quote:Vandaag Maandag 11 September 106 wordt er WEL gevlogen.
Comic Sansquote:Op maandag 11 september 2006 22:01 schreef torpie het volgende:
van: http://www.terlet.org/
[..]
Ik moest lachen
Ach, z'n website krijgt geen onvoldoende.quote:Welkom op Jeff van Hees.nl
Bent u op zoek naar een kwalitatieve webhost, een parttime webdesigner, een pc-reparateur of een adsl/netwerk monteur die weet waarover hij praat? Dan kunt u stoppen met zoeken. Ik, Jeff van Hees, ben de eigenaar van deze website. Ik ben een eigen webhosting/webdesign bedrijfje begonnen. Daarbij repareer ik computers bij vrienden en kennissen en leg ik adsl aan bij de buren. Voor elke dienst die ik verricht is er een aparte categorie. Deze kunt u vinden in de bovenstaande blauwe menubalk. Indien u informatie niet kunt vinden, schroom dan niet contact met mij op te nemen. Binnen één werkdag word u vraag beantwoord.
Aaarggh stop it! Damn.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nog zo één: http://www.kdesign.nl met z'n portOfolio
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.quote:Op maandag 11 september 2006 22:43 schreef PlarkPlark het volgende:
Het gaat om je omzet.
Uit ervaring weet ik dat er mensen zijn die PERSSEEEEEE hun site in Comic Sans willen.
Dan besteed je geen tijd meer aan W3C en shit. Sommige mensen maken hun site in Word en willen dat ik er HTML van maak.
Ach als ik mijn facturen maar betaald krijg huh
wheheh.. eerst website naam toegevoegd en nu webdesign erachter geplaktquote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.
Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.quote:Op maandag 11 september 2006 22:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, mijn portfolio is me ook wel wat waard.
een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..quote:Op maandag 11 september 2006 23:02 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat boeit de helft van je klanten niet. Leuk appeltje voor de dorst hoor.
Je HOEFT het niet expliciet in je portfolio te zetten. En uiteraard, als de klant een ranssite wil dan laat je de "reclame voor jezelf" wel achterwegequote:Op maandag 11 september 2006 23:06 schreef wobbel het volgende:
[..]
een portfolio is anders erg belangrijk hoor, mensen willen vaak toch zien wat je kan..
en als er dan zulke gore zooi in je portfolio staat![]()
Waarom is dat belachelijk? Ondernemersschap is in de praktijk helaas niet altijd een kwestie van puur het allerbeste product op te leveren tegen de laagste prijs. Het is een combinatie van naamsbekendheid opbouwen, netwerken, sociale contacten en de wensen van de klant kunnen vertalen in een product. Is de klant blij, dan is het echt niet interessant wat de professional vindt.quote:Op maandag 11 september 2006 21:36 schreef Reneuh het volgende:
Ik maak ook websites en sta ook als zodanig geregistreerd bij de KvK. En daarom vind ik het ronduit belachelijk dat bedrijven ingaan op aanbiedingen van zo'n knul. Voor 300,- maak ik ook een eenvoudige statische website en die ziet er heel wat beter uit dat die troep.
Ik schrok ook!quote:Op maandag 11 september 2006 22:38 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Aaarggh stop it! Damn.
Kijk, als je cursus Frontpage hebt gevolgd oid en je maakt dat een site voor je vereniging dan is dat prima. Maar ga er niet gelijk de boer mee op! Er is al genoeg drek op internet!
Zonder kennis van het onderliggend systeem (HTML en CSS) blijf je gewoon een thuishobbyist. Maar deze lieden lijken zich daar niet van bewust te zijnHebben ze nou werkelijk geen enkele drang om hun inzicht en kennis te vergroten? Dat is in de IT toch echt wel een must.
Yip, en dat zonder dat ik door een tweetal irritante, knipperende, bewegende Flash menu's moet navigeren en/of moet wachten op 42342 grote images die geladen moeten worden omdat anders de layout niet uitziet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:32 schreef Neuralnet het volgende:
De beste websites vind ik nog altijd de snelle, duidelijke en overzichtelijke websites waar ik meteen de informatie vind die ik zoek.
Het design moet gewoon strak zijn en aansluiten op de wensen van de klant. Het hoeft idd niet flashy en met veel gadgets en weet ik wat voor meer. Dat heb je nodig bij informatiesystemen zoals ik voor me werk maakquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik ook...en je hoeft dan helemaal niet zo'n ubermooi design met weet ik veel wat voor gadgets...het moet gewoon duidelijk zijn. Ik durf te zeggen dat mijn sites dat wel zijn, maar aangezien ik alleen maar wat hobbysites heb telt dat niet echt
Hangt volledig van je doelgroep af.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
True, maar daar ging het niet overquote:Op maandag 11 september 2006 16:25 schreef switchboy het volgende:
[..]
Flash intro's en flash in het algemeen is kut.
Ik vindt dat je meer een goed voorbeeld moet sturen dan een "slecht" voorbeeld met flashquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
True, maar daar ging het niet over![]()
Audio op websites isquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:13 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik kijk het allerliefst naar websites met zoveel mogelijk inhoud en zo min mogelijk grafische (en het liefst géén audio) poespas á la Wiki/Marktplaats/Google. Een grafisch volgepropte layout is wel mooi, maar gaat sowieso na een tijdje vervelen, en je bezoekers komen (hopelijk) toch voor de inhoud naar je site, niet je layout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |