"Ja met Anne-Marie Remmelink. Ik wil hierbij even mededelen dat het vrouwenkoor zojuist is opgeheven. Geven jullie het door aan de rest?"quote:Op maandag 11 september 2006 15:20 schreef SvenM het volgende:
Ha-ha
http://www.vrouwenkooramazing.nl/telefoonpiramide/telefoon.htm
quote:U heeft een bestaande site en wilt weten of deze
grafisch in orde is, dan kunt u bij mij uw site
gratis laten keuren. U krijgt dan binnen
5 werkdagen een rapport over uw site terug.
Als je in de telefoonpyramide in rechterkolom kijkt zie je ook de reden waarom...quote:Op maandag 11 september 2006 14:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die site wordt namelijk gelinkt vanaf die van dat koor, dus grote kans dat hij daar ook het 'brein' achter is.
Hanneke Hoed bedoel je?quote:Op maandag 11 september 2006 15:48 schreef Lod het volgende:
Als je in de telefoonpyramide in rechterkolom kijkt zie je ook de reden waarom...
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?quote:
Da's gewoon toeval.quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Lod het volgende:
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?
Alleen als je het in een docu noemt met slechte muziek erin.quote:Op maandag 11 september 2006 15:58 schreef Lod het volgende:
[..]
En als je die combineert met de naam van het bedrijf dat deze geweldige site in elkaar heeft gezet dan ziet zelfs de grootste anti-conspiracy theorist toch wel het complot?
Net zo toevallig als het overlijden van Connie door chemische bijwerkingen.quote:
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor makenquote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef switchboy het volgende:
[..]
Alleen als je het in een docu noemt met slechte muziek erin.![]()
Nee ik maak zelf als amateurtje een veel mooiere dan deze "pro"quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor maken
Eens een keer een superingewikkelde site met javascript, flash en nog meer van die leuke features maar wat er dan wel super mooi uitziet naar hem sturen. Eens kijken wat ie daar van vind.quote:
Flash intro's en flash in het algemeen is kut.quote:Op maandag 11 september 2006 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eens een keer een superingewikkelde site met javascript, flash en nog meer van die leuke features maar wat er dan wel super mooi uitziet naar hem sturen. Eens kijken wat ie daar van vind.
wat fok dan wel niet kan doen...quote:Op maandag 11 september 2006 16:15 schreef Lod het volgende:
[..]
Dit bedrijf wil er vast wel, tegen een redelijk prijs, een website voor maken
ja en allereerst geen afbeelding als achtergrond, dat staat breezerachtigquote:Op maandag 11 september 2006 16:32 schreef Isegrim het volgende:
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.Jezus, ik kan met mijn ietsiepietsie beetje html nog een betere en professioneel uitziende site maken.
Het kan wel als je een ononderbroken patroon van lijntjes hebt. Maar het liefst is de achtergrond een enkele kleur. Letterkleur moet een goed contrast hebben met de achtergrond.quote:Op maandag 11 september 2006 16:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en allereerst geen afbeelding als achtergrond, dat staat breezerachtig![]()
dat zowiezo, maar ik ben geen liefhebber van een afbeelding als achtergrond, doe mij maar gewoon een egale kleur zoals op de site die ik gemaakt heb (zie sig)quote:Op maandag 11 september 2006 16:39 schreef switchboy het volgende:
[..]
Het kan wel als je een ononderbroken patroon van lijntjes hebt. Maar het liefst is de achtergrond een enkele kleur. Letterkleur moet een goed contrast hebben met de achtergrond.
Die gaat meteen google ads aanvragenquote:Op maandag 11 september 2006 17:03 schreef wobbel het volgende:
On average 52 percent of the daily visits are made before 17:03. Based on the number of visitors of 876 today so far, today your site may have 1658 page views (+/- 4).
Maar ik denk dat die extra hits hem geen klanten opleverenquote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ondertussen krijgt de website wel veel reclame. Een goed topic dus.
Maar of het positieve reclame is?quote:Op maandag 11 september 2006 17:09 schreef Neuralnet het volgende:
Ondertussen krijgt de website wel veel reclame. Een goed topic dus.
Gaat de deur uit alsie door de spellingscontrole is.quote:Geachte meneer Hoed
Laatst zag ik op uw pagina dat uw websites aanbied voor ¤300,- per pagina. Nu zou je verwachten dat een pagina van deze prijs van hoge kwaliteit zou zijn. Niets is echter minder waar. Uw pagina's zien eruit alsof ze begin jaren 90 zijn gemaakt. Zelfs de gemiddelde hobbiest maakt nog een pagina die er beter uitziet, dan uw waar. Dat is opzich helemaal nog niet zo erg. Maar voor ¤300,- zou je toch wel verwachten dat de pagina's die je koopt in alle browsers zullen werken. Dit is bij uw pagina's echter niet het geval. En dat is ronduit een schande! Ik raad u daarom ook aan eens een fatsoenlijke cursus HTML en CSS gaat volgen zodat u uw klanten tenminste waar voor uw geld kan bieden. Verder zou het verstandig zijn om onder een andere naam te beginnen. Uw naam is nu al besmeurd. Zie dit topic: Top webdesignbureau
Een paar goede en makkelijke cursussen zijn hier te vinden: http://www.google.nl/search?hs=E5S&hl=nl&c2coff=1&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&q=html+cursus&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl .
Groeten
Switchboy
hij staat ook op hersenscheetquote:Op maandag 11 september 2006 17:48 schreef switchboy het volgende:
http://www.fotolage.nl/
Lees onderin: Laatste wijzigingsdatum: 09/05/2006
Het zijn nog recente pagina's ook
[..]
Gaat de deur uit alsie door de spellingscontrole is.
Srry van de layout![]()
Ik verdien er mijn geld mee ja. Dat deze kerel geld voor zijn inspanningen vraagt is jammer. Maarja, in het land der blinden is de eenoog koningquote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Neuralnet het volgende:
Best wel flauw. Hoeveel mensen verdienen hier echt geld met een website? Hij doet het best aardig met dat gepruts.
quote:Op maandag 11 september 2006 17:27 schreef Bigs het volgende:
Die stats
http://www.webstats4u.com/s?tab=1&link=1&id=3724149
Overigens is de stats en die klok het enige op die site waar ik op kan klikken in Safari. Verder zie ik eigenlijk niks
Terug:quote:2006/9/11, xxxx Hoed <xxxxx@hetnet.nl>:
Hallo van guppenstijn je moet iets beter lezen
quote:Dat lukt niet want uw site werkt niet in firefox...
Verder kan ik in IE lezen dat een "standaard website" 300¤ kost. Een "standaard website" werkt dus wel gewoon in iedere browser. Bron:
http://home.hetnet.nl/~hoed-w/prijzen/prijzen.htm
De prijs kwaliteit verhouding is dus drie keer niks.
inderdaad jammer dat zulken mensen het werk van vak mensen te grabbel gooien. Ik ben een webdesigner in opleiding, maar her en der doe ik ook nog klusjes.quote:Op maandag 11 september 2006 19:29 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ik verdien er mijn geld mee ja. Dat deze kerel geld voor zijn inspanningen vraagt is jammer. Maarja, in het land der blinden is de eenoog koning
Ik maak ook websites en sta ook als zodanig geregistreerd bij de KvK. En daarom vind ik het ronduit belachelijk dat bedrijven ingaan op aanbiedingen van zo'n knul. Voor 300,- maak ik ook een eenvoudige statische website en die ziet er heel wat beter uit dat die troep.quote:Op maandag 11 september 2006 19:01 schreef Neuralnet het volgende:
Best wel flauw. Hoeveel mensen verdienen hier echt geld met een website? Hij doet het best aardig met dat gepruts.
tja iedereen moet beginnen, ik zelf ben ook begonnen en je moet dingen op je portfolio hebben staan. ik heb voor een dartclub waar ik dart gewoon een simpele html site in elkaar gezet. www.vpdartsclub.nl en langzamerhand wordt dat uitgebreid. Maar ik studeer er ook voor dus ik leer meer dingen bij nu die ik kan toepassen later.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik maak ook websites en sta ook als zodanig geregistreerd bij de KvK. En daarom vind ik het ronduit belachelijk dat bedrijven ingaan op aanbiedingen van zo'n knul. Voor 300,- maak ik ook een eenvoudige statische website en die ziet er heel wat beter uit dat die troep.
Nog zo één: http://www.kdesign.nl met z'n portOfolio
quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ik maak ook websites en sta ook als zodanig geregistreerd bij de KvK. En daarom vind ik het ronduit belachelijk dat bedrijven ingaan op aanbiedingen van zo'n knul. Voor 300,- maak ik ook een eenvoudige statische website en die ziet er heel wat beter uit dat die troep.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63" style="padding-left: 0; padding-right: 0"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> ------ <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> <td width="78" height="63"> </td> </tr> <tr> <td width="77" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> <td width="78" height="64"> </td> </tr> |
quote:Vandaag Maandag 11 September 106 wordt er WEL gevlogen.
Comic Sansquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef torpie het volgende:
van: http://www.terlet.org/
[..]
Ik moest lachen
Ach, z'n website krijgt geen onvoldoende.quote:Welkom op Jeff van Hees.nl
Bent u op zoek naar een kwalitatieve webhost, een parttime webdesigner, een pc-reparateur of een adsl/netwerk monteur die weet waarover hij praat? Dan kunt u stoppen met zoeken. Ik, Jeff van Hees, ben de eigenaar van deze website. Ik ben een eigen webhosting/webdesign bedrijfje begonnen. Daarbij repareer ik computers bij vrienden en kennissen en leg ik adsl aan bij de buren. Voor elke dienst die ik verricht is er een aparte categorie. Deze kunt u vinden in de bovenstaande blauwe menubalk. Indien u informatie niet kunt vinden, schroom dan niet contact met mij op te nemen. Binnen één werkdag word u vraag beantwoord.
Aaarggh stop it! Damn.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.quote:Op maandag 11 september 2006 22:43 schreef PlarkPlark het volgende:
Het gaat om je omzet.
Uit ervaring weet ik dat er mensen zijn die PERSSEEEEEE hun site in Comic Sans willen.
Dan besteed je geen tijd meer aan W3C en shit. Sommige mensen maken hun site in Word en willen dat ik er HTML van maak.
Ach als ik mijn facturen maar betaald krijg huh
wheheh.. eerst website naam toegevoegd en nu webdesign erachter geplaktquote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.
Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.
Je HOEFT het niet expliciet in je portfolio te zetten. En uiteraard, als de klant een ranssite wil dan laat je de "reclame voor jezelf" wel achterwegequote:Op maandag 11 september 2006 23:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..
en als er dan zulke gore zooi in je portfolio staat![]()
Waarom is dat belachelijk? Ondernemersschap is in de praktijk helaas niet altijd een kwestie van puur het allerbeste product op te leveren tegen de laagste prijs. Het is een combinatie van naamsbekendheid opbouwen, netwerken, sociale contacten en de wensen van de klant kunnen vertalen in een product. Is de klant blij, dan is het echt niet interessant wat de professional vindt.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
Ik schrok ook!quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aaarggh stop it! Damn.
Kijk, als je cursus Frontpage hebt gevolgd oid en je maakt dat een site voor je vereniging dan is dat prima. Maar ga er niet gelijk de boer mee op! Er is al genoeg drek op internet!
Zonder kennis van het onderliggend systeem (HTML en CSS) blijf je gewoon een thuishobbyist. Maar deze lieden lijken zich daar niet van bewust te zijnHebben ze nou werkelijk geen enkele drang om hun inzicht en kennis te vergroten? Dat is in de IT toch echt wel een must.
Yip, en dat zonder dat ik door een tweetal irritante, knipperende, bewegende Flash menu's moet navigeren en/of moet wachten op 42342 grote images die geladen moeten worden omdat anders de layout niet uitziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Het design moet gewoon strak zijn en aansluiten op de wensen van de klant. Het hoeft idd niet flashy en met veel gadgets en weet ik wat voor meer. Dat heb je nodig bij informatiesystemen zoals ik voor me werk maakquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
Hangt volledig van je doelgroep af.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
True, maar daar ging het niet overquote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef switchboy het volgende:
[..]
Flash intro's en flash in het algemeen is kut.
Ik vindt dat je meer een goed voorbeeld moet sturen dan een "slecht" voorbeeld met flashquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
True, maar daar ging het niet over![]()
Audio op websites isquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
Dat kan je tenminste nog apart uitzetten als kanaal, maar als het van die flash dingen zijn kan dat vaak niet zodat je hele muziek verstoord wordtquote:
Maar dan alleen als het ook de bedoeling is dat je een filmpje wilde zien...quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:37 schreef switchboy het volgende:
[..]
Tenzij het geluid van filmpjes is.
Kijk dan ook naar het verschil in terugkerende bezoekers van "muzieksies" en "stillesites" dan zal dat bij stille sites hoger liggenquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kan je tenminste nog apart uitzetten als kanaal, maar als het van die flash dingen zijn kan dat vaak niet zodat je hele muziek verstoord wordt
Dat sowieso aan reclame filmpjes heb ik dan ook een grafhekel. Gelukkig geven ze meestal alleen geluid als de muis eroverheen gaat.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:41 schreef CasB het volgende:
[..]
Maar dan alleen als het ook de bedoeling is dat je een filmpje wilde zien...
Alsof iemand die pulp koopt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef wobbel het volgende:
ik vind het zelfs asociaal dat ze zoveel geld vragen....
De voorpagina heeft nog wel wat, maar daarna begint de hel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef Kroonemans het volgende:
Ook zo'n mooie: http://www.dicksnor.nl/
Haha "Zelfs een 'blind paard' weet ons te vinden !" Met blinde mensen houdt hij 0,00 rekening; zijn site zelf heeft een toegankelijkheid van een hongerig luipaard.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:33 schreef Kroonemans het volgende:
Ook zo'n mooie: http://www.dicksnor.nl/
blinde mensen zien z'n site gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:35 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Haha "Zelfs een 'blind paard' weet ons te vinden !" Met blinde mensen houdt hij 0,00 rekening; zijn site zelf heeft een toegankelijkheid van een hongerig luipaard.
Mensen worden er blind van ne daar moet je blij mee zijn...quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
blinde mensen zien z'n site gelukkig niet
En dat noemen ze nou een geluk bij een ongelukquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:14 schreef wobbel het volgende:
[..]
blinde mensen zien z'n site gelukkig niet
haha, die kan wel werken bij dit topbedrijfquote:Op donderdag 21 september 2006 20:20 schreef me-elsjuh het volgende:
kan je webdesigner worden zonder opleiding?
iemand zonder opleiding![]()
Je bent niet verplicht alles in je portfolio te zetten.quote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Oplichting is het niet, het is wel het gebruik maken van de onwetendheid van sommige mensen op dit gebied.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:10 schreef Neuralnet het volgende:
Laat iedereen lekker zelf bepalen hoe hij rekent. Oplichting is het pas als je niet krijgt wat je met hem overeen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |