op het forum is max breedte geloof ik 580quote:Op maandag 11 september 2006 08:36 schreef berney het volgende:
[..]
hoe groot moeten de printscreens voor op forum?
Omdat de tuin nu open isquote:Op maandag 11 september 2006 08:51 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze al zo vroeg op dan?
Schattig....? Weet je dat echt zeker?quote:Op maandag 11 september 2006 08:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind hem gewoon schattigmaar hij heeft wel zn bekkie bij zich.. dat is leuk
ja dat weet ik zekerquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Schattig....? Weet je dat echt zeker?
[afbeelding]
Zitten ze in de zonquote:
Goede vraagquote:Op maandag 11 september 2006 09:05 schreef cripplecrow het volgende:
waarom mogenze niet naar buiten wanneer ze willen dan?
beter een blauwtje lopen dan een groentje blijvenquote:Op maandag 11 september 2006 04:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bij een getrouwde vrouw met kids loop je geen blauwtje. Tenminste dat gaat hier niet op. Het is alleen de vraag of Monique niet over haar grenzen zal gaan.
Hey Hup FC Zwollequote:Op maandag 11 september 2006 09:28 schreef natronic het volgende:
[..]
beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
hildequote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef puntoortje het volgende:
ligt er iemand te knarsen????
kampersjakie kutfeest zul je bedoelen ja.quote:Op maandag 11 september 2006 10:35 schreef Sassefras het volgende:
slaapt iedereen nog dan? tja, was te verwachten na het "feestje"van gisterenavond?
waarmee?quote:Op maandag 11 september 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
Tijn gaat wel heel ver.
...maar mon laat het ook wel toe!...ze laat iig niet duidelijk merken dat ze het niet wilquote:Op maandag 11 september 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
Tijn gaat wel heel ver.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op maandag 11 september 2006 10:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...maar mon laat het ook wel toe!...ze laat iig niet duidelijk merken dat ze het niet wil
Dat is een ding van zeker is.quote:Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de man van Monique. Hij zal vanavond wel de vraag krijgen wat ie van dit alles vindt.
denk niet dat hij het leuk vind....ik zou het iig niet leuk vindenquote:Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de man van Monique. Hij zal vanavond wel de vraag krijgen wat ie van dit alles vindt.
Ik denk zelf dat het wel meevalt, ze hebben nog niet "gezoend", in zicht van camara(nog niet gezien tenminste)quote:Op maandag 11 september 2006 10:56 schreef schatje het volgende:
dat zullen er wel meer hebben....die waren gisteravond allemaal aan het zingen ( lees: gillen)quote:
ik ook , denk dat er een virus over Nederland waait.quote:Op maandag 11 september 2006 11:13 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ik heb ook keelpijn, en hoofdpijn...![]()
Dan breken ze minder snel open als ze langer staan te koken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef wolferl het volgende:
Wat een debiel
Jeroen: Een snufje zout in de pan water met gekookte eieren. Waarom weet ik niet.
Pfff hoe debiel kan je zien.
dat is inderdaad onzin. Als er wat zout in het water zit schijnen de eieren minder snel open te klappen. Wie dit verzonnen heeft weet ik ook niet.quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef wolferl het volgende:
Wat een onzin, volgens jeroen gaan de eieren die open klappen tijdens het koken het zout in het water opnemen.
Als E10 en de zusjes er niet bij zijn blijft er weinig spannends over.quote:Op maandag 11 september 2006 12:07 schreef patje30 het volgende:
[..]
dat wou ik nou ook net zeggen!!!
![]()
Ze breken even goed, maar het eiwit loopt in dat geval dan minder ver naar buiten uit.quote:Op maandag 11 september 2006 12:09 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
dat is inderdaad onzin. Als er wat zout in het water zit schijnen de eieren minder snel open te klappen. Wie dit verzonnen heeft weet ik ook niet.
saquote:Op maandag 11 september 2006 12:12 schreef wolferl het volgende:
Mo of Sa huilt
Ja dat klopt iddquote:Op maandag 11 september 2006 12:13 schreef Verida het volgende:
als een ei openbarst in de pan, loopt het eiwit er snel uit. Als er zout in hete water zit stolt heet rauwe (uit het ei lopende) eiwit sneller en blijft er dus meer in het schilletje en krijg je alleen een soort wit druppeltje gaar eiwit bij een barstje.
Blijf het stom vinden, je eieren knapen juist als ze te lang gekookt zijn.quote:Op maandag 11 september 2006 12:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze breken even goed, maar het eiwit loopt in dat geval dan minder ver naar buiten uit.
Ja, hij troost haar, maar inruil daarvoor wil hij sex.quote:Op maandag 11 september 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Etienne troost Sabrina
[afbeelding]
tijn heeft kleren aan, je bedoelt Rik, in zijn onderbroek.quote:Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef puntoortje het volgende:
kan iemand tijn kleren aan laten trekken......
o oeps ja sorry foutje....kan die 2 moeilijk uit elkaar houdenquote:Op maandag 11 september 2006 12:21 schreef Verida het volgende:
het is rik , tijn is allang aangekleed
Weten we allang, maar Jeroen had het over dat ze dan lekkerder zouden smaken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:23 schreef BorTheWolf het volgende:
offtopic:
ff over de eieren.
Als je zout in de pan doet , dan heb je kans dat de eieren minder snel breken. Door zout toe te voegen gaan de eieren een beetje drijven en maken ze minder snel contact met de bodem tijdens het koken en dus minder snel kapot gaan.
Tja dat is wel vaker met Jeroen z'n uitspraken !quote:Op maandag 11 september 2006 12:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Weten we allang, maar Jeroen had het over dat ze dan lekkerder zouden smaken.
Dat is dus bullshit.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op maandag 11 september 2006 12:25 schreef Verida het volgende:
offtopic nog 1 keertje dan, om eieren te laten drijven moet je een halve pot zout erin doen, het is de dode zee niet, eieren drijven zowiezo iets omdat er een luchtkamer in het ei zit.
de schil zekerquote:Op maandag 11 september 2006 12:26 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Maar JEROEN ZEI DAT ZE LEKKERDER GAAN SMAKEN.
bij mij maar 6....das gemeen...hihiihquote:Op maandag 11 september 2006 12:31 schreef itsme het volgende:
Wat is dat? een 12 pagina grote COS ! Wat gezellig.![]()
wtf.quote:Op maandag 11 september 2006 12:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bij mij maar 6....das gemeen...hihiih
denk dat er binnenkort weer een toevoeging voor de dikkevandale komt....hilde:luiquote:Op maandag 11 september 2006 12:47 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Heb ik vannacht die vieze gore chocolade weggewerkt, het was best lekker.
Hilde(zittend): Ik ga zo effe liggen.
Van ons of de bewoners?quote:Op maandag 11 september 2006 12:50 schreef cripplecrow het volgende:
eigenlijk vind ik het leukste aan BB de opmerkingen die hier geplaatst worden.
ach veel boeiends gebeurt er toch niet...quote:Op maandag 11 september 2006 12:53 schreef wolferl het volgende:
Godver. Druk ik op de verkeerde pagina om te Refreshen, de streamsite
Heb ik soms wel eens.
Dat heb ik juist met Hilde en E10. Kijk op de BB site, over hen wordt het meest gesproken.quote:Op maandag 11 september 2006 12:10 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Als E10 en de zusjes er niet bij zijn blijft er weinig spannends over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |