abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41721270
van: http://www.terlet.org/
quote:
Vandaag Maandag 11 September 106 wordt er WEL gevlogen.
Ik moest lachen
  maandag 11 september 2006 @ 22:06:19 #252
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_41721470
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef torpie het volgende:
van: http://www.terlet.org/
[..]

Ik moest lachen
Comic Sans
Verneukte logo's omdat ze klakkeloos vergroot worden
I spoke proper England since I was a children.
pi_41721483
Hehe, er zijn wel meer mensen die denken website's de kunnen maken. Zo ken ik er nog eentje uit mijn regio die het hoog in zijn bol heeft. Ik snap niet dat bedrijven daar intrappen.
pi_41721855
quote:
Welkom op Jeff van Hees.nl
Bent u op zoek naar een kwalitatieve webhost, een parttime webdesigner, een pc-reparateur of een adsl/netwerk monteur die weet waarover hij praat? Dan kunt u stoppen met zoeken. Ik, Jeff van Hees, ben de eigenaar van deze website. Ik ben een eigen webhosting/webdesign bedrijfje begonnen. Daarbij repareer ik computers bij vrienden en kennissen en leg ik adsl aan bij de buren. Voor elke dienst die ik verricht is er een aparte categorie. Deze kunt u vinden in de bovenstaande blauwe menubalk. Indien u informatie niet kunt vinden, schroom dan niet contact met mij op te nemen. Binnen één werkdag word u vraag beantwoord.
Ach, z'n website krijgt geen onvoldoende.
pi_41722471
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Nog zo één: http://www.kdesign.nl met z'n portOfolio
Aaarggh stop it! Damn.

Kijk, als je cursus Frontpage hebt gevolgd oid en je maakt dat een site voor je vereniging dan is dat prima. Maar ga er niet gelijk de boer mee op! Er is al genoeg drek op internet!

Zonder kennis van het onderliggend systeem (HTML en CSS) blijf je gewoon een thuishobbyist. Maar deze lieden lijken zich daar niet van bewust te zijn Hebben ze nou werkelijk geen enkele drang om hun inzicht en kennis te vergroten? Dat is in de IT toch echt wel een must.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  maandag 11 september 2006 @ 22:43:23 #256
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_41722621
Het gaat om je omzet.

Uit ervaring weet ik dat er mensen zijn die PERSSEEEEEE hun site in Comic Sans willen.
Dan besteed je geen tijd meer aan W3C en shit. Sommige mensen maken hun site in Word en willen dat ik er HTML van maak.

Ach als ik mijn facturen maar betaald krijg huh
  maandag 11 september 2006 @ 22:48:09 #257
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_41722771
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:43 schreef PlarkPlark het volgende:
Het gaat om je omzet.

Uit ervaring weet ik dat er mensen zijn die PERSSEEEEEE hun site in Comic Sans willen.
Dan besteed je geen tijd meer aan W3C en shit. Sommige mensen maken hun site in Word en willen dat ik er HTML van maak.

Ach als ik mijn facturen maar betaald krijg huh
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.
I spoke proper England since I was a children.
pi_41723108
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:

[..]

wheheh.. eerst website naam toegevoegd en nu webdesign erachter geplakt
  maandag 11 september 2006 @ 23:02:45 #259
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_41723178
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.
  maandag 11 september 2006 @ 23:06:30 #260
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_41723318
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef PlarkPlark het volgende:

[..]

Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.
een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..
en als er dan zulke gore zooi in je portfolio staat
pi_41723735
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:06 schreef wobbel het volgende:

[..]

een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..
en als er dan zulke gore zooi in je portfolio staat
Je HOEFT het niet expliciet in je portfolio te zetten. En uiteraard, als de klant een ranssite wil dan laat je de "reclame voor jezelf" wel achterwege

En het ligt eraan hoe druk je het hebt of hoe hard je het geld nodig hebt, maar als een klant je vraagt om drek te maken dan kun je het ook weigeren. "Sorry maar van Comic Sans heb ik géén verstand, dan bent u bij mij aan het verkeerde adres" oid
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_41724531
quote:
Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:

Ik maak ook websites en sta ook als zodanig geregistreerd bij de KvK. En daarom vind ik het ronduit belachelijk dat bedrijven ingaan op aanbiedingen van zo'n knul. Voor 300,- maak ik ook een eenvoudige statische website en die ziet er heel wat beter uit dat die troep.
Waarom is dat belachelijk? Ondernemersschap is in de praktijk helaas niet altijd een kwestie van puur het allerbeste product op te leveren tegen de laagste prijs. Het is een combinatie van naamsbekendheid opbouwen, netwerken, sociale contacten en de wensen van de klant kunnen vertalen in een product. Is de klant blij, dan is het echt niet interessant wat de professional vindt.

Ik vermoed dat deze man zijn klanten feilloos aanvoelt en daarbij prettig in de omgang is of gewoon een netwerk heeft en door bekenden en vrienden aan werk is geholpen. En natuurlijk: zijn producten staan tot jouw producten als Yoko tegenover Sony, maar dat betekent niet dat Sony kan zeggen dat Yoko geen bestaansrecht heeft.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_41725283
maak je niet druk Reneuh.
die gast zal niet verder komen dan familie sites voor een vriendenprijse.
zal me trouwens niks verbazen als die sites van de portefolie van hem zelf zijn.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_41725307
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

Aaarggh stop it! Damn.

Kijk, als je cursus Frontpage hebt gevolgd oid en je maakt dat een site voor je vereniging dan is dat prima. Maar ga er niet gelijk de boer mee op! Er is al genoeg drek op internet!

Zonder kennis van het onderliggend systeem (HTML en CSS) blijf je gewoon een thuishobbyist. Maar deze lieden lijken zich daar niet van bewust te zijn Hebben ze nou werkelijk geen enkele drang om hun inzicht en kennis te vergroten? Dat is in de IT toch echt wel een must.
Ik schrok ook!

Zie die Porsche site uit hun portolofololio dan... da's toch gewoon janken met de pet op. Van een Porsche site zou je zoiets moois kunnen maken.. (de rest van de oporfolio heb ik niet eens durven te bekijken..)

En terugkomend op de eerdere discussie over CSS en de Internet Exploiter: CSS rules zonder meer. Het is jammer van de tijd die het kost om alles te krijgen zoals je het wilt in IE, maargoed, als je eenmaal weet hóe dan is het te doen.
Toch blijft die Explorer een pokkeding om alles correct weer te laten geven
pi_41726057
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_41728609
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Yip, en dat zonder dat ik door een tweetal irritante, knipperende, bewegende Flash menu's moet navigeren en/of moet wachten op 42342 grote images die geladen moeten worden omdat anders de layout niet uitziet.
pi_41728633
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
pi_41728702
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
Het design moet gewoon strak zijn en aansluiten op de wensen van de klant. Het hoeft idd niet flashy en met veel gadgets en weet ik wat voor meer. Dat heb je nodig bij informatiesystemen zoals ik voor me werk maak Die zijn dan ook een stuk zwaarder en groter.

Verder is de hele CSS discussie eigenlijk zinloos. CSS gaat toch wel de standaard worden in het ontwerpen van je pagina`s, het is niet de vraag OF, maar wanneer. Ik gok dat het nog een 2 a 3 jaar zal duren voordat het tot standaard is verweven (indien alle browsers W3C als standaard gaan gebruiken)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2006 08:48:29 ]
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:03:53 #269
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_41728904
Hoe durft die vent!
Ik heb nog nooit zo iets triests gezien.
Als hij voor 4 pagina's 300 euro vraagt, dan vraag ik 3000 euro!

OmFG.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_41729070
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:

[..]

Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:27:50 #271
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41729295
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
Hangt volledig van je doelgroep af.
Vampire Romance O+
pi_41737422
Wiki en Google zijn voor alle doelgroepen omdat hun design gericht is op het product. Veel mensen lijken te denken van: "Ik maak een site voor bijvoorbeeld jongeren, ik denk dat die doelgroep zus en zo graag ziet en daarom versier ik de website met leuke geluidjes en flitsende beelden."

Voor veel websites moet je eigenlijk andersom denken: ik wil een product neerzetten dat inhoudelijk goed is en waar veel mensen op afkomen. Om specifieke doelgroepen te bereiken kan je verwijzingen toevoegen naar desnoods die fancy fashapplicatie, maar het is niet verstandig om alles alvast op de hoofdpagina te starten. Dan lijkt het net een feest waarbij alle muziek al aanstaat en alles al op tafel staat op het moment dat iemand binnenkomt. En niet alleen gedurende het "feest", maar ook als hij eens op bezoek komt voor iets dat serieus en inhoudelijk is.
pi_41737612
quote:
Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef switchboy het volgende:

[..]

Flash intro's en flash in het algemeen is kut.
True, maar daar ging het niet over
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_41738334
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef BobbyB het volgende:

[..]

True, maar daar ging het niet over
Ik vindt dat je meer een goed voorbeeld moet sturen dan een "slecht" voorbeeld met flash
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_41738724
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Audio op websites is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')