Ah gezellie, een slap-festijn
![]()
quote:
Niet bijzonder dus, als je je hele HTML doorspekt met style-attributen dan geeft met dat te denken ja. En je hele betoog over tabellen vs CSS doet de rest
![]()
quote:
Niet dat het jouw wat aangaat, maar ik heb genoeg tableless designs gemaakt en mocht een klant waar ik een website voor ga maken aankaarten dat hij deze in een tableless design wil hebben, dan doe ik dat ook. Dat heeft me echter een klant nog nooit gevraagd, ondanks het feit dat ik 37 klanten in m'n systeem heb waarvoor ik in totaal 52 websites heb gemaakt.
![]()
.
Zo, wel 52 sites!
Je klanten weten niet beter. En je klanten hoeven dat ook niet te weten. Daarvoor huren ze jou in, en ze gaan ervan uit dat jij weet hoe je het moet aanpakken. Als je een auto koopt dan ga je er ook vanuit dat-ie veilig is, zonder dat je er expliciet naar hoeft te vragen.
quote:
Ten tweede zegt het feit dat je 'rekening moet houden met hiaten' al genoeg over hoever al deze standaarden en theorieën ontwikkelt zijn. De meerderheid van de browsers heeft mankementen (vooral IE) en dan moet je, zelfs als je conform de oh zo belangrijke standaarden en zelfs de theorieën werkt, omweggetjes gaan maken om het tóch toegankelijk te maken in alle browsers. Dat is gewoon verkeerd en voor mij bewijs genoeg dat 100% standaarde/theorieën conforme applicaties d'r nooit zullen komen, en als ze d'r zijn zal het toch nooit aanslaan en wordt het alleen een programma wat door elitisten als jou gebruikt wordt.
Yadayadayada. CSS werkt prima. Het is IE6 die het hier en daar laat afweten. Wat heeft dat met CSS te maken? En als je weet op welke manieren IE6 het laat afweten dan maak je er in dezelfde tijd een alternatief voor die wel gewoon werkt in IE. Simpel. Maar het vereist kennis en knowhow. Jouw aanpak is niet om kennis en know-how op te bouwen, maar om het hele "probleem" te omzeilen door old-skool meuk te maken
![]()
quote:
Ten slotte heb je een ongelooflijke grote bek en trek je je conslusies wat erg snel. Iemand die niet op dezelfde werkwijze werkt als jou is dus een prutser, incapabel en onervaren.
Je hebt zelf ook wel een bek jegens Hoed. Terecht hoor, maar zorg dan wel dat je het zelf wel goed doet. En dat doe je niet. Zeker toen je begon over dat CSS maar crap is en dat je daarom maar tabellen gebruikt moest ik lachen. En nu ik je erop wijs word je kwaad
![]()
quote:
Ik heb net eens op
http://www.randysimons.nl gekeken. Het mag dan wel 'toegankelijk' zijn, maar mooi en presentatief is anders, overigens: Javascript knipperende links? Moet je in mijn text-based browser eens bekijken.
![]()
Toegankelijkheid toch?
![]()
Waar heb je mij horen verkondigen dat ik een goede ontwerper ben? Mijn site is perfect toegankelijk voor tekst-browsers. De gebruikte Javascript is 100% unobtrusive. Dus waar héb je het over?
[ Bericht 1% gewijzigd door Nexxennium op 11-09-2006 13:24:59 ]