Ow jee, arme jijquote:Op maandag 11 september 2006 02:11 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zelfs m'n vriendin heeft die zooi door toedoen van d'r would-be intelligente vriendinnen gezien en heeft ook de laatste tijd vaker ineens spontaan de neiging om over mogelijke complottheorieën, mogelijk door toedoen van Bush, te beginnen.
True.quote:Op maandag 11 september 2006 08:16 schreef Agiath het volgende:
Toch is het niet helemaal zuivere koffie geweest als je het mij vraagt...
Weer???quote:
Gellukig doen 20 tot 30 ooggetuigen dat wel. Deze ooggetuigen zijn, integenstelling tot ooggetuigen die een complot zagen, wel echt, daadwerkelijk aanwezig geweest en geinterviewd.quote:
Uiteraard. Het is ook intens lomp naar de nabestaanden van veel slachtoffers om te suggereren dat hun geliefden helemaal niet dood zijn maar onderdeel van een complot en bewust hun familie en vrienden niet hebben gebeld dat ze eigenlijk nog leven.quote:Op zondag 10 september 2006 22:24 schreef switchboy het volgende:
Die "docu" is een nagel aan de doodskist van alle slachtoffers van die dag.
amenquote:
laten we het hopenquote:Op maandag 11 september 2006 12:58 schreef chiren het volgende:
Hehe vandaag in de Metro 2 middenpagina's vol over Loose Change, sterker nog, het was Loose Change in tekstvorm. Ik denk dat dit hele gebeuren nog wel even blijft hangen dus![]()
Jij klinkt ook wel een beetje radicaal moet ik zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 13:01 schreef Mustard_Man het volgende:
ben ik blij dat ik morgen geen college heb zeg. want ik weet zeker dat een hoop van die kneusjes de hele dag gaan praten over hoe het allemaal een complot is en met hun domme gepraat ook andere debielen aansteken.
radicale complottheorie-mensen![]()
![]()
![]()
Als dat zo is, dan hebben Bush, Rice, Rumsfeld, Wolfowitz etc. gelogen. Net zoals ze hebben gelogen over het bewijs van WMD´s in Irak en bewijs van banden tussen Saddam en Al Qaida.quote:Op maandag 11 september 2006 12:40 schreef danos het volgende:
Tuurlijk wisten ze wel dat er een aanslag op handen was, toen ze getipt werden door de fransen in Juli en later nog eens door de engelsen. Maar wat hadden ze moeten doen? Per direct al het vliegverkeer lamleggen, geen islamiet meer met het vliegtuig laten reizen? Uiteindelijk was het ze toch wel gelukt.
Ik had je verward met een hezbollah strijderquote:Op maandag 11 september 2006 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
juist niet anti, de officiele versie is het de eerste complottheorie van die gebeurtenis, zal ook wel maar een percentage waarheid in zitten.
het zijn dus eigenlijk zelf complottheorie mensen, en dan heb je mensen die vragen hebben over de proloog en aftermath, en je hebt nog es mensen die er een slaatje uit slaan, en uiteindelijk nog eens mensen die complotcomplottheorie mensen zijn.
ik ben de 2e cathegorie.
Om het "hogere" doel te dienen natuurlijk, national security, strenghtening america's defencesquote:Op maandag 11 september 2006 13:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben Bush, Rice, Rumsfeld, Wolfowitz etc. gelogen. Net zoals ze hebben gelogen over het bewijs van WMD´s in Irak en bewijs van banden tussen Saddam en Al Qaida.
Waarom?
.......okquote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik had je verward met een hezbollah strijder
Max Westermanquote:
En dat Clinton bijna werd afgezet erdoor, en deze president laat zn land aanvallen, begint 2 nieuwe Vietnam oorlogen, neemt razend snel persoonlijke vrijheden weg, werkt de VS onhaalbaar hoog in de schulden, heeft onder zijn ambt al duizende mensen laten vermoorden en wellicht al dik aan een miljoen slachtoffers gemaakt aan onschuldige mensen.quote:Op maandag 11 september 2006 07:13 schreef Aibmi het volgende:
Het klopt niet helemaal, maar het zijn wel enorme dingen dit. En dat terwijl ze geeneens konden verkomen dat uitlekte dat Bill Clinton een pijpbeurt had gekregen.
Omdat het vuil vunzig neo-con tuig is, daarom!!!quote:Op maandag 11 september 2006 13:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan hebben Bush, Rice, Rumsfeld, Wolfowitz etc. gelogen. Net zoals ze hebben gelogen over het bewijs van WMD´s in Irak en bewijs van banden tussen Saddam en Al Qaida.
Waarom?
ik ben vooral radicaal anti-domme kneuzen, en daar horen die losers die loose change aanbidden nou eenmaal bij.quote:Op maandag 11 september 2006 13:03 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Jij klinkt ook wel een beetje radicaal moet ik zeggen
radicale anti complottheorie-mensen![]()
Je klinkt als een gefrustreerde nerd die bang is dat zijn wereldbeeld in het gedring komtquote:Op maandag 11 september 2006 15:27 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik ben vooral radicaal anti-domme kneuzen, en daar horen die losers die loose change aanbidden nou eenmaal bij.
dat zal het zijnquote:Op maandag 11 september 2006 15:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Je klinkt als een gefrustreerde nerd die bang is dat zijn wereldbeeld in het gedring komt![]()
Dat is een verkeerde aanname, ik heb nergens gepost dat ik het eens ben met lose change...+ ik val niet mensen op de persoon aan ipv feitenquote:Op maandag 11 september 2006 15:40 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dat zal het zijn![]()
jij klinkt echter als een loser die zo graag wilt geloven dat het een complot van de amerikaanse overheid was dat je vervolgens alle echte feiten negeert en niet meer in staat bent om logisch na te denken.
je kan met miljoenen feiten en goede argumenten komen, maar die complot losers overtuig je toch niet. ze willen zo graag dat het een complot is dat ze alle tegenargumenten gewoon negeren.quote:Op maandag 11 september 2006 15:46 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat is een verkeerde aanname, ik heb nergens gepost dat ik het eens ben met lose change...+ ik val niet mensen op de persoon aan ipv feiten
----> Jij bent ook vooringenomen, jij gelooft dat het door moslim fundamentalisten is beraamd en niets of niemand krijg je van dat standpunt. Same shitquote:Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
je kan met miljoenen feiten en goede argumenten komen, maar die complot losers overtuig je toch niet. ze willen zo graag dat het een complot is dat ze alle tegenargumenten gewoon negeren.
en dan kan je zeggen: "dat doe jij ook!!111reh" maar -------> neen.
quote:FLIKKER TOCH OP MAN, weerleg de feiten in plaats van de makers uit te schelden
kutkneus get a life
quote:ik val niet mensen op de persoon aan ipv feiten
Er is veel meer bewijs voor dat het wél door Bin Laden en zijn homeboys is gedaan dan dat de Amerikaanse regering direct iets te maken had met de aanslagen. Dat de regering een hoop nalatigheid heeft getoond en in het verleden ook een hoop fout heeft gedaan staat daar nu even los van.quote:Op maandag 11 september 2006 15:56 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
----> Jij bent ook vooringenomen, jij gelooft dat het door moslim fundamentalisten is beraamd en niets of niemand krijg je van dat standpunt. Same shit
pfft, de 9/11 aanslagen staan niet eens bij het rijtje van misdaden van bin laden op de fbi site...ze kunnen hem niet rechtstreeks linken aan de aanslagenquote:Op maandag 11 september 2006 17:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Er is veel meer bewijs voor dat het wél door Bin Laden en zijn homeboys is gedaan dan dat de Amerikaanse regering direct iets te maken had met de aanslagen. Dat de regering een hoop nalatigheid heeft getoond en in het verleden ook een hoop fout heeft gedaan staat daar nu even los van.
Actie leidt tot reactie, en de inmenging van het Amerikaanse beleid gaat mi niet verder dan het veroorzaken van die reactie. Just my $0.02.
Edit: En dat de overheid niks heeft gedaan met de waarschuwingen overal ter wereld en de aanwijzingen dat Al-Qaida (oid) twee jumbo's ergens een paar gebouwen in wilde vliegen is geen complot, dat is gewoon domheid. Period. Stelletje Oeh Amerika is de slechte! Ze vermoorden zelfs hun eigen burgers-mekkeraars moeten echt eens hun bek gaan houden en de feiten onder ogen zien. Zo
En dan heb je natuurlijk ook nog die Mossad-Conspiracy![]()
quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 17:04 schreef switchboy het volgende:
Feit: Er zijn vliegtuigen in gebouwen gevlogen
Fiet: Bin Laden zat hierachter
Feit: de Taliban steunde Bin Laden openlijk
Feit: de inval van afganistan was terecht.
Feit: de VS misbruikte 11/9 om Irak binnen te vallan
Feit: Saddam had niets met al quaida te maken.
En die video dan? Waar hij de planning enzo toegeeft?quote:
Mohammed Atta en zijn homeboys dan. Djees, anders ga je even aan mijn punt voorbij. Het is weer Fok hoorquote:Op maandag 11 september 2006 17:14 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
pfft, de 9/11 aanslagen staan niet eens bij het rijtje van misdaden van bin laden op de fbi site...ze kunnen hem niet rechtstreeks linken aan de aanslagen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |