omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogtequote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Miss_kausalaya het volgende:
waarom vraag je dat uberhaupt af... alsof jou het boeit wat andere mensen ooit hebben gejat
Criminele inslag?quote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogte
ik heb wel 2 jaar in kindergevangenis gezeten voor mishandelingquote:Op zondag 10 september 2006 19:07 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
omdat mensen met een criminele inslag mij aanspreken tot op zekere hoogte
En het ergste was, dat je jezelf mishandeldequote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik heb wel 2 jaar in kindergevangenis gezeten voor mishandeling
ja , zit ik chill aan mn tostihamkaas (quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En het ergste was, was het feit dat je jezelf mishandelde![]()
Gewoon het duurste wat je ooit gejat hebt uit een winkel.quote:Op zondag 10 september 2006 19:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben we het over het op grote schaal jatten van auto's, of een zakje M&M's![]()
als je het vervolgens in je zak steekts wel ja, crimineel!quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef Furious het volgende:
Ik heb wel eens iets afgerekend met 2 euro, wat 1.95 kostte, vervolgens kreeg ik 2 euro terug. Telt dit ook?
quote:Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
als je het vervolgens in je zak steekts wel ja, crimineel!
SCHAAM JE !!! Nou hoor je er niet bij.quote:Op zondag 10 september 2006 19:25 schreef CasB het volgende:
Heb nooit wat gejat uit een winke...
Ja en een etui.quote:Op zondag 10 september 2006 19:32 schreef Berend_Balzaketui het volgende:
Een stuk of 500 horloges.
kijk, dit gaat er al wat meer op lijken, samen met die 500 horloges.quote:Op zondag 10 september 2006 19:13 schreef DaDemoMan het volgende:
Een kettingzaag, 2 pc's, 2 tft's, autosleutels van een BMW (van de baas?), autoradio, speakers en een doos vol Tom Tom dingen.
Ramkraakje.
ik steel niet, dat mag niet van de wetquote:Op zondag 10 september 2006 19:29 schreef TheYoung1 het volgende:
Gaat je eigenlijk gene ene ruk aan dus vertel ik het niet! Lekker puh!!
Wat is het duurste wat JIJ gejat hebt dan??
quote:Op zondag 10 september 2006 19:42 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
ik steel niet, dat mag niet van de wet
oh oké wat jij wilquote:Op zondag 10 september 2006 18:55 schreef Miss_kausalaya het volgende:
waarom vraag je dat uberhaupt af... alsof jou het boeit wat andere mensen ooit hebben gejat
zo is Jezus ook begonnenquote:Op zondag 10 september 2006 23:43 schreef Koewam het volgende:
Heb nog nooit wat gestolen...
Mja, af een toe een snoepje uit de snoepbakken eten, maar da's alles
quote:Op zondag 10 september 2006 18:59 schreef boem-dikkie het volgende:nog nooit wat gejat eigelijk haha
Wat moest je doenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
een zakje snoep, nog gepakt ookm'n eerste en m'n laatste keer
politie erbijquote:
Doe je goed. Hoe de neuk ben je daar aan gekomen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef Camplo het volgende:
2 dozen Heckler & Koch's MP5's.
Doorverkocht voor 4500 ¤ p/stuk.
Hoe heb je de scooter gestolen? Zaten de sleutels er in voor de winkel en ben je toen gewoon weggereden?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh een oakleybril twv 1800 gulden
Oooh ook nog een scooter twv 4000 gulden
Was allemaal toen ik nog jong en niet lief was![]()
Klinkt bekent hierquote:Op zondag 10 september 2006 19:01 schreef RJ3000 het volgende:
knikkers
Ja was van iemand met wie ik toendertijd ruzie had, is uit ze tuin gestolen (heel verhaal), sleutels zaten er idd in omdat ie in ze tuin stond. We hadden ruzie om iets lulligs en week later stond mijn scooter in de fik, bleek hij gedaan te hebben....Dus heb bij hem een nieuwe gehaald, hij heeft trouwens geen aangifte gedaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hoe heb je de scooter gestolen? Zaten de sleutels er in voor de winkel en ben je toen gewoon weggereden?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja was van iemand met wie ik toendertijd ruzie had, is uit ze tuin gestolen (heel verhaal), sleutels zaten er idd in omdat ie in ze tuin stond. We hadden ruzie om iets lulligs en week later stond mijn scooter in de fik, bleek hij gedaan te hebben....Dus heb bij hem een nieuwe gehaald, hij heeft trouwens geen aangifte gedaanMocht niet van ze ouders omdat ie had toegegeven de mijne in de fik gezet te hebben
mijn scooter was 2e hands en 2000 gulden waard
en die van hem was nieuw en 4000 gulden waard
![]()
Moest overigens wel een nieuw tuinhek vergoeden![]()
Whehe mooi verhaal.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja was van iemand met wie ik toendertijd ruzie had, is uit ze tuin gestolen (heel verhaal), sleutels zaten er idd in omdat ie in ze tuin stond. We hadden ruzie om iets lulligs en week later stond mijn scooter in de fik, bleek hij gedaan te hebben....Dus heb bij hem een nieuwe gehaald, hij heeft trouwens geen aangifte gedaanMocht niet van ze ouders omdat ie had toegegeven de mijne in de fik gezet te hebben
mijn scooter was 2e hands en 2000 gulden waard
en die van hem was nieuw en 4000 gulden waard
![]()
Moest overigens wel een nieuw tuinhek vergoeden![]()
Opes niet goed de TT gelezen, maar van een scooterwinkel heb ik wel een tomos gejat vroeger, stond op de werkplaats die makkelijk te bereiken was.....sleutels zaten erin.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Whehe mooi verhaal.
Maar dit topic is voor winkeldiefstal, ik dacht dat je hem uit de winkel had gejat.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Opes niet goed de TT gelezen, maar van een scooterwinkel heb ik wel een tomos gejat vroeger, stond op de werkplaats die makkelijk te bereiken was.....sleutels zaten erin.....![]()
Dat is niet uit winkels.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:20 schreef Plots het volgende:
een pen van mn klasgenoten en fietsen die openstaan is wel het beste wat ik heb meegenomen.
Stelen, doe ik niet
Wat voor CD? Zeker zo'n prutsalbum die niemand wil hebben.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef De_Loet het volgende:
bij de free record shop zag ik dat er een cd in de hoes zat. ik heb hem op het gemakje in de discman gedaan en naar buiten gewandeld.
Oh dus als het niet op slot staat, dan kan je het zo meenemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:20 schreef Plots het volgende:
een pen van mn klasgenoten en fietsen die openstaan is wel het beste wat ik heb meegenomen.
Stelen, doe ik niet
ja, want dan is het geen stelen, maar meenemenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:21 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Oh dus als het niet op slot staat, dan kan je het zo meenemen.![]()
voetbalplaatjesquote:Op zondag 10 september 2006 19:10 schreef Topmaat het volgende:
Een pakje voetbalplaatjes ter waarde van 75 nederlandse centen.
(on)gewenst lenen is jatten als je het voorwerp uiteindelijk niet teruggeeft. toch?quote:Op donderdag 14 september 2006 17:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb nooit echt iets gejat, wel heel veel dingen geleend bij werkgevers en vergeten terug te geven toen ik er niet meer werkte.
De alom bejubelde live-cd "Pulse" van Pink Floyd, bitch.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:03 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Wat voor CD? Zeker zo'n prutsalbum die niemand wil hebben.![]()
Ik vind het wel stoer, dat had ik nou nooit gedacht achter een dierenartsassistent.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:32 schreef Frappelsien het volgende:
Ik heb ooit in 3 maanden tijd veel kleine spulletjes gejat met een totaalwaarde van 600,-
Nee... ik ben er niet trots op![]()
Het is schandalig..quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer, dat had ik nou nooit gedacht achter een dierenartsassistent.![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 07:37 schreef livEliveD het volgende:
Ehhh 100 gulden (ja tijd terug) zo uit de kassa
dat vind ik nou echt stoer! respect!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:19 schreef boekenworm het volgende:
Ik heb nooit gestolen
meneer, dat vind ik nog meer stelen dan iemand die gewoon iets in z'n zak stopt. dit ging niet zomaar. maar na overleg tussen jullie beide neem ik aan. en niet in een opwelling!quote:Op donderdag 14 september 2006 13:49 schreef DragonFire het volgende:
Gestolen kan ik het niet echt noemen. Maar toen ik nog klein was samen met een vriend bij de bartsmit de prijsjes van een gamegear spelletje verwisseld. Het spel was iets van 50 gulden en vervangen met een prijsje van 20. Vervolgens het spel afrekenen. In dat bezoekje hadden we ook een hoesje van een snes spel meegenomen. Thuis aangekomen een tweedehands spel terug in het hoesje. De bartsmit stikker van het gamegear spelletje over de prijs. En naar een andere bartsmit met het verhaal dat we het spel voor mijn verjaardag hadden gekregen en wilde ruilen.
mooi gesproken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
meneer, dat vind ik nog meer stelen dan iemand die gewoon iets in z'n zak stopt. dit ging niet zomaar. maar na overleg tussen jullie beide neem ik aan. en niet in een opwelling!
dus is het gewoon voorbedachte georganiseerde misdaad!![]()
Ik háát echt lui die motoren jattenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:29 schreef rival het volgende:
euhm... het duurste wat ik ooit heb gestolen in een winkel...
alarmsysteem voor je huis. zeer kompleet systeem met sensoren voor flink wat ramen en deuren e.d. met code (erg professioneel)
tenminste, dat is het duurste wat ik kan bedenken!
heb ooit een motor gestolen maar niet uit de winkel!die was wel iets meer waard gok ik zo!
nee het was op een bedrijventerrein.... we maakten daar een container open en daar stonen allemaal halve en hele motoren in... zeker een stuk of 20. eentje leek er maar op alsof hij nog kon rijden... en wat bleek... hij reed nog...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik háát echt lui die motoren jatten![]()
Heb je die Duc ook gejat?
Was een stuk makkelijker. Tussen de middag werd een deel van het geld in de keukenla achter 'verstopt'. Ik ging me werkrooster ophalen maar moest die dag niet werken. Bij natellen aan het einde van de dag was de middagploeg als enige verdachtquote:Op vrijdag 15 september 2006 09:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
![]()
![]()
Dat zijn van die situaties waarbij iedereen weleens bij zichzelf denkt, zal ik ff lekker met me hand in die kassa snel graaien wanneer ze niet kijken. En maar heel weinig mensen die daadwerkelijk die stap hebben durven maken, respect.![]()
Klinkt interessant.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:00 schreef M-I-L-F het volgende:
Uhm..
Ik denk dat ik onze schoolkantine in mijn 2e + 3e leerjaar bij elkaar ongeveer 300 euro lichter heb gemaakt..
dat is opzich wel weer naaierig voor je collega'squote:Op vrijdag 15 september 2006 18:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was een stuk makkelijker. Tussen de middag werd een deel van het geld in de keukenla achter 'verstopt'. Ik ging me werkrooster ophalen maar moest die dag niet werken. Bij natellen aan het einde van de dag was de middagploeg als enige verdacht![]()
Maar je klinkt aardig "genezen" ben je een keer goed gepakt ofzo?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee het was op een bedrijventerrein.... we maakten daar een container open en daar stonen allemaal halve en hele motoren in... zeker een stuk of 20. eentje leek er maar op alsof hij nog kon rijden... en wat bleek... hij reed nog...
![]()
je kan morgen toch iets stelen en dat fotograferen en hier plaatsen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog NOOIT iets gestolen, zelfs geen snoepje :/
Damn wat ben ik toch een vuile mietje
Of painten..quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
[..]
je kan morgen toch iets stelen en dat fotograferen en hier plaatsen?
Ik schaam me er ook enorm voorquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef bersenka het volgende:
dat is opzich wel weer naaierig voor je collega's![]()
wtf :Swat is dat nou weerquote:Op zondag 10 september 2006 23:55 schreef AlohaXa het volgende:
pakje kaarten van mad
Yup! ik heb geboet voor mijn daden en ben nu een brave knul!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Maar je klinkt aardig "genezen" ben je een keer goed gepakt ofzo?
ja deed ik ook altijd snoepje uit die snoepbakjes etenquote:Op zondag 10 september 2006 23:43 schreef Koewam het volgende:
Heb nog nooit wat gestolen...
Mja, af een toe een snoepje uit de snoepbakken eten, maar da's alles
Alsof ik mijn oplichterspraktijken vanuit mijn hoofdaccount doequote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef DFDuo het volgende:
Door dit topic te lezen weet ik wel meteen welke Fok!ers ik wel en niet kan vertrouwen. Handig voor Vraag&Aanbod
Pokemonkaarten scamsquote:Op zondag 10 september 2006 21:42 schreef Agiath het volgende:
Doosje lucifers en wat pokemon kaarten, in groep 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |