quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens [afbeelding]
Misschien wel beste bier ooit![]()
Klaarrrrrrr Gijs?quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Net even op iemand anders zijn of haar wireless signaal google.com bereikt........ eng traag maar het werkt![]()
Maar ja......... toch mijn eigen wireless maar gebruiken.
En of die heerst!! Godverdomme beste spel op de 360 voor nu!!quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Bier on............
En Saints Row heerst
Games.fok niveauquote:Op maandag 11 september 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Rooooooooooooooooooooooy!!!
Wat ben je toch een mietje!![]()
![]()
Ninja Gaiden voor n00bs
te drinken? klinkt yakquote:
nee, tis een isolatie-ding voor je om flesje bierquote:
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?quote:
ik lust geen bier en geen wijnquote:Op maandag 11 september 2006 08:40 schreef kepler het volgende:
[..]
drink of wijn
of bier
maar geen rose bier![]()
ik vind van welquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinkenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lust geen bier en geen wijn
maar dit vind ik heerlijk
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.quote:Op maandag 11 september 2006 09:00 schreef kepler het volgende:
[..]
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinken
vind je rose wijn ook niet lekker dan?
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisterenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind van welt staat een beetje gay
maar boeie
ik drink BIER
![]()
uit nieuwsgierigheid een keer geprobeerd, niet te zuipen. Ik hou van rose, lust ook bier. Maar zoet bier met een beetje rose smaalquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
Thanks Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef Magneet het volgende:
cho : linksys wap54G
quote:Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisteren
kostda?quote:Op maandag 11 september 2006 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijsdat bedoel ik inderdaad !!
zoet bierquote:Op maandag 11 september 2006 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.
Het smaakt wel zoet idd... ik vind Leffe bier ook lekker om te zuipen, das ook wat zoet.
Onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zoet bierWe hadden hier laatst een Beer Tower besteld (3 liter) met zijn vieren, bleek het dat zoete bier te zijn
Duurde erg lang voordat we dat ophadden
kan niet wachten tot je klaar benquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
mogguh btw. Ben bezig een review te schrijven van een echt té slechte film
het was echt te smerigquote:
17de komt de review onlinequote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
Papa Struuuuuiiikquote:
Maak een countdown voor de 17e ...quote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
doe maar niet, is echt een typisch überslechte Nederlandse filmquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, ik ben voor het eerst in mijn leven aan het kijken voor een nieuwe fiets (kan voordelig via het werk). Wat een keuze![]()
![]()
Whoeeeehooeeeeeee ... kan niet wachtenquote:Op maandag 11 september 2006 10:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb ik al gedaan![]()
![]()
en een note in me phone gezet
![]()
Big Pimpin'quote:
Fietsplan via werkquote:Op maandag 11 september 2006 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn hemel, ik ben voor het eerst in mijn leven aan het kijken voor een nieuwe fiets (kan voordelig via het werk). Wat een keuze![]()
![]()
POOOOOOOOOTquote:Op maandag 11 september 2006 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whoeeeehooeeeeeee ... kan niet wachten
jah... en dat checken ze ookquote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Fietsplan via werk
moet je wel minimaal 3x per week met de fiets naar werk, anders mag het niet van de belasting
Ik fiets elke dag naar het station, dat mag ook.quote:Op maandag 11 september 2006 11:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Fietsplan via werk
moet je wel minimaal 3x per week met de fiets naar werk, anders mag het niet van de belasting
Nee... heb het niet gezienquote:Op maandag 11 september 2006 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
POOOOOOOOOT
heb je F1 nog gevolgd afgelopen weekend?![]()
Spyker in F1
Schumacher stopt
Doornbos die misschien de laatste 3 races gaat rijden
oh boeit je niet he![]()
Spyker zit er al inquote:Op maandag 11 september 2006 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... heb het niet gezien
Heb het wel gelezen ja... dat Spyker de F1 in wil gaan.. respect als het ze lukt
Las ook dat Schumi de race heeft gewonnen...![]()
Hoever staat hij nog achter??
Jij boeit me altijd
Dat meen je nietquote:Op maandag 11 september 2006 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Spyker zit er al invanaf gisteren zijn ze aan het racen onder Spyker MF1 Racing
Schumacher staat nog 2 punten onder Alonso![]()
word nog leuk
penisssssssssssssquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Van het weekend voor het eerst in m'n leven in de stad Groningen geweest
Moet zeggen.... erg leuke stad met MOEILIJKE chicks ..pfffff
Zijn in een enorm cafe/ club geweest... de 3 gezusters ofzo...
Erg gezellige stad!!
Maar wat een eind rijden zeg...
quote:
Gijs, heb jij die Meeting Orejuela missie gehaald? Zo ja, hoe in hemelsnaam?quote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, heb jij die Meeting Orejuela missie gehaald? Zo ja, hoe in hemelsnaam?
Zodra Victor achter ons aan komt rijden is het huilen met de pet op, ze blazen steeds mn auto op![]()
quote:
Ik weet het ... mijn leven boeit je nietquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 11:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik weet het ... mijn leven boeit je niet
He gaaf zegquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Erg gezellige stad!!
Ja,... waarom vertel ik het eigenlijk...quote:
2 uurtjes maar Gijsquote:Op maandag 11 september 2006 11:43 schreef silver-surfer het volgende:
Erg gezellige stad!!
Ik kan wel over Groningen meepraten, maar ik durf niet meer nuquote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja,... waarom vertel ik het eigenlijk...
Boeit niemand...
Ja 2,5 uur rijden idd... als je mol bent is dat ver hoor...quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
2 uurtjes maar Gijs.. voor jou 2 en half ... valt wel mee toch
![]()
Maar de 3 gezustersecht een coole kroeg is dat he .. met chesterfield bankstellen er in.. blijft gewoon heel ook
![]()
Chicks daar inderdaad!
Toe maar gijs!!quote:Op maandag 11 september 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan wel over Groningen meepraten, maar ik durf niet meer nu
Ja heel amikaal daar in de kroegen, dat is leuk.quote:Op maandag 11 september 2006 12:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja 2,5 uur rijden idd... als je mol bent is dat ver hoor...
Jaaa idd ... die banken... en het is ook gewoon overal stamp vol he... elke verdieping.
Loopt wel volk daar hoor gijs... enorme boeren.. maar ze zijn wel gezellig.
3 gezusters zitten door het hele land, schitterende tenten idd. Die in Breda (enige in onze buurt) is alleen afgefikt een paar jaar geleden, was net een half jaar openquote:Op maandag 11 september 2006 12:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja heel amikaal daar in de kroegen, dat is leuk.
idd beetje Maastricht van het Noorden.. ik rij het wat vaker, vind het dan niet meer zo ver denk ik.. Ardennen is ook vlakbij, doe daar ook 2 en half uur over.
yupquote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga wel eens naar die op het Rembrandsplein. Leuke tent. Wel duur.
Amsterdamquote:Op maandag 11 september 2006 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga wel eens naar die op het Rembrandsplein. Leuke tent. Wel duur.
quote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef O-Ren het volgende:
Cho
Mis je nu alweer![]()
Wanneer ga je mij uit elkaar trekken![]()
![]()
Haaaiquote:Op maandag 11 september 2006 13:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. hiervoor:
[afbeelding]
Haaaai![]()
Dank je welquote:Op maandag 11 september 2006 14:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
* -Struikrover- geeft O-ren 10 knuffels *
En goedkope drank.quote:Op maandag 11 september 2006 12:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
2 uurtjes maar Gijs.. voor jou 2 en half ... valt wel mee toch
![]()
Maar de 3 gezustersecht een coole kroeg is dat he .. met chesterfield bankstellen er in.. blijft gewoon heel ook
![]()
Chicks daar inderdaad!
Nope, gaat ook niet lukken ook denk ik. Zelfs ChOas kon me niet helpenquote:Op maandag 11 september 2006 19:03 schreef Chocobo het volgende:
Nou Magneet,.... heb de 54G gekocht een aangesloten..... werkt als een tiet. Wireless laptop in de huiskamer nu
He Noot,......... doet die van jou het nu al?
Ik krijg flashbacks Gijs....quote:Op maandag 11 september 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, gaat ook niet lukken ook denk ik. Zelfs ChOas kon me niet helpen
Echt hoor, tis gewoon dat kutinternet hier. Supersnel, maar zo raar ingesteldquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks Gijs....![]()
![]()
Niet gunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |