Ik hoop als ze de muziek instarten...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Vraag ik me ook af ja, zelf denk ik van welquote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Omdat ze hebben opgesplist in rijk en armquote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
Echt heeeel saai....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
gaap ben ik de enige die het nu boring vind?![]()
Ik heb de streams (het geluid) al een half uur uitquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
welcome to bb, maar je heb gelijk zat net hetzelfde te denkenquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
De genomineerden kregen hun galgenmaal.quote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
Nee daar hebben ze nog geen slot voor gevondenquote:Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef cripplecrow het volgende:
kan die negerin ook dr bek houden?
jezus zeg, no offense tegen negers dat heeft hier niks mee te maken, maar als zij dr muil opentrekt krijg ik spontaan een hersentumor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze nog geen slot voor gevonden
Daar lijkt het niet op neequote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef natronic het volgende:
Krijgen de andere bewoners niks?
En toen ging de stream dichtquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef Addi het volgende:
Rik zei....'kijk dan,voor iedereen een....'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |