quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens [afbeelding]
Misschien wel beste bier ooit![]()
Klaarrrrrrr Gijs?quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Net even op iemand anders zijn of haar wireless signaal google.com bereikt........ eng traag maar het werkt![]()
Maar ja......... toch mijn eigen wireless maar gebruiken.
En of die heerst!! Godverdomme beste spel op de 360 voor nu!!quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Bier on............
En Saints Row heerst
Games.fok niveauquote:Op maandag 11 september 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Rooooooooooooooooooooooy!!!
Wat ben je toch een mietje!![]()
![]()
Ninja Gaiden voor n00bs
te drinken? klinkt yakquote:
nee, tis een isolatie-ding voor je om flesje bierquote:
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?quote:
ik lust geen bier en geen wijnquote:Op maandag 11 september 2006 08:40 schreef kepler het volgende:
[..]
drink of wijn
of bier
maar geen rose bier![]()
ik vind van welquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinkenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lust geen bier en geen wijn
maar dit vind ik heerlijk
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.quote:Op maandag 11 september 2006 09:00 schreef kepler het volgende:
[..]
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinken
vind je rose wijn ook niet lekker dan?
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisterenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind van welt staat een beetje gay
maar boeie
ik drink BIER
![]()
uit nieuwsgierigheid een keer geprobeerd, niet te zuipen. Ik hou van rose, lust ook bier. Maar zoet bier met een beetje rose smaalquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
Thanks Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef Magneet het volgende:
cho : linksys wap54G
quote:Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisteren
kostda?quote:Op maandag 11 september 2006 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijsdat bedoel ik inderdaad !!
zoet bierquote:Op maandag 11 september 2006 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.
Het smaakt wel zoet idd... ik vind Leffe bier ook lekker om te zuipen, das ook wat zoet.
Onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zoet bierWe hadden hier laatst een Beer Tower besteld (3 liter) met zijn vieren, bleek het dat zoete bier te zijn
Duurde erg lang voordat we dat ophadden
kan niet wachten tot je klaar benquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
mogguh btw. Ben bezig een review te schrijven van een echt té slechte film
het was echt te smerigquote:
17de komt de review onlinequote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
Papa Struuuuuiiikquote:
Maak een countdown voor de 17e ...quote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
doe maar niet, is echt een typisch überslechte Nederlandse filmquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, ik ben voor het eerst in mijn leven aan het kijken voor een nieuwe fiets (kan voordelig via het werk). Wat een keuze![]()
![]()
Whoeeeehooeeeeeee ... kan niet wachtenquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
![]()
en een note in me phone gezet
![]()
Big Pimpin'quote:
Fietsplan via werkquote:Op maandag 11 september 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, ik ben voor het eerst in mijn leven aan het kijken voor een nieuwe fiets (kan voordelig via het werk). Wat een keuze![]()
![]()
POOOOOOOOOTquote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whoeeeehooeeeeeee ... kan niet wachten
jah... en dat checken ze ookquote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fietsplan via werk
moet je wel minimaal 3x per week met de fiets naar werk, anders mag het niet van de belasting
Ik fiets elke dag naar het station, dat mag ook.quote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Fietsplan via werk
moet je wel minimaal 3x per week met de fiets naar werk, anders mag het niet van de belasting
Nee... heb het niet gezienquote:Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
POOOOOOOOOT
heb je F1 nog gevolgd afgelopen weekend?![]()
Spyker in F1
Schumacher stopt
Doornbos die misschien de laatste 3 races gaat rijden
oh boeit je niet he![]()
Spyker zit er al inquote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... heb het niet gezien
Heb het wel gelezen ja... dat Spyker de F1 in wil gaan.. respect als het ze lukt
Las ook dat Schumi de race heeft gewonnen...![]()
Hoever staat hij nog achter??
Jij boeit me altijd
Dat meen je nietquote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Spyker zit er al invanaf gisteren zijn ze aan het racen onder Spyker MF1 Racing
Schumacher staat nog 2 punten onder Alonso![]()
word nog leuk
penisssssssssssssquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Van het weekend voor het eerst in m'n leven in de stad Groningen geweest
Moet zeggen.... erg leuke stad met MOEILIJKE chicks ..pfffff
Zijn in een enorm cafe/ club geweest... de 3 gezusters ofzo...
Erg gezellige stad!!
Maar wat een eind rijden zeg...
quote:
Gijs, heb jij die Meeting Orejuela missie gehaald? Zo ja, hoe in hemelsnaam?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, heb jij die Meeting Orejuela missie gehaald? Zo ja, hoe in hemelsnaam?
Zodra Victor achter ons aan komt rijden is het huilen met de pet op, ze blazen steeds mn auto op![]()
quote:
Ik weet het ... mijn leven boeit je nietquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik weet het ... mijn leven boeit je niet
He gaaf zegquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Erg gezellige stad!!
Ja,... waarom vertel ik het eigenlijk...quote:
2 uurtjes maar Gijsquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Erg gezellige stad!!
Ik kan wel over Groningen meepraten, maar ik durf niet meer nuquote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja,... waarom vertel ik het eigenlijk...
Boeit niemand...
Ja 2,5 uur rijden idd... als je mol bent is dat ver hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
2 uurtjes maar Gijs.. voor jou 2 en half ... valt wel mee toch
![]()
Maar de 3 gezustersecht een coole kroeg is dat he .. met chesterfield bankstellen er in.. blijft gewoon heel ook
![]()
Chicks daar inderdaad!
Toe maar gijs!!quote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan wel over Groningen meepraten, maar ik durf niet meer nu
Ja heel amikaal daar in de kroegen, dat is leuk.quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja 2,5 uur rijden idd... als je mol bent is dat ver hoor...
Jaaa idd ... die banken... en het is ook gewoon overal stamp vol he... elke verdieping.
Loopt wel volk daar hoor gijs... enorme boeren.. maar ze zijn wel gezellig.
3 gezusters zitten door het hele land, schitterende tenten idd. Die in Breda (enige in onze buurt) is alleen afgefikt een paar jaar geleden, was net een half jaar openquote:Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja heel amikaal daar in de kroegen, dat is leuk.
idd beetje Maastricht van het Noorden.. ik rij het wat vaker, vind het dan niet meer zo ver denk ik.. Ardennen is ook vlakbij, doe daar ook 2 en half uur over.
yupquote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga wel eens naar die op het Rembrandsplein. Leuke tent. Wel duur.
Amsterdamquote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga wel eens naar die op het Rembrandsplein. Leuke tent. Wel duur.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef O-Ren het volgende:
Cho
Mis je nu alweer![]()
Wanneer ga je mij uit elkaar trekken![]()
![]()
Haaaiquote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. hiervoor:
[afbeelding]
Haaaai![]()
Dank je welquote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- geeft O-ren 10 knuffels *
En goedkope drank.quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
2 uurtjes maar Gijs.. voor jou 2 en half ... valt wel mee toch
![]()
Maar de 3 gezustersecht een coole kroeg is dat he .. met chesterfield bankstellen er in.. blijft gewoon heel ook
![]()
Chicks daar inderdaad!
Nope, gaat ook niet lukken ook denk ik. Zelfs ChOas kon me niet helpenquote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Nou Magneet,.... heb de 54G gekocht een aangesloten..... werkt als een tiet. Wireless laptop in de huiskamer nu
He Noot,......... doet die van jou het nu al?
Ik krijg flashbacks Gijs....quote:Op maandag 11 september 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, gaat ook niet lukken ook denk ik. Zelfs ChOas kon me niet helpen
Echt hoor, tis gewoon dat kutinternet hier. Supersnel, maar zo raar ingesteldquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks Gijs....![]()
![]()
Niet gunt.
quote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Nou Magneet,.... heb de 54G gekocht een aangesloten..... werkt als een tiet. Wireless laptop in de huiskamer nu
He Noot,......... doet die van jou het nu al?
Moet ik eigenlijk nog wat instellen? In IE op de laptop bv. of in de config van het access point? Kan dat uberhauptquote:
ik zal jou eens knijpenquote:Op maandag 11 september 2006 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk nog wat instellen? In IE op de laptop bv. of in de config van het access point? Kan dat uberhaupt![]()
Heb het gevoel alsof hij de verbinding soms knijpt.
Wisselend Gijs...ene moment heel cool, andere moment erg frustrerend. Maar je blijft spelen! Het is gewoon erg leuk.quote:Op maandag 11 september 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
Gijs hoe is het met Dead Rising?
Ja ik. Toen ik 10 was. Huisje ergens. Gave vakantie, eerste vakantie vriendinnetje aan over gehouden toenquote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand ooit op vakantie geweest naar Texel ?
Ja lijkt wel friesland.quote:Op maandag 11 september 2006 20:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Iemand ooit op vakantie geweest naar Texel ?
bevalt DR nog steeds?quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
nee
Ja en nee. Erg leuk maar ook erg frustrerend.quote:Op dinsdag 12 september 2006 07:59 schreef kepler het volgende:
bevalt DR nog steeds?
Wat dan gijs? Zit er ook aan te denken om hem te halen..quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja en nee. Erg leuk maar ook erg frustrerend.
Whahahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
Hee strol, hoe is DR?
en hoe vind jij Saints Row?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
Hee strol, hoe is DR?
Had al ergens zoiets gelezen ja.. over de AI ....dat ga ik dus niet trekken...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Okee, even wat meer indrukken, soort mini-review:
De sfeer van Dead Rising is super, ondanks de waarschuwing aan het begin is het spel toch echt duidelijk geïnspireerd op de film Dawn of the Dead. Een afgesloten ruimte, een aantal overlevenden waarvan een aantal zo dom als stro zijn, hordes zombies en psychopaten die een nog grote bedreiging vormen. Qua toon is het spel ook geweldig, na de toch wat serieuzere Resident Evil games heeft Capcom nu duidelijk plezier met het genre van de zombie-game. Niet langer telt elke neergeschoten zombie, maar je kunt je helemaal uitleven! In een kwartier Dead Rising dood je meer zombies dan in de hele Resident Evil-reeks. En dat doden gaat op duizenden manieren! Het hele warenhuis is vergeven van items die je als wapens kunt gebruiken. Er zijn traditionele wapens, muziekinstrumenten, tuingereedschap, gewoon gereedschap, meubels, speelgoed, etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of het zit in het spel. Het spel zou je dus eerder als camp kunnen betitelen dan als serieus. Je moet wel kunnen lachen om bloed en gore, anders zul je er niet veel aanvinden.
Toch is Dead Rising een kutspel! En dan bedoel ik niet dat het een slecht spel is, maar een spel waartegen je regelmatig “KUTSPEL!” zult gillen. De belangrijkste reden is dat alle events getimed zijn. Je moet op of voor een bepaalde tijd op een bepaalde plek zijn om verder in het verhaal te komen. Verpruts je dit dan is de verhaallijn in principe afgelopen en dan mag je opnieuw beginnen of je oude save laden. Save is trouwens enkelvoud, je hebt er maar eentje. Save je dus op een ongelukkig moment (bijvoorbeeld, je moet voor een event naar de andere kant van het warenhuis maar red het niet om in de beschikbare tijd die afstand af te leggen) dan heb je pech. Ook krijg je zoveel events tegelijk dat het je nooit zal lukken om ze allemaal te volbrengen. Je hebt de verhaallijn die je moet volgen, psychopaten die je moet verslaan, foto-momenten en overlevenden om te redden. Dead Rising is duidelijk bedoeld om meerdere keren te spelen, en dat is in het begin wel even wennen aangezien de meeste games tegenwoordig zijn ontworpen om in één keer door te spelen.
Dead Rising is ook een kutspel door de A.I. van de mensen die je moet redden. Ze kunnen zich niet verdedigen tegen zombies, lopen regelrecht in hun armen, nemen de meest ongelukkige route en hebben moeite met stoepjes. Dit gecombineerd met het feit dat ze ook nog een altijd in de weg lopen tijdens je aanvallen (en ze kunnen net zo slecht tegen een kettingzaag kunnen als zombies) zorgt voor de nodige frustraties.
Dead Rising is een kutspel. Maar wel het beste kutspel dat ik ooit heb gespeeld. Ik verheug me nu alweer om vanavond te gaan (s)choppen!
Ja ik vind m erg praat.. beter dan GTA eigenlijk door de verbeteringen op allerlei kleine vlakken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:27 schreef kepler het volgende:
[..]
en hoe vind jij Saints Row?
dan kan ik kiezen
Ik loop nu meestal vooruit en laat ze volgen, ondertussen hak ik een pad voor ze vrij. Dat gaat meestal niet goed omdat ze te sloom zijn en de zombies ze achter me insluiten. Maar ik lees net in een FAQ dat er een makkelijkere manier is om overlevenden te redden. Je kunt ze ook opdragen om naar een bepaalde plek te gaan, en dan naast ze lopen zombies dood hakken. Vanavond eens proberen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:28 schreef silver-surfer het volgende:
Had al ergens zoiets gelezen ja.. over de AI ....dat ga ik dus niet trekken...
Ik zie m'n joypad al weer in slowmo door de lucht gaan door dat soort shit
Wanneer begin je bij je nieuwe baas gijs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik vind m erg praat.. beter dan GTA eigenlijk door de verbeteringen op allerlei kleine vlakken.
Maar hij is erg vermakelijk, lekker doen wat je wil gaan doen, en zoveel om te gaan doen.
Praat auto's, goede besturing, mooie ontploffingen.. ik heb de MP bijna niet aangeraakt nog, geen intresse nog wil eerst de SP doen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik loop nu meestal vooruit en laat ze volgen, ondertussen hak ik een pad voor ze vrij. Dat gaat meestal niet goed omdat ze te sloom zijn en de zombies ze achter me insluiten. Maar ik lees net in een FAQ dat er een makkelijkere manier is om overlevenden te redden. Je kunt ze ook opdragen om naar een bepaalde plek te gaan, en dan naast ze lopen zombies dood hakken. Vanavond eens proberen.
Maar Gijs, jij koopt toch alleen games die Cho ook koopt?
1 Oktober, maar de laatste week van Sept heb ik vakantie.. waarin ik al 2 dagen van naar mn nieuwe baas ga voor cursus.quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wanneer begin je bij je nieuwe baas gijs?
Ja gijs, maar ik moet op eigen benen leren staan....quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik loop nu meestal vooruit en laat ze volgen, ondertussen hak ik een pad voor ze vrij. Dat gaat meestal niet goed omdat ze te sloom zijn en de zombies ze achter me insluiten. Maar ik lees net in een FAQ dat er een makkelijkere manier is om overlevenden te redden. Je kunt ze ook opdragen om naar een bepaalde plek te gaan, en dan naast ze lopen zombies dood hakken. Vanavond eens proberen.
Maar Gijs, jij koopt toch alleen games die Cho ook koopt?
Dat vind je mooi he grote klootzakquote:
Koop hem dan maar Gijs. Is een leuk spel!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
Ja gijs, maar ik moet op eigen benen leren staan....
Jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat vind je mooi he grote klootzak
quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb Zondag nog getoeterd naar je toen ik voorbij Roosendaal reed.. gehoord?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop hem dan maar Gijs. Is een leuk spel!In elk geval origineler als Saint GTA San Rows Andreas.
We hebben het even kort besproken inderdaad, maar doorgeredenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]Dat was jij ? !
en niet eens ff naar de kleine komen kijken
Nou het klopt wel aardig ja... ik vind bijna alle games die Cho speelt ook heerlijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja
Maar tis wel zo, dat weet je zelf ook wel![]()
Maar goed, als je maar gamed en geniet bolle![]()
Tot wanneer moet jij nog bij deze werkgever blijven eigenlijk?
Mooie aan Dead Rising is dat het juist erg afwisselend is. Goed, het gaat vooral om zombies slachten. Maar je hebt ook die psychopaten, en dat zijn meer een soort eindbazen. En er zit een verhaallijn in die best boeiend is om te volgen. Samen met mensen redden, kleren verzamelen en foto’s maken heb je dus veel afwisseling, Wat dat betreft lijkt Dead Rising meer op GTA dan Resident Evil.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
Zal ik de ripoff vergelijking gaan maken met Resident Evil dan? Beide zombie slachten, klaar.
Mij lijkt er geen hol aan, en eentonig.. ja 1000 wapens.. boeien, als ze maar neer gaan, the end![]()
TDU lijkt me ook niks aan, terwijl ik van mensen hoor dat zo onwijs mooi en cool is.. toch meerendeel cruising over een eiland, auto's wegbrengen, mensen wegbrengen, auto's kopen, rondrijden..
Ik wil gewoon lekker weer eens gaan golfen eigenlijk![]()
Tot 1 Novemberquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:04 schreef Atuniel het volgende:
Tot wanneer moet jij nog bij deze werkgever blijven eigenlijk?
Me2quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:09 schreef Atuniel het volgende:
Maar ik mis je wel.. en ik wil ook graag de kleine komen bekijken... dat meen ik!
Ja Golf... daar heb ik ook naar zitten kijken... dat lijkt me best leuk om te doen onlinequote:Op dinsdag 12 september 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zal ik de ripoff vergelijking gaan maken met Resident Evil dan? Beide zombie slachten, klaar.
Mij lijkt er geen hol aan, en eentonig.. ja 1000 wapens.. boeien, als ze maar neer gaan, the end![]()
TDU lijkt me ook niks aan, terwijl ik van mensen hoor dat zo onwijs mooi en cool is.. toch meerendeel cruising over een eiland, auto's wegbrengen, mensen wegbrengen, auto's kopen, rondrijden..
Ik wil gewoon lekker weer eens gaan golfen eigenlijk![]()
Je moet eerst de time trial van het laatste level doen (dus de eindbaas opnieuw), die is vrij makkelijk te halen en je krijgt dan wapens waarmee je alle vijanden met één schot kunt killen. Dat scheelt een boel tijd bij het halen van de time trials in de overige levels.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
Genieten doe ik zeker gijs... heb net Tomb Raider op hard uitgespeeld.. ben nu met de Time trials bezig![]()
Haal die dan Gijs! Beginnen we een Gijsjes Cup!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
Ja Golf... daar heb ik ook naar zitten kijken... dat lijkt me best leuk om te doen online
Hey, das best slim gijs... respectquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet eerst de time trial van het laatste level doen (dus de eindbaas opnieuw), die is vrij makkelijk te halen en je krijgt dan wapens waarmee je alle vijanden met één schot kunt killen. Dat scheelt een boel tijd bij het halen van de time trials in de overige levels.
Nee.. maar als je kan lenen, waarom nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren Oblivion weer opgepakt. Was weer helemaal wennen
Ik kan trouwens Top Spin 2 lenen van iemand, is die de moeite?
Dat is het ook... biertje er bij, beetje lachen en elkaar uitlachen bij een foute slag. Gillen om het dichtste bij de hole te slaan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja Golf... daar heb ik ook naar zitten kijken... dat lijkt me best leuk om te doen online
Ja misschien wel... ik hou wel van dat soort online games...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal die dan Gijs! Beginnen we een Gijsjes Cup!
Ja precies... lachen om een foute slag idd hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is het ook... biertje er bij, beetje lachen en elkaar uitlachen bij een foute slag. Gillen om het dichtste bij de hole te slaan..
Toen ik met golf begon had ik mn twijfels.. maar alle delen bij elkaar opgeteld zit ik toch ook gauw aan een uur of 700 denk ik.. zo verslavend!
Komt goed Gijs.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
Ja misschien wel... ik hou wel van dat soort online games...
Beetje chillen, balletje slaan...
TW 2006 is het eind volgende maand... titel weet ik niet precies, maar het word de eerste TW voor de 360, kan niet missen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja precies... lachen om een foute slag idd hahahahaha.
Serieus gijs... 700 uur joh... dat is echt veeeel
Welke halen jullie dan trouwens... want er zullen er vast meer zijn?
Tiger Woods zeker?
De tweede, maar de vorige was meer een opgepoetse Xbox-titel, ik ben wel benieuwd wat EA ervan gaat maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:11 schreef Atuniel het volgende:
TW 2006 is het eind volgende maand... titel weet ik niet precies, maar het word de eerste TW voor de 360, kan niet missen!
Dat haal ik ook makkelijk als ik alle FF delen optel, of alle Mario delen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat is het ook... biertje er bij, beetje lachen en elkaar uitlachen bij een foute slag. Gillen om het dichtste bij de hole te slaan..
Toen ik met golf begon had ik mn twijfels.. maar alle delen bij elkaar opgeteld zit ik toch ook gauw aan een uur of 700 denk ik.. zo verslavend!
Gijs...over mario gesproken. Heb jij toevallig muziekjes met die melodietjes uit het spel? Dus wanneer je afgaat, een level haalt, of iets vindt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat haal ik ook makkelijk als ik alle FF delen optel, of alle Mario delen.
Ringtone van maken Gijs?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...over mario gesproken. Heb jij toevallig muziekjes met die melodietjes uit het spel? Dus wanneer je afgaat, een level haalt, of iets vindt?
Deze site proberen: http://www.vgmusic.com/ ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...over mario gesproken. Heb jij toevallig muziekjes met die melodietjes uit het spel? Dus wanneer je afgaat, een level haalt, of iets vindt?
Nee...kuiken pestenquote:
Jawelquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee...kuiken pesten
Ik wil het liefst een sleutelhanger met al die melodietjes, maar dat bestaat vast niet.![]()
quote:
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Daar zitten geen muziekjes in.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:32 schreef Atuniel het volgende:
http://www.gamersinc.nl/index.php?display=producten&cat=35&menu_cat=35
Die denk ik
De bovenste heeft een opnamemogelijkheidquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar zitten geen muziekjes in.
Op eBay staan er een paar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lik-Sang heeft ze niet meer trouwens. Ik heb in mn orderhistory gekeken en die link is simpelweg dood. Ook zoeken op naam levert niets op, enkel wat lelijke keychains...
Sorry voor de dooie mus
je werkt tochquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur...
Laat maar![]()
Ik moet de hypotheek tegenwoordig in mijn eentje betalen.quote:
als ik het kan onthouden zal ik ff kijken in Japan voor jequote:Op dinsdag 12 september 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet de hypotheek tegenwoordig in mijn eentje betalen.
Andere vaste lasten
CC afrekening vakantie is binnenloon
En zelf al had ik geld, no way dat ik $170 ga betalen voor een paar sleutelhangers met pretmuziekjes.
Ik download ze wel en zet ze op mijn telefoon onder sneltoetsen.![]()
170 dollarquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet de hypotheek tegenwoordig in mijn eentje betalen.
Andere vaste lasten
CC afrekening vakantie is binnenloon
En zelf al had ik geld, no way dat ik $170 ga betalen voor een paar sleutelhangers met pretmuziekjes.
Ik download ze wel en zet ze op mijn telefoon onder sneltoetsen.![]()
Ow, dat zou wel cool zijn!quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:55 schreef kepler het volgende:
als ik het kan onthouden zal ik ff kijken in Japan voor je
Het zijn er 8, met ieder een verschillend muziekje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
170 dollar![]()
De mijne was 6 dollarNiet dat ik m gebruik trouwens, hij zit in de verpakking en staat op mn plank
Verstandige man. Helaas een van de weinigen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:59 schreef Atuniel het volgende:
Leuke neger
http://www.trouw.nl/dever(...)_of_er__niks_loos_is
Ja klopt die stond uit... iemand heeft hem weer aan gezet...quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:55 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja surfer
Die autoreply was toch eerst uit of ben ik nou gek?
Ja verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja klopt die stond uit... iemand heeft hem weer aan gezet...
Zo nutteloos en heel vervelend.
Jaaaa,...quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal die dan Gijs! Beginnen we een Gijsjes Cup!
Een racegamequote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een racegameDaar gaaaaaan we weer
Gijs.. TigerWoods!!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een racegameDaar gaaaaaan we weer
Dat zeg ikquote:
Geen idee Gijs....... durf het niet aan te klikken hier.... klik het thuis wel even aan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs... serieus... WAASSSAAAAAAAAAAP![]()
Moet je doen Gijsquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee Gijs....... durf het niet aan te klikken hier.... klik het thuis wel even aan.
Whahahahahahahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gijs... serieus... WAASSSAAAAAAAAAAP![]()
Dan sta je met een stramme kabouter!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... je zal fotograaf zijn van zo'n sessie![]()
http://www.nciv.nl/index.php?nciv_id=1972344
[afbeelding]
he jij ook al een blauwtje gelopen met squashen?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef QueenR het volgende:
gisteren met squashen bal op mijn oog gekregen.... Tip aan iedereen die wil squashen; Draag een beschermbril! Ik heb geluk gehad en alleen een blauw oog, maar door het vervormen van de bal en het formaat schijnt dit vaak ernstige beschadigingen op te leveren.![]()
![]()
ik ga eens kijken of ik het via internet kan zienquote:Op woensdag 13 september 2006 08:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jazeker.. meteen al een uitvaller.. een of andere student die het niet trok.
op 1 of andere manier krijg ik altijd iets in mn oog. Laatst nog een stuk lijm in mn oog, paar maanden geleden las-ogen, paar jaar geleden splinter in mn oogquote:
das ook auw. Tja volgens de oogarts had ik echt geluk. Aangezien een squashbal meer schade aan kan richten doordat ze zo vervormen (duwen je oog ver naar binnen) en ook beter in je oogkas "passen"quote:Op woensdag 13 september 2006 09:04 schreef kepler het volgende:
[..]
he jij ook al een blauwtje gelopen met squashen?
dit vraagt trouwens om een foto
ik draag nooit een bril met squash... Maar lijkt me idd wel gevaarlijk. Ooit met tennis een bal snoeihard op mn oog gehad: gekneusde oogbol, bloeding en gebroken iris-zenuw...
Die ene grappige Belg doet ook weer mee... niet Bjorn.. maar die gestoordequote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of ik het via internet kan zien
de snelheid lijkt me meer een probleem dan de warmtequote:Op woensdag 13 september 2006 09:05 schreef Magneet het volgende:
ballen bij squash worden ook tyfus warm dus dat is extra link.
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef kepler het volgende:
op 1 of andere manier krijg ik altijd iets in mn oog. Laatst nog een stuk lijm in mn oog, paar maanden geleden las-ogen, paar jaar geleden splinter in mn oog
![]()
in je oogkas passen ookquote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
das ook auw. Tja volgens de oogarts had ik echt geluk. Aangezien een squashbal meer schade aan kan richten doordat ze zo vervormen (duwen je oog ver naar binnen) en ook beter in je oogkas "passen"
en die foto, lol ik gok van niet
en die klaar doet ook weer mee?? Vind ik maar raar hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Die ene grappige Belg doet ook weer mee... niet Bjorn.. maar die gestoorde
En Olga in het vrouwenkamp![]()
doofus (been there, done thatquote:Op woensdag 13 september 2006 09:07 schreef kepler het volgende:
[..]
op 1 of andere manier krijg ik altijd iets in mn oog. Laatst nog een stuk lijm in mn oog, paar maanden geleden las-ogen, paar jaar geleden splinter in mn oog
![]()
Ja Clara inderdaad ook weerquote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef kepler het volgende:
[..]
en die klaar doet ook weer mee?? Vind ik maar raar hoorKrijgen de mensen nu twee keer de kans om ER te winnen?
ik heb nu ook vaker een veiligheidsbril op, misschien dat dat helptquote:Op woensdag 13 september 2006 09:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
doofus (been there, done thatdus dat probleem heb ik ook. hehe. Grote ogen, past veel in.
Geen last van neet?![]()
quote:
WTF!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
Eye injuries
Squash is a high-risk activity for eye injuries. In severe cases, if the squash ball hits hard enough, it can burst the eyeball, which can result in the loss of the injured eye.
ja auw he.quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Atuniel het volgende:
Hebben jullie ook een hyves account ?
Ja vlgs mij wel.. Panama werd genoemd in de uitzendingquote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef kepler het volgende:
[..]
is de titel Expeditie Robinson 2006 Panama?
ah zo'n ding.. nee heb ik niet. Wel Myspace (net zoiets) Doe er alleen nietsniet veel meequote:
Ik heb je uitgenodigdquote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
ah zo'n ding.. nee heb ik niet. Wel Myspace (net zoiets) Doe er alleen nietsniet veel mee
aha dan ben ik nu de finale aan het kijkenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja vlgs mij wel.. Panama werd genoemd in de uitzending
quote:
ik heb volgens mij gewoon nog niets gehad hoorquote:
Op Hotmail zodirectquote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik heb volgens mij gewoon nog niets gehad hoor![]()
ik wacht met spanningquote:
Je leeftquote:
Gijs....wat moet je er meequote:
Jij wil er ook 1.. zeg het maarquote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs....wat moet je er mee
Zit jij al bij Hyves?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jij wil er ook 1.. zeg het maar
allang gijsquote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef Atuniel het volgende:
Hebben jullie ook een hyves account ?
heerlijk manquote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kijkquote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk man![]()
![]()
doe niks anders op me werk... beetje hyven
![]()
quote:
gijs...quote:
pijpen?quote:Passies: Mn gezin, games, xbox360, orale sex
Ik zou die mensen als vader zijnde omleggen... no shit.. die gasten waar bij mij aan de beurt geweest!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nederland
3 jaar cel...na 2 jaar vrij.
Drie jaar eis voor doodrijden baby
quote:
Ja, je mag van Hyves ook geen _ in je naam, dus heb ik maar een - gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
had jou ook al gezocht, maar wist je naam niet meer
![]()
jah ik ook..... ik lurk af en toe bij mensen uit me vriendenlijst... wie zij er allemaal in hebben staanquote:Op woensdag 13 september 2006 10:36 schreef Atuniel het volgende:
Ja het zoeken naar mensen vind ik wel lastig
Net zoiets al die Blogs ineensquote:Op woensdag 13 september 2006 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk man![]()
![]()
doe niks anders op me werk... beetje hyven
![]()
Zodan... die is best drukquote:Op woensdag 13 september 2006 10:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
allang gijs![]()
![]()
http://mrbrown.hyves.nl/
heb je een uitnodiging gestuurd![]()
Vullen met vrienden.. blogje schrijven.. krabbeltje geven... oude bekende tegenkomen... zoietsquote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Net zoiets al die Blogs ineens...
Niks voor mij... hou het toch niet bij...
Wat kan je er eigenlijk mee? Kijken wie er online is en dan z'n verhaaltjes bekijken
Chicks zoeken. Das eigenlijk het enigequote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Net zoiets al die Blogs ineens...
Niks voor mij... hou het toch niet bij...
Wat kan je er eigenlijk mee? Kijken wie er online is en dan z'n verhaaltjes bekijken
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chicks zoeken. Das eigenlijk het enige
heb ook een foto van jou gepost daarquote:Op woensdag 13 september 2006 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zodan... die is best druk![]()
vanochtend op de radio, hadden "gewone" mensen op de rechterstoel gezet. Bleek dat die vele hogere straffen uitdeelde dan de echte rechters. Conclusie onderzoek: Straffen moet worden overgelaten aan mensen die ervoor geleerd hebben...quote:Op woensdag 13 september 2006 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nederland
3 jaar cel...na 2 jaar vrij.
Drie jaar eis voor doodrijden baby
Ah kijk!! Dat is natuurlijk wel handig!!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chicks zoeken. Das eigenlijk het enige
Oh nee hequote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ook een foto van jou gepost daar![]()
Ik begin die Sharia een steeds beter idee te vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:00 schreef QueenR het volgende:
vanochtend op de radio, hadden "gewone" mensen op de rechterstoel gezet. Bleek dat die vele hogere straffen uitdeelde dan de echte rechters. Conclusie onderzoek: Straffen moet worden overgelaten aan mensen die ervoor geleerd hebben...![]()
![]()
![]()
NEE OETLULLEN DE CONCLUSIE IS DAT WIJ NEDERLANDERS DE STRAFFEN VEEL TE LICHT VINDEN!!!!
ok moest er ff uit![]()
Nardo heeft er ook 1quote:Op woensdag 13 september 2006 10:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ook een foto van jou gepost daar![]()
moslims?? ben je ff kwijtquote:Op woensdag 13 september 2006 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin die Sharia een steeds beter idee te vinden.![]()
neh... dat is een anderequote:
Strenge wetgeving.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:20 schreef QueenR het volgende:
moslims?? ben je ff kwijt
Nou ja niet bezig met mn werk danquote:Op woensdag 13 september 2006 12:58 schreef kepler het volgende:
[..]
hyvessen ook, dat klinkt dus echt niet
Heb je geaccepteerd hoor liefiequote:
lachen he... ik zit ook de hele dag op dat dingquote:
En tegen mij maar zeggen dat je het zo druk hebtquote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lachen he... ik zit ook de hele dag op dat dingbeetje krabbels achterlaten enzo
vooral lurken
Neequote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie je huis al opgezocht?
http://maps.google.com
Serieus, heb al 2 mensen gesproken die ik al 10 jaar ofzo niet meer had gesprokenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
lachen he... ik zit ook de hele dag op dat dingbeetje krabbels achterlaten enzo
vooral lurken
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja,.... in 2004quote:Op woensdag 13 september 2006 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie je huis al opgezocht?
http://maps.google.com
Dat zal toch ook een reden hebben gehad...quote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
Serieus, heb al 2 mensen gesproken die ik al 10 jaar ofzo niet meer had gesproken
ja lachen hequote:Op woensdag 13 september 2006 13:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Serieus, heb al 2 mensen gesproken die ik al 10 jaar ofzo niet meer had gesproken
quote:Op woensdag 13 september 2006 13:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
En tegen mij maar zeggen dat je het zo druk hebt![]()
Ja ja....![]()
Veranderingen in je leven hequote:Op woensdag 13 september 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal toch ook een reden hebben gehad...
http://www.nu.nl/news/824(...)_Google-vlek_af.htmlquote:Op woensdag 13 september 2006 15:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van de week zijn alle kaarten ge-update, heel Nederland is nu scherp te zien
QueenR is ook lidquote:Op woensdag 13 september 2006 15:34 schreef Atuniel het volgende:
Heb net op die maps zitten googlen, is inderdaad wel een stuk scherper geworden... wel beetje oudere foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |