Ik hoop als ze de muziek instarten...quote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Vraag ik me ook af ja, zelf denk ik van welquote:Op zondag 10 september 2006 22:09 schreef Coraatje het volgende:
gaan de 2 groepen die er nu zijn nog bijelkaar komen vanavond
Omdat ze hebben opgesplist in rijk en armquote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
Echt heeeel saai....quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
gaap ben ik de enige die het nu boring vind?![]()
Ik heb de streams (het geluid) al een half uur uitquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
welcome to bb, maar je heb gelijk zat net hetzelfde te denkenquote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
De genomineerden kregen hun galgenmaal.quote:Op zondag 10 september 2006 22:15 schreef cripplecrow het volgende:
waarom zijn ze zo net gekleed? (dit is de eerste keer dat ik uberhaupt bb kijk dus sorry als dit dom klinkt)
quote:Op zondag 10 september 2006 22:17 schreef Coraatje het volgende:
Nee daar hebben ze nog geen slot voor gevondenquote:Op zondag 10 september 2006 22:20 schreef cripplecrow het volgende:
kan die negerin ook dr bek houden?
jezus zeg, no offense tegen negers dat heeft hier niks mee te maken, maar als zij dr muil opentrekt krijg ik spontaan een hersentumor.quote:Op zondag 10 september 2006 22:22 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze nog geen slot voor gevonden
Daar lijkt het niet op neequote:Op zondag 10 september 2006 22:26 schreef natronic het volgende:
Krijgen de andere bewoners niks?
En toen ging de stream dichtquote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef Addi het volgende:
Rik zei....'kijk dan,voor iedereen een....'
Iets hoempa-achtigsquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Ik hoor niet eens wat voor muziek het is...
kut muziekquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
Wil je ook niet wetenquote:Op zondag 10 september 2006 22:34 schreef Kinga het volgende:
JA ze beginnen nu bij hitzone 1quote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef Kinga het volgende:
Hebben die hitzone cd dus ingewisseld?
ik versta zing een lied maar dat komt bij hun op het zelfde neer als jalalalalalalalaquote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
jalalalalalalala heet het liedje denk ik
quote:Op zondag 10 september 2006 22:36 schreef Kinga het volgende:
Hebben die hitzone cd dus ingewisseld?
ik had het over het refreinquote:Op zondag 10 september 2006 22:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik versta zing een lied maar dat komt bij hun op het zelfde neer als jalalalalalalala
Catering te duur voor 15 man?quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Vraag me af waarom BB er dit jaar voor gekozen heeft om het afscheidsfeestje zo te doen. Vond het leuker met z'n allen.
BB is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg streng dit jaar.quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Vraag me af waarom BB er dit jaar voor gekozen heeft om het afscheidsfeestje zo te doen. Vond het leuker met z'n allen.
"verbazend goed geneesmiddel he die wijn"quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
En weer sta ik verbaasd hoe goed Hilde haar pijn weet te verbijten en tóch allerhande dansjes en zo kan doen... Ze gaat echt top met haar handicap om
Effe Serieus wat heeft ze dan?quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
En weer sta ik verbaasd hoe goed Hilde haar pijn weet te verbijten en tóch allerhande dansjes en zo kan doen... Ze gaat echt top met haar handicap om
kostte zeker teveel?quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Idd vreemd...quote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
wat doet hij?quote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Jeroen wat ben jij een triest figuur zeg.
quote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Janine krijgt het een beetje te hoog in d'r bol. Ze ziet het écht als háár feestje
En Janine ook schatjequote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef Kinga het volgende:
Jeroen wat ben jij een triest figuur zeg.
vorig jaar was dat toch ook aparte gedeelte? dineetje van ingrid en menno, roel en dido en natalie en der ex ben even zijn naam kwijtquote:Op zondag 10 september 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Ze lacht net iets té hard en iets té vaak. Ze doet te veel haar best om iedereen te vertellen dat ze het o zo goed geregeld heeft samen met haar 'hulpje' Rik... En en en....quote:
Ja die 2 blondjesquote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef cripplecrow het volgende:
zitten dr ook lesbo's in?
Vervelend mens is het, punt uit!quote:Op zondag 10 september 2006 22:43 schreef flugeltje het volgende:
Janine krijgt het een beetje te hoog in d'r bol. Ze ziet het écht als háár feestje
hij is volgens mij helemaal stapel op monique, net knuffelde ze even en hij wou dr instinctief volgens mij bijna kussen, sindsdien kijkt ie zo...quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
Waar heeft Tijn last van?? Alsof ie zo kan gaan janken...
Last van het feestje wellicht? Ik zou ook spontaan in janken uitbarsten als ik daar zou moeten zittenquote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef Kinga het volgende:
Waar heeft Tijn last van?? Alsof ie zo kan gaan janken...
Gevolg: paar lampen en stuk of 4 borden kapot in huize Marcia.quote:Op zondag 10 september 2006 22:47 schreef wolferl het volgende:
Marcia knuffelt zowaar met Tijn. Mag dit wel?
droom lekker verderquote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef Inca het volgende:
[..]
die doen het elke avond op het stapelbed
![]()
Ik ben om half 9 afgehaakt hierdoor Fluugquote:Op zondag 10 september 2006 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ze lacht net iets té hard en iets té vaak. Ze doet te veel haar best om iedereen te vertellen dat ze het o zo goed geregeld heeft samen met haar 'hulpje' Rik... En en en....
Nou ja dood... Gewoon weg, weg van de streams!quote:
Jij ook al?quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben om half 9 afgehaakt hierdoor FluugIk kreeg moorneigingen en ik kreeg last van mijn spierreuma
Huize Marcia, Egbert mag hem niet.quote:Op zondag 10 september 2006 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gevolg: paar lampen en stuk of 4 borden kapot in huize Marcia.
wijntje????quote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben om half 9 afgehaakt hierdoor FluugIk kreeg moorneigingen en ik kreeg last van mijn spierreuma
Ja he, het lijkt net een grote puist die op Tijn zit.quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef Kinga het volgende:
Marlies ook weer vastgeplakt aan Tijn...
Dit was niog niet erg genoeg. Nu zijn er dus alleen een paar lampen en borden kapot.quote:Op zondag 10 september 2006 22:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Huize Marcia, Egbert mag hem niet.
Die vriend van Marcia loopt nu in Aalsmeer in zijn ochtendjas met een slagersmes in zijn hand, opzoek naar BB huis.
Kreeg je moonquote:Op zondag 10 september 2006 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was zo gezellig met zijn alle deze paar wekenquote:Op zondag 10 september 2006 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit iedereen elkaar te omhelzen???
en onder tussen wel met haar dochter knuffelen/schuivelenquote:Op zondag 10 september 2006 22:55 schreef wolferl het volgende:
Hilde: Ooooo dit is mijn nummer.
Egbert: mag ik deze dans van je Hilde.
Hilde: Ben te moe van het eten.
Hehe dat gaat goedquote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Doorzuipen Marcia
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar pas?quote:Op zondag 10 september 2006 22:58 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
polonaise, daar ligt bij mij de grens sorry
![]()
dat jij ze nog kan verstaan ...quote:Op zondag 10 september 2006 22:59 schreef wolferl het volgende:
Jeroen in de polenaise: Semih wat doe ik hier eigenlijk tussen?
Semih achter Jeroen: Ja, weet ik veel.
Jeroen: oke, lalala Tijd voor mij vrij, lalala, ik kwam je tegen, lalala.
Mo en Tijn gaan van krikkenstein vannacht.quote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
Ik zie vanavond nog wel een huwelijk naar de knoppen gaan.
ik ook hoe sneu dat ook voor diegene is ,dat is wel de reden dat ik het aan kan te blijven kijken helaasquote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef Kinga het volgende:
Ik zie vanavond nog wel een huwelijk naar de knoppen gaan.
de vlieger allen van andre wel ,maar zonder bb gebral erdoorheenquote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
alle respect voor andre hoor, maar die vlieger hoef ik echt nooit meer te horen
![]()
???quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef intoyou het volgende:
wat deed etienne bij camera 4?
Dat bedenk ik me dus net ook....quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef flugeltje het volgende:
Marlies jankt weer/nog steeds....
Die staat op punt van breken en alles aan Tijn opbiechten
ah kom op.. je moet echt onder een rots leven als je de tekst niet al kent.quote:Op zondag 10 september 2006 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
voor als je het echt niet kunt later !![]()
http://www.songteksten.ne(...)Hazes/De_Vlieger.htm
sta je lekker voor lul dan, janken omdat je lam bentquote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
E10 loopt constant zijn tranen weg te wrijven.
"Want ze gelooft in mij"quote:Op zondag 10 september 2006 23:05 schreef wolferl het volgende:
E10 loopt constant zijn tranen weg te wrijven.
Ja, vooral met die helse pijnen die ze heeftquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Addi het volgende:
Dapper hoor die Hilde,petje af.
Dat vind ik nou zo ontzettend knap van haarquote:Op zondag 10 september 2006 23:07 schreef Kinga het volgende:
Kijk die Hilde eens bewegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |