quote:Op maandag 11 september 2006 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Straks ligt mijn poes eruit!" riep Monique
correctie de dekens gingen net omhoog en toen zag ik een hand tussen haar benen ,wie zij hand het was weet ik nietquote:Op maandag 11 september 2006 03:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk niet dat er wat gebeurd is
mijn zegen hebben zequote:Op maandag 11 september 2006 03:45 schreef golfer het volgende:
Blond en blond nemen echt de hele boel in de maling, volgens mij.
Die hebben de grootste lol met het op stang jagen van de andere bewoners, met hun zogenaamde 'domme' uitspraken, maar intussen komen ze makkelijk heel ver.
Kwaad weggelopen, kreeg ruzie met zijn paquote:Op maandag 11 september 2006 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
waar is die dwerg? (E10)
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 03:53 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Je ziet sabrina denken, donderstraal een end uit me bed, NU!
Behalve Micheline mogen er alle genomineerden verder wel uit.quote:
ik zie dat anders, net zoals pa niet publiekelijk met hem in discussie wil gaan, zo wil zij de confrontatie die uit die afwijzing zal ontstaan vermijden dus zegt ze maar niksquote:Op maandag 11 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.
De zusjes zijn teasers, waarom anders die tietimplantatenquote:Op maandag 11 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze het echt vervelend vonden hadden Tijn en Etienne daar niet gelegen hoor.
Ach ja die titel heb je niet voor nietsquote:Op maandag 11 september 2006 04:02 schreef golfer het volgende:
en Micheline dan alleen er in blijven voor haar tieteuh
Die van Mo zijn niet om aan te zien en van Sabrina ook niet eigenlijk, maarja ik ben geen 19 meerquote:Op maandag 11 september 2006 04:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
De zusjes zijn teasers, waarom anders die tietimplantaten![]()
Jajaja, maak een cap en leef je uit. Weg met die domme Vollendamse doosquote:Op maandag 11 september 2006 04:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Behalve Micheline mogen er alle genomineerden verder wel uit.![]()
en Micheline dan alleen er in blijven voor haar tieteuh
Neh als ze hem echt weg wil is hij binnen 5 sec uit haar bed.quote:Op maandag 11 september 2006 04:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik zie dat anders, net zoals pa niet publiekelijk met hem in discussie wil gaan, zo wil zij de confrontatie die uit die afwijzing zal ontstaan vermijden dus zegt ze maar niks
Dank je voor deze verbastering van Wotterdamquote:Op maandag 11 september 2006 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jajaja, maak een cap en leef je uit. Weg met die domme Vollendamse doos![]()
Ik ook niet, maar zo'n ouwe kop als Mon heb ik zeker nietquote:Op maandag 11 september 2006 04:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die van Mo zijn niet om aan te zien en van Sabrina ook niet eigenlijk, maarja ik ben geen 19 meer![]()
let op mijn woorden die word er vanavond nog uitgetrapt, hij is echt bezig alsof dit zijn laatste kans is om in dr ondergoed te komen, en daar gaat ie echt wel over die lolgrens heen die jij bedoeltquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Neh als ze hem echt weg wil is hij binnen 5 sec uit haar bed.
Ze vinden het gewoon wel leuk. Beetje lol maken.
Wotterdam is heel wat beter dan Jansmitteredamquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dank je voor deze verbastering van Wotterdam![]()
Dan heeft Mo de verkeerde creme'tjes gebruiktquote:Op maandag 11 september 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zo'n ouwe kop als Mon heb ik zeker niet![]()
Nou Jan Smit is wel grappig en Toto ook tuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wotterdam is heel wat beter dan Jansmitteredam![]()
toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in mijn biertjequote:Op maandag 11 september 2006 04:10 schreef golfer het volgende:
De meiden lopen E-10 uit te dagen om zijn geheim te vertellen:
Geef het maar toe, je hebt seks gehad met een jongen, vragen ze.![]()
E10 is GEEN homo, dat is wel zekerquote:Op maandag 11 september 2006 04:14 schreef latevogel het volgende:
[..]
toen ik dat hoorde verslikte ik me ff in mijn biertje![]()
Een Kat (E10) in het nauw maakt rare sprongen, wat is hij aan het verbergenquote:Op maandag 11 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
E10 is GEEN homo, dat is wel zeker![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 04:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Zeg eens eerlijk Etienne. Wij zijn het maar"
"Ja zeg het maar in Saar der oortje"quote:
Hij verbergt niks, hij is geil. Kom op man, u is van het mannelijk geslacht tochquote:Op maandag 11 september 2006 04:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Een Kat (sub)E10(/sub) in het nauw maakt rare sprongen, wat is hij aan het verbergen![]()
Mo en Tijn zijn aan het vunzen!quote:Op maandag 11 september 2006 04:24 schreef Coraatje het volgende:
ik weet nie meer wat daar allemaal gebeurd onder die dekens
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.quote:Op maandag 11 september 2006 04:26 schreef Coraatje het volgende:
monique zegt nou ben ik afgeleid volgens mij gebeurd er meer in dat bedje dan wij zien denken en horen
homewrecker?quote:Op maandag 11 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.![]()
Nou, van wat ik zag was Monique degene die Tijn steeds vastpakte in bed. BB5 was van de bevalling, BB6 van de scheidingquote:Op maandag 11 september 2006 04:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wilde al bijna roepen dat Tijn een homewrecker is. Maar ik was nog niet zeker genoeg van me zaak.![]()
Dat zit er dik in. Dit gaat nooit lang meer goed.quote:Op maandag 11 september 2006 04:29 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Nou, van wat ik zag was Monique degene die Tijn steeds vastpakte in bed. BB5 was van de bevalling, BB6 van de scheiding![]()
En dat ging hij niet doen vertelde hij eerderquote:Op maandag 11 september 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij verbergt niks, hij is geil. Kom op man, u is van het mannelijk geslacht tochHij wil haar palen, zij loopt te teasen, dus gaat het nooit gebeuren. Want zij wil het niet, zij wil alleen aandacht. Hij wil palen. Heel duidelijk
![]()
Hij zegt wel meerquote:Op maandag 11 september 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En dat ging hij niet doen vertelde hij eerder![]()
scherp !quote:Op maandag 11 september 2006 04:32 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
sabrina tegen e10 "ik ben vrijgezel dankzij jou"![]()
strak plan welterusten mensenquote:Op maandag 11 september 2006 04:33 schreef Bluezz het volgende:
Alles wat E10 zegt is niet alleen gewoon fout, maar ook nog zo ongelofelijk vrouwonvriendelijk, incluis de petsen op billen etc
Ik ga echt zo naar bed, gaan jullie mee?
ga vliegen joh!quote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
Tijn is degene die het stopt! Mo is echt verliefd.
Verliefd is een groot woord. Ze vind het wel leuk. Toen hij net al uit bed wilde stappen stak ze haar been even vlug uit.quote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
ja dit krijgt nog wel een staartjequote:Op maandag 11 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
Sabrina speelt met E10, Monique lijkt echt verliefd. Sabrina wil nu ook niet meer met E10 in bed liggen.quote:
Doe jij dat nooit?quote:Op maandag 11 september 2006 04:37 schreef Coraatje het volgende:
etienne is echt vies vrouw onvriendelijk en bleh bleh manntje dat doe je toch niet een oskar bij eeen vrouw tussen der benen douwen
ik zit me laatste peukie te doen maar iddquote:Op maandag 11 september 2006 04:38 schreef Dropkick het volgende:
Sabrina:E10 waarom zit je nou je dekentje voor je piemeltje te houden?
Daar ben ik niet zeker van! Ze was de afgelopen dagen ook vaak heel triest en ik weet vrij zeker dat dat vanwege Tijn was.quote:Op maandag 11 september 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
Zal wel mee vallen met Monique denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |