abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 12:34:37 #176
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41702985
Ach, met een dergelijke site vind ik klanten die hier in tuinen ineens wat minder zielig. "Stom" is meer op z'n plaats.
Vampire Romance O+
pi_41703479
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:34 schreef MouseOver het volgende:
Ach, met een dergelijke site vind ik klanten die hier in tuinen ineens wat minder zielig. "Stom" is meer op z'n plaats.
Er is tegenwoordig google
  maandag 11 september 2006 @ 13:10:42 #178
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41703841
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:28 schreef Blanchimont het volgende:
Triest zeg.

Hier publiekelijk die beste man of vrouw compleet afzeiken, maar d'r is niemand die hem durft te bellen
ga je gang...
de mp3 kan je op rapidshare zetten
pi_41703955
Ah gezellie, een slap-festijn
quote:
Op maandag 11 september 2006 12:32 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Om te beginnen heb jij totaal geen idee wat mijn kennis van CSS of wat dan ook is.
Niet bijzonder dus, als je je hele HTML doorspekt met style-attributen dan geeft met dat te denken ja. En je hele betoog over tabellen vs CSS doet de rest
quote:
Niet dat het jouw wat aangaat, maar ik heb genoeg tableless designs gemaakt en mocht een klant waar ik een website voor ga maken aankaarten dat hij deze in een tableless design wil hebben, dan doe ik dat ook. Dat heeft me echter een klant nog nooit gevraagd, ondanks het feit dat ik 37 klanten in m'n systeem heb waarvoor ik in totaal 52 websites heb gemaakt. .
Zo, wel 52 sites!

Je klanten weten niet beter. En je klanten hoeven dat ook niet te weten. Daarvoor huren ze jou in, en ze gaan ervan uit dat jij weet hoe je het moet aanpakken. Als je een auto koopt dan ga je er ook vanuit dat-ie veilig is, zonder dat je er expliciet naar hoeft te vragen.
quote:
Ten tweede zegt het feit dat je 'rekening moet houden met hiaten' al genoeg over hoever al deze standaarden en theorieën ontwikkelt zijn. De meerderheid van de browsers heeft mankementen (vooral IE) en dan moet je, zelfs als je conform de oh zo belangrijke standaarden en zelfs de theorieën werkt, omweggetjes gaan maken om het tóch toegankelijk te maken in alle browsers. Dat is gewoon verkeerd en voor mij bewijs genoeg dat 100% standaarde/theorieën conforme applicaties d'r nooit zullen komen, en als ze d'r zijn zal het toch nooit aanslaan en wordt het alleen een programma wat door elitisten als jou gebruikt wordt.
Yadayadayada. CSS werkt prima. Het is IE6 die het hier en daar laat afweten. Wat heeft dat met CSS te maken? En als je weet op welke manieren IE6 het laat afweten dan maak je er in dezelfde tijd een alternatief voor die wel gewoon werkt in IE. Simpel. Maar het vereist kennis en knowhow. Jouw aanpak is niet om kennis en know-how op te bouwen, maar om het hele "probleem" te omzeilen door old-skool meuk te maken
quote:
Ten slotte heb je een ongelooflijke grote bek en trek je je conslusies wat erg snel. Iemand die niet op dezelfde werkwijze werkt als jou is dus een prutser, incapabel en onervaren.
Je hebt zelf ook wel een bek jegens Hoed. Terecht hoor, maar zorg dan wel dat je het zelf wel goed doet. En dat doe je niet. Zeker toen je begon over dat CSS maar crap is en dat je daarom maar tabellen gebruikt moest ik lachen. En nu ik je erop wijs word je kwaad
quote:
Ik heb net eens op http://www.randysimons.nl gekeken. Het mag dan wel 'toegankelijk' zijn, maar mooi en presentatief is anders, overigens: Javascript knipperende links? Moet je in mijn text-based browser eens bekijken. Toegankelijkheid toch?
Waar heb je mij horen verkondigen dat ik een goede ontwerper ben? Mijn site is perfect toegankelijk voor tekst-browsers. De gebruikte Javascript is 100% unobtrusive. Dus waar héb je het over?

[ Bericht 1% gewijzigd door Nexxennium op 11-09-2006 13:24:59 ]
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_41703970
hoe kan ik het opnemen?
ik wil best een 'offerte' opnemen.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  maandag 11 september 2006 @ 13:18:35 #181
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41704770
pi_41704857
quote:
Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef Nexxennium het volgende:hoop gezever
Waar zie je mij ook maar ergens zeggen dat CSS 'slecht'/'crap' is? CSS is absoluut niet slecht, maar het is gewoon een feit dat browsers d'r allemaal op hun eigen manier mee omgaan, wat dus resulteert in allemaal ezelsbruggetjes en omweggetjes om de boel tóch fatsoenlijk tot een resultaat te laten komen. Dát vind ik gewoon verkeerd, en is voor mij een teken dat volledige implementatie en het rekening houden met standaarden nooit zal gebeuren.

Wat klanten betreft, ik heb er een hoop tussen zitten die goed op de hoogte zijn van de W3C standaarden en tableless designs. En tóch komen ze bij mij aankloppen, waarom? Omdat hun niet honderden, misschien wel duizenden euro's meer kwijt willen zijn voor een website`je alleen omdat het volledig tableless is. Wel leuk en aardig, maar zoals ik al zei, nodig is 't op dit moment niet, en dat zal nog wel héél lang duren voordat daar verandering in komt. Dat weet ik niet alleen, dat weten veel van m'n klanten ook. En zoals ik al eerder zei, van al die klanten, inclusief die wat van al deze meuk op de hoogte zijn, heeft er nog geen een het nodig gevonden.

Zeker leuk en aardig als je website theoretisch correct is en in Strict XHTML gemaakt is, maar nodig is het nu (en voor de komende jaren) niet, alleen maar extra werk.
pi_41705240
Er is maar 1 (populaire) browser met issues en dat is IE. Ok binnenkort zijn het er 2: IE6 en IE7. De issues zijn bekend, en de work-arounds voldoen vaak prima. Je moet ze kennen. En daar heb jij blijkbaar geen zin in. Jij zegt in feite "IE6 heeft wat problemen, en omdat ik daar geen zin in heb gebruik ik tabellen". Hulde hoor.

En dat je klanten bij jou aankloppen lees ik anders: je klanten interesseert het blijkbaar niet en willen gewoon zo goedkoop mogelijk een site. Ok, dat klinkt mij heel bekend in de oren. Toch vind ik het niet kunnen om daarom maar zooi af te leveren. Ik heb ook zo mijn beroepstrots. En goedkoop kan ook best goed zijn.

Bovendien is CSS-design, als je het kunt, toch écht sneller is dan geklooi met tabelletjes. Been there done that and have the t-shirt. Doe jezelf een lol en verdiep je er eens in. Het werkt fijner en het geeft een beter gevoel als je je klanten een goed product kun geven. Ik vind dat na oplevering niet alleen de klant tevreden moet zijn, maar ikzelf ook. En ik ben niet tevreden als ik iets oplever waarvan ik weet dat het eigenlijk shit is.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  maandag 11 september 2006 @ 14:10:02 #185
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_41705432
Nou geweldig, de laatste keer dat ik zo'n site poste, werd het topic gesloten en de link verwijderd.. wat is het verschil
I spoke proper England since I was a children.
pi_41705610
wow.. dude.. omg
quote:
Omdat ik vanuit huis werk kan ik mijn tarieven zo laag mogelijk houden.
Tis best een kunstige site, ik bedoel.. ja.. leuk
"I don't know quotes" -Quoteless
  maandag 11 september 2006 @ 14:35:19 #187
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_41706164
OMG ik ga deze serieus in de gaten houden, als er calls getaped gaan worden. 14.gif!
pi_41706369
lol, login en wachtwoord staan gewoon in de code hier

http://www.vrouwenkooramazing.nl/ledenpostbev/beveiliging.htm

Nu kunnen we allemaal de nieuwsbrieven van het vrouwen zangkoor lezen

Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
  maandag 11 september 2006 @ 14:45:37 #189
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41706543
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef SlaggY het volgende:

Waar dan?
pi_41706645
Login : ensemble
Pass : zingen

maandag 11 september 2006 @ 14:50:05 #191
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41706721
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:48 schreef SlaggY het volgende:
Login : ensemble
Pass : zingen

En van deze?
http://www.esthervanderheijden.nl/debekoring/osmosemuziek.asp
pi_41706749
ik vind dat bedrijf in de OP werkelijk waar een belediging voor mijn beroep als webdeveloper!
  maandag 11 september 2006 @ 14:51:13 #193
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41706763
Ik kan de telefoonboom van ze zien.
pi_41706924
quote:
Geen idee, ik heb er niet echt veel verstand van heur .

Achja, ik heb ook een tijd gehad dat ik me profileerde als 'website-maker' Dat was toen ik een cursus HTML had gehad in de brugklas. Respect voor hem dat ie zoveel klanten heeft. Is mij nooit gelukt toen Ik heb het dan ook maar snel weer opgegeven.
  maandag 11 september 2006 @ 14:57:12 #195
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_41706972
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:55 schreef SlaggY het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb er niet echt veel verstand van heur .

Achja, ik heb ook een tijd gehad dat ik me profileerde als 'website-maker' Dat was toen ik een cursus HTML had gehad in de brugklas. Respect voor hem dat ie zoveel klanten heeft. Is mij nooit gelukt toen Ik heb het dan ook maar snel weer opgegeven.
Die site wordt namelijk gelinkt vanaf die van dat koor, dus grote kans dat hij daar ook het 'brein' achter is.
pi_41706989
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Waar dan?
Als je Firefox hebt ga je naar beeld -> broncode en dan heb je de site gehacked.
Ich bin der Führer.
pi_41707066
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Die site wordt namelijk gelinkt vanaf die van dat koor, dus grote kans dat hij daar ook het 'brein' achter is.
Die zal hij wel later gemaakt hebben, nadat ie wat heeft bijgeleerd .
pi_41707067
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:40 schreef SlaggY het volgende:

Hier moet ik echt om huilen, zo triest. Welke achterlijke klootviool verzint dat in godsnaam?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  maandag 11 september 2006 @ 15:02:26 #199
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41707123
nee hoor, er zit geen beveiliging op die ensemble zooi
http://www.vrouwenkooramazing.nl/postleden/post.htm

maargoed, ik wacht ook op mp3'tjes
pi_41707687
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')