quote:Op zondag 10 september 2006 15:08 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens [afbeelding]
Misschien wel beste bier ooit![]()
Klaarrrrrrr Gijs?quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef Chocobo het volgende:
Net even op iemand anders zijn of haar wireless signaal google.com bereikt........ eng traag maar het werkt![]()
Maar ja......... toch mijn eigen wireless maar gebruiken.
En of die heerst!! Godverdomme beste spel op de 360 voor nu!!quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Bier on............
En Saints Row heerst
Games.fok niveauquote:Op maandag 11 september 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Rooooooooooooooooooooooy!!!
Wat ben je toch een mietje!![]()
![]()
Ninja Gaiden voor n00bs
te drinken? klinkt yakquote:
nee, tis een isolatie-ding voor je om flesje bierquote:
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?quote:
ik lust geen bier en geen wijnquote:Op maandag 11 september 2006 08:40 schreef kepler het volgende:
[..]
drink of wijn
of bier
maar geen rose bier![]()
ik vind van welquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinkenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik lust geen bier en geen wijn
maar dit vind ik heerlijk
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.quote:Op maandag 11 september 2006 09:00 schreef kepler het volgende:
[..]
smaakt het naar limonade? Hier in NZ hebben ze ook zoiets, heel erg zoet en niet te drinken
vind je rose wijn ook niet lekker dan?
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisterenquote:Op maandag 11 september 2006 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind van welt staat een beetje gay
maar boeie
ik drink BIER
![]()
uit nieuwsgierigheid een keer geprobeerd, niet te zuipen. Ik hou van rose, lust ook bier. Maar zoet bier met een beetje rose smaalquote:Op maandag 11 september 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, is dat lekker?
Thanks Gijsquote:Op zondag 10 september 2006 21:11 schreef Magneet het volgende:
cho : linksys wap54G
quote:Op maandag 11 september 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijsssssssssss,.... was gezellig gisteren
kostda?quote:Op maandag 11 september 2006 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks Gijsdat bedoel ik inderdaad !!
zoet bierquote:Op maandag 11 september 2006 09:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah Rose vind ik op zich ook wel te zuipen, maar niet alle.... ligt echt aan t merk wat ik lekker vind.
Het smaakt wel zoet idd... ik vind Leffe bier ook lekker om te zuipen, das ook wat zoet.
Onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 11 september 2006 09:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zoet bierWe hadden hier laatst een Beer Tower besteld (3 liter) met zijn vieren, bleek het dat zoete bier te zijn
Duurde erg lang voordat we dat ophadden
kan niet wachten tot je klaar benquote:Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
mogguh btw. Ben bezig een review te schrijven van een echt té slechte film
het was echt te smerigquote:
17de komt de review onlinequote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
Papa Struuuuuiiikquote:
Maak een countdown voor de 17e ...quote:Op maandag 11 september 2006 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kan niet wachten tot je klaar ben![]()
![]()
![]()
doe maar niet, is echt een typisch überslechte Nederlandse filmquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
heb ik al gedaanquote:Op maandag 11 september 2006 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maak een countdown voor de 17e ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |